thx =)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Låter nice tycker jag! Du har soft flow och texten är bra och du levererar det du säger bra, man känner det liksom. Men engelska uttalet tycker jag du kan arbeta en hel del mer med, för där kan du bättra dig rätt mycket. Mixningen hörde jag inte nått fel på heller även om man alltid typ kan göra den bättre men jag tycker den lät bra överlag och inget jag störde mig på i den. Helt klart en fin låt men med bättre engelska hade den vart ännu bättre för där brister de lite, annars gillar jag den! Nice! Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön låt som fan, flowet sitter och texten "PRIMA". Vad ska man säga, du blir legend när du dör :) Peace
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
tack så mkt ! :)
Som sagt.. hehe .. uttalet, jobba mer på det, skön reff iaf,, och beatet va FETT.. aja det kommer .. bättre än sist jag hörde nånting från dig.. Och droppa texten, skulle kännas skönt.. keep it up, peeeeze
thx , har inte texten här !! :) , PZ
Då slår vi på låten och hoppas att den är hyffsat bra och vacker. Ow! din kvalité låter lite konstig, men jag diggar din engelska som fan och rösten är fanimej underbar! texten är fet.. mycket känslor och inlevelsen är på topp...Kanske var lite för mycket "mum/mom" Men jag diggar reffrängen, ganske låter lite gnällig men det var chill...Mycket... så där ja peace
aight , tack alla ! =)
Härlig röst, text å beat och allt, Men tkr att det låter kanske lite krassligt med engelskan men vem gör inte det=) Men i övrigt, KANON :) Tkr du har blivit skit bra, detta är nog bästa hitills. Peace!
Skön låt, uttal kan fixas såklart, men men, Beatet håller jag redan på att skriva till :) det e så jävla skönt :) jagh ska också kirra en engelsk text på den :P men bra gjort, pz!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
thx somfan =)
niceee mään, fortsättt såååå!!!
You can say what you want, just spell my name right!
Det var en av dom bästa låtarna du nånsin gjort, måste säga att du kan verkligen rappa, keep going mannen :P
tack så mycket allihop ! :)
Damn man the beat was of the chain....tight låt
Lätt det bästa det gjort ! engelskan måste slipas men de fixar sig ;D brabra mannen!
hohohihihahahehe
Jävligt tungt, gillar denna som fan ! :), big up ! and keep it up !
Tig Kvinna!
bästa av dej men som sagt engelskan måste bli lite bättre men bra jobbat mayn!
857
TACK ! :)
du går framåt samtidigt som engelskan inte är bra, hade du gjort låten på svenska hade det blivit bättre tror jag. Låten är helt ok men du kan göra bättre, men fortfarande bra låt!
Lookin at you through the glass..
Blev fan rörd av reffen!:D . nice röst fan nästan som zyc0re xD!.uttalet men detta va bra:).
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
skön låt! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thx alla ! det värmer
Hehe, en sak jag stör mej på är många kommentarer om din engelska, går alltig göras bättre men asså dem flesta vet inte vad dem säger,, UPP
thx anden ! :) , puss
Skön låt, typ den bästa du gjort enligt mig :) Keep up the good work! (Y)
nice , skön stämning! din röst passar mer till engelska , jag kan inte höra några missar på utalet men nån annan hade visst gjort de , tkr den var skön. reffen var fet!
tack somfan! :D
thx mayn ! :)
har inte så mkt å säga.. allt är nog redan sagt. Lätt de bästa du lagt, skönt flow i denna. Big up mään! =) peyz
this is dooope bro! beatet e hur grymt som helst, props till den som lyfter låten! Alla har sina egna engelska dialekter, själva engelskan satt bra. Fortsätt, vill höra mer!
- Shizzle
okej !=) , tack så mycket
Upp då, jag blev den 100;e
riktigt härlig, skön känsla som fan. låten får en att gunga på skallen..hehe...riktigt skön lätt de bästa av dig :) diggar den, PZ / ogge
Jävligt skön låt asså. Nåra grammatik och shit fel, men överlag, shit va bra
Tycker låten va riktigt soft i sig, men uttalet på engelskan tyckte jag inte om så mycket, är kanske lite kräsen på sånt men men sån är jag. hehe. öva öva :) annars äre riktigt tungt!
who´s side is god really on?
tack somfan alla =)
Nice nice, det bästa jag hört av dig iaf! .. keep it up man. pz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
tack somfan =)
de här va en grym låt tomkar, rösten din blir härligare på engelska käns de som, fett najs vare.. jag tkr du ska gö mer låtar på engelska ^^ pz
Ok , i will =) thx
upp =)
Den är verkligen jättefin. Fortsätt så här. (: Puss!
-
Omg vilken utveckling! uttalet var ju inte de bästa men för övrigt en bra låt fan!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
det här va fan nice :D men utalet kan du fin slipa lite :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se