Basilusken - Sommaren 07
TJooo ! de va så fett skönt väder ute i dag! så jag blev sugen på att slänga up en glad sommar låt med sång och lite sånt:P sången blev ej den bästa men hoppas de gillas! peace http://www.speedyshare.com/970519680.html p.s! har ej sjungit så mkt i rap! men det blir bättre med tiden så testar o sjunga då och då! PEACE
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
jo de den e nice:D
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
aa fan jan..Det här va rikigt bra!!som jag sa på samplet jag fick..Bra att du slutförde den! bland det bätttre du gjort just nu måste jag säga! skit bra! Mer sånt här !! peace
Biatch
tycker rappen låter ganska bra men sången låter ganska falsk i mina öron på vissa ställen :/ ajja keep it up
http://www.herrbitter.blogg.se/
tyckte sången var nice. rätt bra flow, rappen lät okej, :)
www.myspace.com/lizenmusic
Nice på sången.. :) soft flow & nice rap diggar din röst mayn ! hehe peace & luv
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Har lyssnat nu och detta var en en riktigt fet jävla sommar låt!:D Riktigt skön sång röst men det ahr jag sagt förut men värt att säga det igen mayn Rappen flyter på bra ihop med texten, detta kan ha varit det bästa jag har hört med dig:) riktigt kul att se och höra =)Keep doing this shit boy:P //// OBZ PZ
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
BTW verkar som att Toppen får lite konkuranns om bästa sång rösten här på whoa;P
shiiiiiit!! alla era komentarer värmde fett i hjärtat:D tackar alla ! up!
naajz som fan. aaa sången va lite egen faktiskt!
du ee bra.. skönt flow.. men skippa songen :) peace //Flytet
d e bra broshan :D !
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
tack ni som gillar:D
Flytet P18: Vadå skippa sången, den e ju hur bra som helst ju. grymt att kunna lägga så bra sång kombinerat med rapp eller har jag fel? =)
=)
OBZ P18 oki.. kommentera min med då
Flytet! du sög:P i know
nice :)
Jag är för jävla bra!
nya ted gärdestad? gillar inte rappen eller ditt bögskratt yo! haha nice annars :)
http://www.youtube.com/meeyeer/
sådär ! rätt nice röst i reffen.
Ingen tar mig.
inte bra du sjunger falskt tråkiga rim....träna mannen
www.myspace.com/abbeman<br>
Vilken mysig låt :)
- Men vem fan bryr sig, lets fuck? (;
tackar:)
Rappen va ajjjt, när du sjunger låter det helt ok, jobba lite på det så skulle det kunna bli nått i framtiden!! Pzzzz mayyyn ;D UPPPPPP!
Gangsta Rap Made Me Do It!
ja den här diggas som alla andra låtar du gör =) skyst röst bra beat asså hela låten diggas :) Pz / Felan
www.myspace.com/friphmusic
tack:D
han som snacka om att toppen får konkurens, det är det dummaste jag hört, visst det va väll halv nice, men verkligen inget emot toppen
B
Pretty nice. Allt gillades, allt utom sången. Du får nog träna lite på det jiinizz. Ganska falsk om jag ska va ärlig. Men fortsätt! :D
yeas!
riktigt skön låt:D sången var riktigt bra keep it up !
tackar:D
den bästa sommaren i år?:O
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
aa exakT