Lizen ft Krille- Lättar på kännslorna session kke man kan kalla det
Hej Hej langa snälla komments nu okej :) vi slängde ihop en kännslosam låt ihop Lizen kör första versen o jag reff o andra, jag fick dock lätta på trycket lite, tackar för det känns skönt min farsa gick bort för nån vecka sedan så jag har lite hat i kroppen som jag vela slänga ur mej bara, så jag skrev som jag tycker o känner innom mej/ Länk
http://www.speedyshare.com/839141452.html hoppas ni gillar :)
så sätter mitt första UPP
btw så kan adlipsen vara lite höga
aa ganska skön fortsätt droppa låtar peace
måste skriva nånting så d blir drunt när nån skriver. haha (: kommentera låten nu :D
www.myspace.com/lizenmusic
Lizen - Skön röst och ganska skön känsla. Dock så var flowet lite hackigt. Texten var sådär. Krille - Diggade din känsla, rktigt skönt man =) Flowet var sådär. Lät som du tappade kontrollen nån gång, Texten var fet också! Mixxningen funkade. Beatet var skönt! Aja nice puss
Mikey88 P18 ah jag vet, kom av mej på nått ställe där men det är smällar man får ta i livet, hehe,, men tack för att du gilla :D Upp
nerladdad 31gånger min dåligt me komments
kommenetra nu då whoa. :D
jo då det är nice lizen det va rätt nice inte de bästa flowet men skön känsla bra text. krille man:D fy fan vilken känsla härligt härlig text rätt bra flow puss på er:D
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Lizen : hyffsat skönt flow, helt ok text! ger dig 5/10Krille : skön röst skön text absolut värd att lyssna på men träna på så går de nog bra för dig! och kanske lite mer reverb på dig :) ger dig 6/10
:)
Tkr ni båda la najs :P Upp upp:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Producent
2007-04-14 14:03
Liza Flowet var inte svergies bästa men alla är gö inte bäst och det går att träna uppåt:D Ganska skön kännsla här Skön röst Krille: Skön röst och flow gillar den=)
Flyger fritt, landar platt
bästa texten, bäsdta beaten, bäst allting, jag ÄLSKAR DIG LIZA DETVET DU hooe :)(L)
(\_/) (O.o) i am fucking pimp mannen (> <)
tacksåmkt ;D
Rap: 8/10 Text: 7/10 Beat: 10/10 fett bra gjort diggar låten..PEeeyz
Karlstad Finest
Upp för hudiksvall Och upp för mina 2 hoes Liza och Krille Nej men , Detta var sött gjort . Bra av dig LIza , Men träna mer, du kan bli fet :D Krille, du vet vad jag tycka ay , Ye ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
LVS hahaha ah men du e min hoe det vet du brush :P nä men tack tack alla som diggar o LVS puss på dej min lilla nunna :D ah Sandra kommer bli fet, de tror jag med fan :D yeah men men. nu skrapa ihop 16bars till hiphop jaaaaaaaaam yeaaaaaah peace out hoes
den gick hem hos mej ! bra jobbat :) UPP FÖÖR DENNA !
H-O-R-A
jag tycker krille va bra, liza inte lika men duktig är hon hade dock inte lika fett delivery. men va fan det är tvär svårt att va bra på att rappa så jag tycker dom va bra:) det är ju trots allt bara en session!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
tacktack alla =) UPP ;D
bra killen var :) tjej var så där men nue ska jag äta :D
Jag tycker inte att låten var så himla hurra över, ni får asså kritik av mig här. Jag börjar med:Lizen: Du var bäst på denna låten, Men du gör ganska många flowmissar, Men det är bara träna, du är ju väll bara 14 år så. Du kommer ha framtiden framför dig inom rappen. Du kommer nog att bli ganska känd inom ett par år, Bara om du fortsätter träna och träna ännu mer. Det låter som ett "fejkat" känsla till låten, inget illa menat, men bara att det låter som att du överdriver, men det är min uppfattning. Du har gjort bättre låtar Lizen, du kan bättre än så här.Du får 6/10 av mig Krille: Nja, du utvecklas ingenting, du står kvar på samma ruta hela tiden inom rappen, och du behöver träna, träna, träna ännu mer på ditt flow, det är precis vad jag behöver träna också på. Men du har ingen skön inlevelse i denna låten, Det känns som att det är många som "kompis Proppsar" dig, inte att du har sagt åt dem att skriva något bra om låten, men bara så att du har många kompisar som proppsar dig. Du var inte bra i dissen till La2nic och du var inte bra i denna heller. Du står still Krille, du utvecklas ingenting, Hitta någon som kan hjälpa dig att bli bättre, för du verkar inte utvecklas med Lvs, du står still och åter still, bara träna, träna och åter träna så kan det bli något bra.Du får 4/10 av mig Betyg: 4.5/10 Mixning: 5/10 Beat: 8/10 Flow: 5/10
Peace im out!
nemc , jämt folk som ogillar hans skit kommer oftats ifrån ö-vik , Det tkr jag e konstigt . samt folk som hatar mig. nästan alla ifrån ö-vik . förutom kriss,Quizze och gänget :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Lizen, nån miss här o där, men du har framtiden för dig. Krille, gillar...säger inte mer. Keep ya head up!Fred //Doggy
Peace
Lvs!: Jag diggar bara inte hans shit asså, Han är inte bra för tillfället, men får han träna, träna och åter träna så kan han kanske bli nått. Men han är inte speciellt bra för tillfället.Peace im out!
Peace im out!
NemC P17 tack för din uppriktighet, men inte många av dom som skriver som e kompisar med mej du, så där haru faktist fel, så nu har jag sagt mitt, tänker inte sitta o chatta ner trådar som annat folk gör så bye bye ere nått så ta de i gb ist