Konsekvens (ChrilleF), WenMec, Alex & Siff - Norrland till Sala
yo, jag wenmec alex och siff släpper en ny låt så tanka lyssna o släng en kommentar. ska säga att de är alex första låt på över ett år typ.Länk! Peace
Konse''
Låter najs grabbar=) Peace//Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Konsekvens : Som vanligt, ligger bra, nåt slumrande bara men helt okej ;]Wenmec : Sången kan jag inte påstå att jag diggar, men rappandet va helt okej.Sniskan : Jobba Jobba nu när du har fått din röst ;] Love Ya! <3Siff : offbeat ganska offta, hörde ju att det var stressigt och jag vet att du kan! , Bättre lycka nästa gång ;] Allt som allt: 7/10
vad händer med världen ;S
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Första killen - Känslan var bra, som skönt röstläge på nått sätt. Flowet var inte det bästa, lät lite hackigt på nått sätt sen lät det som stressat på nått sätt. Texten var soft, bra rim på många ställen. Andra snubben - Gillade inte rösten, flowet var inte så bra, offbeat och det lät stressigt. Dock var känslan hyfsat bra, lät som att du menade det du sa:P Texten var bra. Wenmec - Den enda som hanterade flowet på ett bra sätt enligt mig. Deliviryn och texten var sådär. Bäst på låten enligt mig. Reffen var skön också, härlig röst. Fjärde killen - Härligt känsla på nått sätt! och härlig röst. Dock så var flowet hackigt och även där lät det stressigt ibland. Aja peace
tack alla =) haxxx kolla på nyhetera... upp
Konse''
Chrille > Fett bra du har blivit, lite sluddrigt ibland men inget jag stör mig på! GJ !Sniskan > Låter najjs, men du kan bli mkt bättre :]Wenmec > Duger iaf, inte riktigt min stil direkt, men kämpa på =)Siff > Andra gången jag hör dig, tkr dock du va bättre i din förra låt, men allting går frammåt tillslut ! 8/10 peeeeyz !
Cuttad entertainment -Roxhed !
Hur tungt som helst ! :D riktigt fett=) ONE !
myspace.com/herrolsson026
chrille la det tungt men som sagt lite hackigt. andra killen gilla jag inte:S
wenmec va tung
fjärde låg offbeat ettt tag: reffen va tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Siff här ... ville bara upplysa om att det var stressigt som fan.. Chrille du la det fett...big upp for you! sniskan fett av dig bra bra.. WenMec feting grymt..nice one there, Peace out
hehe vet att de vart jävligt stressigt för dej men nästa gång e de ba o kö lite tidigare :P
Konse''
sheat ChrilleF du la det riktigt bra i den hära :)
www.myspace.com/friphmusic
ChrilleF - har inte hört dej förut men hörde lite nyss på din myspace de ligger bättre bättre låter där. men denna duger mixning-den duger lite jiggy reff annars e de mesta bra andra killlen gilla ja inte men dom flesta la de okey men ni har väl inte rappat länge antar jag. lite off o flomissar men ALLT SOM ALLT va den bra:P peace fortsätt o kicka bara;)
Kalliistudios© 2:avåningen
uppar en gång till
Konse''
Producent
2007-04-17 23:00
Jorå skapligt skysst, tycker dock att rappen lät för skarp o knivig, Sången var feet som fan ;)
nee ingen sång ludde !! tycker inte om beatet.. rappen var väll ait för ala
tack =) tråkigt att du inte digga meistah :P
Konse''
Vart inte alls nöjd med "sången" måste jag faktiskt säga, men vad gör man inte då små söta Sala bor ville ha med en på en Session :) .. Tack till dom som diggar iaf!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Reffen va de enda som va lite över nybörjar nivå !
Mc´s Spottar Verbalt
yeeeey Du börjar gamna rätt WenMec Älskling ;) nu är du nära Uppsala. Låten va riktigt nice, Skönt flow på Salaboys och Älskling (wenmec) det va tight.
www.djpolar.se
Kan ju säga rent ut sagt att jag skäms över min vers, men var 1 år sen jag ens skrev en text typ så, skyller dock inte ifrån mig. Men tack för alla kommentarer och så vidare. / a l e x
UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Konse''
Första: Jo hyffsad, du har en grund att stå på, så försöka utvecklas härifrån då ;)Refrängen : Passa vad än du röker,Andra : Okej det är bra! Men övaWenMec : Det var ganska cleant, men du kan nog variera mer än så.Fjärde : Allt var off... går inte höra på.
facebook.com/idiomatisk - fan page
tack rain kul att du kommentera =)
Konse''
jalla chrille bara bättre å bättre:) fasst jah nämner lite fel med,:/ lite hackigt lät det som,, vet inte men det var ok iallafall! siff, lite snabbt för beatet låter som rösten "går över" den.. men keep it up!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Asså sorry,Men detta var inte bra, chrille, siff. ni kan bra jävla mkt bätte. reffen va bra, chrille la det bäst. siff va har hänt du la de helt off beat. aja. Peace grabbs.
Oggy ^.-
Wenne för helvette :D Det är soft, keep flawin;]
www.slackerz.se
Lite mer utförlig kritik Oggzor?
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
oggy fårman höra vad som inte va bra kanske =)
Konse''
njjaa sådär, öva mer... annars hel aight från nån.. pz
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito