Jny - Försöker se framåt
http://www.speedyshare.com/287621233.html in & lyssna på min låt & säg vad ni tycker :) pz!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
finslipa flowet lite så sitter det perfekt ;D refrängen är riktigt skön :) texten är la sisådär, du kunde gjort den bättre. :) peace !
www.myspace.com/lizenmusic
Moderator
2007-04-17 21:24
Okej, vi har Liza, Sofia, Jenny, Johanna, Britta, Karin, Elin, Emma och säkert 12.000 14 åriga tjejrappare till på whoa nu.. vafan är det som pågår?!??!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion P19 sluta va så jävla negativ? menar du att bara 19 åriga killar och så ska få rappa elr? tror du jny lägger upp för att alla ska säga att hon är skitbra? tror knappast d, utan mer att hon vill ha kritik. fan, va glad för att sveriges hiphopscen utvecklas !!!! skitsamma om d ör bra elr dåligt, var du skitbra när du börja elr?sorry men jag tål inte att ni drar alla över en kam !!!
Moderator
2007-04-17 21:29
Liza_ F14 Hmm, förlåt mig.. Jag är ingen hatare men ärligt, 14 åriga rappande tjejer är ingenting som utvecklar Sveriges hiphopscen och det vet du också.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Word på Peffan.. Hiphopscenen har utvecklats, men det är nog inte Jny's förtjänst..
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
ja, men va fan. du sitter och drar alla över en kam ?!?!? alla 13 åriga killar då? ja, dom är mkkkktt bättre än tjejjerna ?? som jag skulle säga alla killar på 15 år tror d är värsta gangsters och är asbra rappare. men jag slår vad om att jag skulle hitta nån fet rappare av alla dom !! aja, tare i gb omd är nåt mer.. ville baras äga mitt. :)
Moderator
2007-04-17 21:33
Nej, dom 13 åriga killarna här på whoa är i ärlighetens namn t.o.m sämre än vad tjejerna är :O whaaaat.. Helt sjukt mannen.. Eller.. kvinnan... fuck..
[email protected]
Perfektion: Inte du heller, fonky fresh :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Moderator
2007-04-17 21:35
Yun_Di Jämför du mig med 14 åriga tjejer så kommer jag personligen köra upp en lyktstolpe i röven på dig.
[email protected]
Moderator
2007-04-17 21:36
Hahahaha, ja.. jag bad folk om hjälp med mina texter varje dag.. ofta.. haha..
[email protected]
Moderator
2007-04-17 21:38
"Du duckade så fort jag lyfte armen"? Vad snackar du om.. jag har inte den blekaste om vem du är och ingen har lyft armen mot mig någonsin vad jag vet..
[email protected]
Det hade varit fett med ett Whoajunior.nu för alla under 15 :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Perfektion: Det gjorde jag inte.. men varför ens klaga på det sättet du gör? ge kritik eller något istället.. detta är knappast någonting som "skadar" svensk hiphop.. det här är internet..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Moderator
2007-04-17 21:44
Whoafame? Jag har inte ett skit whoafame, aldrig haft och kommer antagligen inte ha det heller.. Sluta få det att framstå som att jag jagar fame på whoa mannen, vem fan vill ha det? Haha, patetiskt.. Du vet inte ens vem jag är och du snackar som du känner mig..
[email protected]
Moderator
2007-04-17 21:59
... men ändå kan du inte säga vem du är? det är tufft!
[email protected]
haha, ser nästan ut som Lunars klotterplank =P
B to tha C, N' L to tha M! fuck u biaiaiatch
Lägg ner chatten?! :S
<3 S.ärlemar -