I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

La2niC - De är över nu

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-04-18 19:08

La2niC - De är över nu

Här är en låt som jag gjorde för ett tag sen =)

Rap: Jag
Text: Jag
Mix: Jag
Beat: Rihanna Instrumental

Länk

Backup

Kommentera!

Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så

2007-04-18 19:15
haha ne de här är ingen story  låt :D

2007-04-18 19:19
jag gillade inte, men klart utveckling på dig .

Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-04-18 19:24
rätt soft =) bra text.
weeey. jag är för hög för att skriva något här.

2007-04-18 19:30
låter osäker som fan .. bra text helt klart..
http://www.myspace.com/aiinac

2007-04-18 19:57

bra text men du låter osäker på beatet, de var synd. P

http://www.myspace.com/p2da1

2007-04-18 19:59
låter väldigt osäker som alla sagt innan :| förstår inte hur du kunnat rappa i 3 år .. menmen, bättre nu än i dissen till krille iaf ..
H-O-R-A

2007-04-18 20:18
fattar inte varför alla tycker du låter osäker. tycker faktist du låter riktigt säker på låten, ledsen. din röst är så smörande skön på låten !:) tycker du flowade bra, och att du har gjort så du fått en bra inlevelse i det hela. och säger faktist som Lunke, låter som det är mellan dig och paulina när hon tog matte. men den värkar inte vara sann troligen så. men i helhet så kommer den hära lyssnas på flera gånger, Alexz_k kan säga att han varit seriös i kanske typ 1 år:S Hör man hans första låtar och dom han gör nu så hör du vilken utveckling killen har gjort, eftersom jag har några låtar han gjort.
och han bajsade på krille tycker jag. men jävligt bra låt iallfall:)
bara det jag ville komma fram med. en 10 poängare !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2007-04-18 20:22
konstigt att du tkr de Nynge , jag menar du bor ju i örnsköldsvik och de gör L2C med så ahh , därför tycker du han e bra xxD , hahaha . lyssna en ggn till på låten , tänk efter riktigt noga..
H-O-R-A

2007-04-18 20:36
tänk tvärt om då Alex? han kanske tycker den är bra för att den är det och du tycker den inte är det för att du har bestämmt dig för det.? Jag tycker inte NemC är bra även fast jag bor i övik MEN jag behöver inte trycka ner han för det utan ger kritik på vad han ska bättra istället. fjant ge kritik eller ge inget

Bra gjort, najs text allt kan göra bättre men kommer inte på vad som ska göras xD ppeace
"I put up my middle finger, he puts up a finger,
I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."

2007-04-18 21:30
alexz_k; precis, jag gillar faktiste alla låtar han gjort.
men jag gillade denna låt. Och jag känner latonic, men som sagt, lyssna på hans första låtar och lyssna på den hära. så hör du utvecklingen. Det kan du fråga alla om som hört han. det är som natt och dag.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2007-04-19 09:03
Tackar alla =)

2007-04-19 09:14
haha aja , smaksak .. aja här ska du få lite ärlig kritik L2C ..

Tycker INTE att du flowar på ett skönt sätt och deliveryn är inte alls bra .. MEN däremot texten går .. Det är den enda som håller måttet tycker jag . menmen , bara att träna träna träna hela tiden så kommer det oxxå . .

FRED !
H-O-R-A

2007-04-19 09:44
Sluta bara jiddra med varandra, så fort någon vill ha lite konstruktiv kritik börjar JÄMT några som inte har något bättre för sig att käfta med varandra i tråden. Håll det till gb'n eller whatever, låt tråden vara bara.

L2C: Tycker du la det soft, inte hört så mycket med dig, men detta är solklar utveckling sen första låten jag hörde med dig. Keep it up, du är på rätt spår nu iaf! =D
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?

2007-04-19 09:53
Robm : skrev jag inte kritik då ? huh ? . asso skriv inte nått när du inte vet . .
H-O-R-A

2007-04-19 09:55
Nynge P-1
precis, jag gillar faktiste alla låtar han gjort.
men jag gillade denna låt. Och jag känner latonic, men som sagt, lyssna på hans första låtar och lyssna på den hära. så hör du utvecklingen. Det kan du fråga alla om som hört han. det är som natt och dag.

Saken var inte att Alexz inte tyckte att han hade utvecklats någonting - utan att han inte var så bra som man borde vara när man har rappat i 3 år.

Alexz_k kan säga att han varit seriös i kanske typ 1 år:S

Sen undrar jag vad det har att göra med Alexz kritik till La2nic? Hur länge han har rappat?

FiskeN P18
tänk tvärt om då Alex? han kanske tycker den är bra för att den är det och du tycker den inte är det för att du har bestämmt dig för det.? Jag tycker inte NemC är bra även fast jag bor i övik MEN jag behöver inte trycka ner han för det utan ger kritik på vad han ska bättra istället. fjant ge kritik eller ge inget

Om du läser dehär citaten, verkar det vara som att Alexz är helt ute och cyklar då ?

jag gillade inte, men klart utveckling på dig .

bra text men du låter osäker på beatet, de var synd. P

låter osäker som fan .. bra text helt klart..

Resten ser ut som kompispropps i mina ögon , för båda två som gav bra kritik och ger han "10 av 10" sitter och försvarar snubben så fort någon ger sämre kritik.

Vill bara veta varför det bara är Alexz ni hugger på så fort det kommer någon kritik? Dom andra tre, blev det inget tjaffs med..
Tycker dock att det är bra av La2nic att inte käfta .

Lyssnar på låten sen och skriver kritik ..

Thats it !

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-04-19 09:56

det ska vara
"alexz tyckte inte att han inte hade utvecklats någonting.." sry

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-04-19 09:58
Alexz_K P17: Ser du ditt namn någonstans i min text? Men sure, tar du åt dig, go ahead. Sluta käfta med varandra bara.
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?

2007-04-19 10:27
BRA !
H-O-R-A

2007-04-19 12:09
Ne inget jag gillade.

http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-04-19 13:52
tjockt bra :)
Yäh!!!!1ett

2007-04-19 16:00
tyckte in om när du sa "Det är över nu" .  det lät så blä :b
men texten var grym faktiskt.  brabra

2007-04-19 16:45
textenn va feet , meeen du låter faktiskt otrygg lr osäker lr hur man ska förklara det ...

2007-04-19 18:02
LuNkE_ P18

Du säger att du inte diggar mig men du lyssnar på min musik
Du säger att alla är rövslickare när de är du som skriver 1000 inlägg i forumet :) sötis! Tagga nu va