om du söker på hyper så ser du nog asmas där nånstans..
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
haha så fet så fet:D
-- ~SlCrew~
Haha, denna va dryg in i helvette. orkade inte ens försöka höra orden, som 5 sekunder av en låt på repeat.
haha den va skön :D
Konse''
asma var ju lätt bättre tkr jag, hypers diss var tråkig.. men bor asma i hbg nu ? pejjz !
Den här har redan varit uppe.. Den här beafen förlorade asma men något snack om att han förlorade mot kaggen är skitsnack.. Och för det första var det kaggen som började den beafen och han förlorade hårt mot både anta och asma.
omfg !!!!!! hyper rules! det vet ju alla !!! utom ni töntar som hänger på whoa....
du borde hängas...
DET FINNS REDAN EN DEL TVÅ SEGON
du borde hängas...
asså bara för er information!!! detta e ingen whoa beef... hyper är en utbildad mc, asma e bara allmänt tjock! hyper leker med asma, asma e bara allmänt tjock!! dom som säger att amsa vinner lätt e bögar som bögar sig själva alternativt varandra i röven.... om hyper hadde orkat hadde han hur enkelt som helst kunnat göra en såkallad "rolig" diss men det e inte hans stil han gör mkt hellre bra dissar, feta punches mm så nu alla ni som tyckte asma vann gå gärna in på keffatliv.ath.cx o lyssna på vad hip hop gudarna gett hip hop sverige... VISA TACKSAMHET BÖGAR!!! asma e bara allmänt tjock...
du borde hängas...
Har Keffatliv gett hiphop till Sverige? haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan inte säga det bättre än sekunda så jag gör det inte.... hyper tar det lätt!
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
vilka idioter äre som säger att detta är högre nivå än asma, ge upp fan asma skulle käka den här snubben.. .
-pack you'r bags man, you are a tourist!
kan faktis säga det men det betyder inte att jag tycker att asma suger.
www.myspace.com/friphmusic
ja gillar inte heller asma men ni kan inte påstå att den här snubber tar han :'D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!
vad? jaha... ni va seriösa... asma... jaså kul.. han e ju bra.. om man har dålig smak... o e bög.... o gillar tjocka grisar... som bögar... bög....
du borde hängas...
Ska väl inte säga att det här var dåligt men helt seriöst, hur fan kan ni säga att han är bättre än Asma.. Ska väl inte dra alla över en kam men jag antar att dom flesta som säger att Asma är dålig är Kaggen eller Fonky groupies... Ajja, Asma är bättre än den här lirarn.. END OF DISCUSSION
Haha men jag måste säga att det roligaste i den här låten är"Din jävla Mäss" HAHAHAHA
men nej ska jag lägga upp bådas texter eller snälla asma har ingfa punchez what so eva!!!!!!!! idioter!!!!!! hyper steeker asma....
du borde hängas...
hahaha så jävla rätt, hyper e känd utan att hänga på whoa försök slå det era jävla töntar! ni e så jävla whoa beroende... nördar....
du borde hängas...
Kan någon langa upp länk till asmas?
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
Haha d e fan roande att läsa alla era kommentarer xD haha. Haha nån gnäller på tt visa i denna tråd e Whoa nördar å Whoa Rappare å massa sånt även har den personen vart medlem själv ett tag haha. Jag tkr ni alla e bögar å ALL skånska suger. Denna låt ÄGER (Fast d vet jag inte för jag har inte lyssnat). Jag e även en fjortist å en Whoa rappare haha xD Sen Zalain: Haha 3 minuter efter att du skrivit så han du hitta Asmas diss å sen lyssnat haha. Hur lång va låten??:D Å sen om du nu har den så tkr jag du ska lägga upp den åt oss alla andra Whoa nördar:D Peace//Lillebror med en liten snopp:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
DEet är cool me skååÅÅnska feettting niice :D
jag tror ni underskattar hyper... hyper e bra men det vet ni på whoa inget om... ni tror ju tex att skåne inte har några bra rappare hahahahahaha
du borde hängas...
Hyper är typ 10 ggr bättre än asma :S
Drick upp din läsk o dra
alal somär här inne värkar inte veta spec mkt om va ni snackar om .. idioter
en liten fråga till alla ni som tycker att amsa e bättre... hur käns det att vara bögar?
du borde hängas...
hur känns de att inte veta nåt om musik, hora sluta sncka gojja nu
Text ? (A)
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
lyssna ist idjut..
quiroga Att hacka sig fram med tafatta liknelser och nödrim med datamick över instrumentaler klassas tyvärr inte som musik, så där faller astma bort.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
lät bra första 10 sek.. sen låtter allt likadant hela tiden... händer liksom inget.. sry men Asma tar detta. speciellt med hjälp av Anta peace
414. Klubb Knutby
Here we go again. ASMA HAR DU INGET VETTIGARE FÖR DIG ÄN ATT DISSA ELLER?!
You already know, den e on lean!
jag ska nu skriva på svenska så att alla fattar! asma fans: jag har studerat asma fans på nära håll o kommit fram till detta ni e bla bögar men det viktigasste av allt ni kan inte se skillnad på en diss o en låt så jag ska lägga fram skillnaden, en låt är något som ska fastna hoss lystnaren gärna med ett budskap lite tuffa ljud o skrik o tuffa samplingar o shit (det ni har sett asma försökt göra) medans vi keffatliv fans eller nu hyper fans vill höra i en beef e inte en hit låt utan en fet diss med feta punches!!sammanfattning: om man lyssnar igenom asmas låt utan att lyssna på texten hör man att den låter helt klart bättre än hypers det kan jag hålla med om men vart någonstans blev hyper dissad eller alls knäckt eller vart e alla punchez!?!?!?!?! sedan lyssnar vi igenom hypers diss o ser att oj då bögen asma blev ju helt dödad!? och till er som säger att hyper flowar dåligt kanske ska lyssna igenom hans låtar... hyper har ingenting att bevisa han e redan känd varför skulle han lägga ner tid på en diss???? asma sluta böga dig!!!! och till er haters... kamma er!
du borde hängas...
Sekunda P16 Word up.
You already know, den e on lean!
lunke.. läs mitt senaste inlägg tack...
du borde hängas...
självklart gör jag det asma fans e sannerligen sällsynta har inte fått äran att se en på riktigt :)
du borde hängas...
mja men asså jag respekterar att du skyddar asma men hyper är liksom känd... det e skillnad...
du borde hängas...
legenden steekte inte jag dig i mitt förra inlägg varför yttrar du dig bög? vadå så asma e kändis...... jaha va kul på whoa då eller?
du borde hängas...
HYPER ÄR KÄND !
mja ha intressant argument du har där... men att du inte vet vem hyper e bevisar bara än en gång att dom som hänger på whoa tror att de bästa rapparna i sverige hänger där... vilket e fel... dessutom e du bög o jag tänker fan inte gå o lägga mig o jag e inte tony montana.. o jag e helvete heller fjortis... men du e bög dock bög i röven..
du borde hängas...
men det e han inte.... jag blir kåt varje gång tråden uppas e det fel?
du borde hängas...
haha ok visst tid o plats mate =) pluss att han e från skåne fancy pants... fråga där så lär dom veta... nu e jag inte lika kåt längre... mest arg..
du borde hängas...
maaah det har jag inte sagt... läs igen fuck face jag upprepar.. tid o plats...
du borde hängas...
och rättelse jag respekterar folk.. det va du som sa att du skulle slå mig fett onödigt men visst..
du borde hängas...
bra tyckte du hanterade det på ett moget sätt =) bra nu kan vi släppa det här det e som att få judar att bli budister.. whoa kommer alltid att vara whoa o keffatliv kommer alltid att vara keffatliv punkt legenden föressten din sida steeeker! ;)
du borde hängas...
Vad heter låten som han namedroppar dig i? Beatet är ju helt sjukt bra.
Tycker dethära var bland dom roligaste trådarna på länge! Aja enligt mig så var Hyper's låt bättre fanns som inget roligt i asmas! Punkt Slut
Fisk soes
någon som kan länka båda låtarna? :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.