Fuck vad gymt grabbar (Y) fan fattar inte hur kaggen alltid lyckas lägga feta rader :S fan det bevisar bara hur JÄVLA grym du är KAGGEN ! Motti tycker jag låter likadant hela tiden :( jag vet att du kunde bättre;) å Toppen vafan kan man säga :S Fan lika tungt som, vanligt, alltid roliga texter (Y) ;) Tyckte synd att ni åkte ur crew battlet också :/ Päyyss (L)
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
Redigt nice asså, alltid diggat toppen , keep on going guys
Word på allihopa, sjukt grymt bara, denhär låten är högst upp i playlisten, och de roliga var att jag tycker att alla presterar på topp :) Big upp till kaggen för sin sköna vers, det skönaste jag hört på länge, och big up till toppen för sin störtsköna reff Kepp that good shit rolllin ! Peyz!
Fjäsk ? ^o) på martin frågeteken ?
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
grymm låt,fortsätt låta toppen sjunga ref,grymmt
riktigt dyng bra :)
Drick upp din läsk o dra
K_A P16 Hehe tack så mkt! Det värmer!
tack alla andra oxå. Nu kanske vi ska låta denna jävel dö?
Nu äre fredag, solen skiner o brudar i kort kort.
Hoppas alla får en trevlig helg!
så jävvla nice. fan serri får fan stånd av denna låt :D "skojja" :P pz
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
haha Kaggen alltid lika trevlig =) Detsamma :D låten är tuuuung! Kaggen - Flowet var bra, inget superspeciellt men bra. Din deliviry är som vanligt heeelt perfekt. Texten innehöll typ baaara rader som man hör och tänker - "Fan att jag inte kom på den!" Haha du fattar :P Riktigt nice. Grejen med dig kaggen är att även om jag inklusive dom flesta andra diggar dina låtar nu så kommer det att ändras snart om du inte gör något nytt. Vet inte hur många låtar du har gjort, säkert 20 kanske mer och ALLA har varit skryt/battle/diss. Synd där..Motti - Diggar din röst. Den verkar vara lätt att mixxa, den kan låta helt olika från låt till låt och i denna var den mäktig! Tycker ditt flow och deliviry är grymt skönt. Låter skönt och självsäkert när du säger - "Sveriges bästa MC när jag orkar engagera mig " Texten var delvis bra.Toppen - Reffen är skön som fan, du kan kort sagt sjunga! Har aldrig fastnat för din rapp riktigt. Jag hatar din deliviry/röst, du låter som en tjurig unge som inte fått sin veckopeng typ. haha! Dock så flyter du bra och skriver bra! peace
Sjukt bra låt. Gillar reffen fett! pz
haha diggar toppen! aldrig gillat kaggens röst riktigt men jag önskar jag gjorde det.. kanske lär mig gilla kaggens röst nu när jag spelar denna för att höra toppen. =)
Alltså, denna e riktigt fet.
There is plenty off fish in the sea.
HAHAHA FYFAN ASMA VF ENS YTTRA DIG I DEN HÄR CON... AMGEEEH FETEFAN
palmen F2 det va jag som bad han kommentera. haha
"funkar endast i era trakter, här är balle en stjärthalva"
hahaha hur fan kan balle betyda sjärthalva? hahahahaha
Hade du varit tjej Kaggen. Isf hade jag knullat dej. så starkt gillar jag dej!
Plastpimpsens Slaskdrink~^
valrossen66 P16 hahahaha oj då! den var jag inte beredd på =) kul att du gillar!
jaa vad ska man säga, Toppen lika underbar som vanligt.. Kaggen börjar gilla dig mer och mer keep it up. motti, lätt bästa versen, "för jag är m o t t i, han som alltid flippar över feta beats" diggar de fett.. Keep up the good work peyz...
Brudar och Bärs, Homies with Stash..
Kaggen är söt :P han o motti o toppen o estet o hubler alla var lika söta i avesta.:P lite fulla på scen kanske menmen :Ppz
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
Denna låten är riktigt soft :)
Även denna är bra pojkar ;)
Hjulet snurrar men hamstern är död
okeeey, brukar vanligtvis inte gilla toppen.. men på denna e du döö skön asså..fett skön refreng o allt bra grabbar upp
-pack you'r bags man, you are a tourist!
coolt
Great som Tony Tiger!
fett nice låt låter lika bra som vanligt!:D pZ
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
500 gränsen? Då bjur kaggen på camshow ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så f*cking bra !!
--FeeLiiX-- biiiyaaatch
fett nice låt man (;
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett skön Toppen drog sina rader kungt
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Skön låt... tajt reff alltså mer sånthära!
ohh , skönt låt som inihelvete ;)
VEM FAN HAR TAGIT UPP DEN HÄR TRÅDEN IGEN
Wiiieee
åfan lever denna fortfarande.. hehe, tack alla!
så jävla skön låt =) keep it up !
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
word på motti, lever den fortfarande :P
o just de.. du är jävligt äcklig också.
haha kaggen skriver fan kul flowet blir bättre o bättre. Underbar refräng! kan tyvärr inte gilla motti.. låter som käp. hahaha toppens vers är skön:D
moi mix! hah kalla mig onödig!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
oooomfg, kaggen i den här... seriöst . får nästan gås hud (; impulse, nej! diggas itne här tvärr. du kan bättre! Toppe, skäön refräng och ditt flow är gött (:
LITE HYPE ?! har inte hört låten förns nu, och den va så jävla fet :D