Hype-falastin(Palestina) har lagt upp min senaste låt Falastin (Palestina)lyssna gärna o tyck till...mhv/HYPELÄNKLÄNKLÄNKhär har ni versen:)vers 1jag föddes i ett krig full av ånger o hat//föddes för att en dag kunna vara soldat//skjuta kriga ta tillbax palestina//en dag kommer jerusalem att skina//av själar från barn som har dött i denna strid//låt dessa barn nu vila i frid//jag tackar min gud för jag har mitt liv kvar//jag tackar mina vänner min syster min far//mor du stack jag vet hur du känner//men snart kan du torka dina tårar i mina händer//syster min ge aldrig upp//ställ dig på båda ben o va tuff//jag tänker onda tankar jag kan inte sova//när allt bara stannar kan inte förlåta//mina bröder där nere som föddes för att kriga//vi drömmer alla om ett fritt palestina//vers 2vi dömdes att vandra på denna jord som//slavar utan ett land men kolla dom//bombar mördar d slutar med slakt//skjuter o dödar våra barn för makt//för lite mark vafan finns rättvisa//jag ser svart o fäller tårar för palestina//vi ska en än gång minnas dom som omkom//falstin irfao idekon//för alla dessa krigare som dog//ja dör för mitt land o slås för mitt blod//glömmer bort ibland hur d e kunna känna lycka//vill bara ladda sikta mot huvvet o trycka//vissa av dom människor andra inte alls//när dom tar ett litet barn o skär av hans hals//men dag står vi högt med flaggan i vår hand//och skriker palestina är vårt land//shooooo