Uniqh & Ibancito - Än En Gång..! . Mp3
Yoo ! back again me ny shitniz..!! än en gång så står man bakom micken o kickar rader med en smula magi från naturen! yeepp, denna måste ni pumpa! Länken -- > Än En Gåång..! extra länk om den andra får överdos Beat : Vettee Faan!Mixning : UniqhRäp & Text : Uniqh & IbancitoIntro - Stekta Willykopat (Ibán)Vers 1 - IbancitoBrygga/reff - Uniqh & IbancitoVers 2 - UniqhBrygga 2 - Uniqh & IbancitoVers 3 - Uniqh / Ibancito såå Lyssna o njut.! droppa en kommentar om vad som tycks ! Pz & Mvh . Ibancitmuuzh & Uniqh ------------------------------------------ www.myspace.com/Ibancito www.myspace.com/uniqh
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
eeh, haha har inte texten men men här e min första vers iaf .. hehe =) vers 1 än en gång, lutar mig bak, sitter på en smutsi bänk, helt sänkt, hur hamna jag här, broshan breve, som e beng måste hem men ey, vart ska ja gå någonstans mp3:n pumpar på max, när ja ser en skum busshållplats ja puffa mitt hash där, o vill att bussen kommer fort o när den kommer klagar snubben på mitt sl kort ja får gå aaaav, så ja rullar till tågperongen altt detta orsakar en ångest för de här e tolftegången
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Haha fyfan vad flummigt! tuuuuungt bättre än förra ni gjorde galet.. Peace and uppish!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
jag hör inte vad iban säger i början, elelr typ hela versen.. kan va mina skumma lurar eller mixningen... Uni, ja hör inte dig heller. men de e knark topic visst? "än en gång..." xDxD haha skön vers om bruden på bussen! xD så går de om man e "såå steeekt" :D jag skulle vilja att ni höjjer accapellan liiiiite! OBS jätte jätte lite!! för de e as skönt med upplägget mystiskt å flummigt. skön låt!!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Hehe soft fan, riktigt flumm typ... Upp!
haha fet låt! :)
www.myspace.com/kdlwilen
Abooooooooooooww hhahhaha diggade den här fett Upp grovt Texterna va Riktigt Sköna reffen fastana Direkt Bland skönaste ni gjort maiin ibanciiiitoooooo diggade ditt laidback-flow uniiiiiiiiiqhhhh SOM Jag sa i förut RIKTIGT skönna hooooksss:D
MUSIK!
hehe yeah kul att folk gillar asså :) bjär : håller med om att accapellorna är lite låga. ska nog fixa till. kom igen några fler nu One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
De va tungt flummigt shit ;) Tummen Upp !
soundcloud.com/jerrones
cheeaa =).. soft att den diggas..! aa kan hålla med om att accapellan va lite låg, märkte det när ja lyssnade på låten hemma hos en polare.. knaas.. men men , forsätt lysssnaa .;P
yeah kul ni gillar UPP One
ni lägger de fett soft big up gubbs! keep tha good working :P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
dena va riktigt bra, keep up the good work, peace!
Töööngt shiit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha nää den va soft haha:P
-- ~SlCrew~
soft soft soft..... laidback
ni vet va ja tkr fett skööön:) skum busshållsplatsraden gör mig glad... sen vet ja ju att henke lätt skulle slå sig i huvet med sin mp3:D fett skön alltså:D
aa najjs najjs,, tack fan ! =).. peace alla !
haha yeah kul att folket gillar :) men tråkigt att inte fler skriver.. UPP One
haha fett fett bäng man blir av den asså.. in på mp3:n direkt henke blir bara softare o softare pz
http://www.myspace.com/micman123
den va nice grabbar.keep it up. fixxa ba till vissa saker. som uttal. o när det blir offbeat beatet va maad. Uno
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yea grabbar.. tungt shiet!
www.sds.studio.nu
micman kul du gillar.. hehe thx ;) l-fresh : yeah thx man. exi : thx.. One UPP
Ni vet att jag diggar;)
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
aldrig hört er förut Bra Reff men ni var jävligt sköna skönt flow Keep it like that :D
Graffare
2007-04-22 23:28
langa upp den dåå =) bängiiish! phet, gillar harmonin och delliveryn upp!!
http://metafourhiphop.com/
Beatet är tväärsköönt , diggar det skumma flowet i första versen av Ibancito oxå tungt, skulle bara höjt acapellan super lite ... Reffen: Är Sjuuuukt feeet inget snack om den :D Uniqhs verser va oxå sjuktnice , Diggar Rösten Fett ;) UPPPP !!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Uttjatat beat, annars va de bara soft, mixningen va lite smått tunn tror ja annars feting:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Jag tycker den var bra bra bra!
soft stil änna...bless up!
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
godlovesugly: tack tack :D toni :aaa tack för kritiken mannen ! aa accapellan skulle varit en smula högre :P otis: aiight tack mannen, själv tycker jag att beatet e galet, smak sak =) viktorius & jahfar : tack grabbar soft att ni digga! soft att ni tar er tid, uppskattas ! . pz! =)
ingen tacka mig HAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAH oj
MUSIK!
hahaha tack fliips bruuush!!
Haha fett laidback, galet soft mayn! kepp this shit up! Peace out!
http://Myspace.com/Slukarn
bruuuush den här va tuuuuung ! :D jag svär, pumpa den här när man är heeeel asså ! :P
without tryin' you never succeed
yeeeeeeeeeeeah =) nice att folk skriver asså.. kul att de flesta gillar One lööööv Blaze it UP
yeeaa munther din stekta jävel :D tungt shit på g oxo !
eyooooo
hehe thx yo det beror lite på vad du har för monitorer/högtalare/hörlurar. UPP
ni vet va ja tycker om denna låt grabbar ;) bland det bästa på whoa på läääänge :D:D:D:D peys
hehe yeeah thx brush kul att du gillar ;) Kom igen whoa dåligt med flummiga tangenttryckare come ooon UPP
Sjukt skön ! upp!!
myspace.com/herrolsson026
tack tack =)
whats wrong with y'all
Beat: Psykotiskt hehe Mix: finemung mung Rap: Tyckte ni la de fint Text: haha flumish Helhet: Good work boyz. Keep ya thang goi´n. 4-ever Peys
Peace
tack så mkt mannen =).!
knacket : hehe yea thx main.. we will we will.. UPP kom igen whoa