elak - ensamheten
HEJ!-.0 idag taggade lill elak hem till mig för att recca sin första seriösa låt! och denna gång inte i dator mick. jag är även med på några ord i låten.RAP :elak MIXNING :tMy TEXT :elak STUDIO :tMy >>>>> ELAK - ENSAMHETEN! <<<<<
upp whoa, denna är riktigt bra!
wohoooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Så jävla bra låt . bra beatval. Rap 8/10 mixning 10/10 text 9/10 allt som allt 8/10 . keep it up ;) peace ^^
shiiiitt blev riktigt posetivt chockad av de här, Den är rktigt bra kan ja säga för att va för första låten, vafan du är vell 13-14 eller nåt, jajaja BRA! !"!
http://www.znapmusic.com/myntah/
haha, tack grabbar =) , ska träna på flowet . :)
life is to short to be pissed off all the time.
Producent
2007-04-21 12:14
811<3 FÖR FAN;) Du har för fan precis fyllt 13 år för fan ! Grappen jag älskar denna låt för fan bästa låten NU SKA VI TA TAG I STUDION SNART!;)
Flyger fritt, landar platt
Producent
2007-04-21 12:18
Seriöst jag får tårar MARTIN FÖR FAN <3
elak du vet redan vad jag tycker! du har grym tallang du är bättre än många som har hållt på längre än dig, du vet att du är välkommen att spela in här fle gånger:)
Producent
2007-04-21 12:42
För fan tmy Vi ska ha egen studio snart;D
Producent
2007-04-21 13:03
upp då whoa kom igen sluta va så trötta
som jag sa förut grabben. Soft som fan, bästa jag hört med dig:) Pz
Producent
2007-04-21 13:22
upp nu whoa kom igen
Producent
2007-04-21 14:11
upp ge denna oskyldiga grabb lite kommentarer!
JAG Vill oxå se va folk tycker! ! UPP, FFS !?!?!?!?!?!?!
http://www.znapmusic.com/myntah/
Producent
2007-04-21 14:58
Kom igen Whoa för fan ge honom nå kommentarer!
Producent
2007-04-21 15:24
Tkr whoa är fett oschysst nu asså!
läste alla kommentarerna, såg fett lockande ut. + du är duktig för att vara 13! du har skön röst. potential som fan - du är lite otydlig på uttalet emellan åt flowet är lite tråkigt, men passar till beatet. träna på flowet. men det var riktigt bra, för att vara första! (: fortsätt droppa. sno tMy's studio vettja.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Producent
2007-04-21 16:37
Såja mer kommentarer:D
Passion jo i mellan åt :)
Producent
2007-04-21 17:03
Haha sant
läste lite komments och det värka va soft . 13 bast, du är bra .. Kör mer . Längtar tills du får mörkare röst, kan bli nått fett då :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Jag tycker han har skön röst, och bra inlevelse och okej flow! jobbig mixning stundvis vid S:en, annars soft. Bra text, och bra formulerat. Låter dock som om det är något störande ljud i bakrunden. Din dialekt är rätt soft, men en rad förstog jag inte riktigt "Är det de här ni kallar liv?" Men annars aight asså..Skulle aldrig lagt det så här bra när jag var 13 ;P.. Good shit, 5 tummar upp av 8 möjliga då
Producent
2007-04-21 18:33
upp på denna då:D!
Producent
2007-04-21 19:18
kom igen whoa !
Producent
2007-04-21 21:37
Bjud med er whoa !
den va skönt! tyckte de va lite lite offbeat men de va bra! spec för att vara 13 år! big up!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
den va bra, du har utveklats, och tmy tänk att dra de-esser när du mixar, fett jobbiga S ljud.. vet inte riktigt vad jag ska ge för kritik, du vet vad jag tycker.. fortsätt , det blir bättre och bättre!
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
Producent
2007-04-21 23:36
Super grabbar att ni kommenterar;)
Hmm vet inte riktit hur jag ska uttrycka mej .. :0 så jag säger bara att den var bra då :)
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
tack för att du lyssnade på låten iaf "allexxx"!, vill höra dig på beats böbbas ;)
life is to short to be pissed off all the time.
Riktigt jävla soft, keep it up!;) PUSS!(L) också en liten puss till joutzen också(A)<3
vilken platt och hög vägg c(=
UPP PÅ DENNA FFS! (:
vilken platt och hög vägg c(=
riktigt bra låt ! :D Ryser vid vissa rader alltså keep it up maan
Synd att tmy går in och lägger nån rad, för du är sämts ,haha. Serri då.. Sobbe.. Om vi kollar på "Gråter i himlen" jag tycker den va fett "bra" satt säga. för du är baby =D Åsså kommer jag in å ser dewn här.. å tänker "Nu har han lagt nått kefft skit". Blir inte överraskad över kommentarerna, sen ser jag Dumhets kommentar och blir chockad. Lyssnar på låten och det är fan bara positivt. Men ärligt , skippa sånt där whackt snack på slutet, Pinsamt. Snart är du så bra attt du får kicka med mig for real :) Keep it up broshan, du utvecklas fett! PEYS!
Och sobbe, köp ett nyt tnamn :P Elak funkar fan inte
mannen.. TMY vi ska kicka me elak.. vi tre måste droppa nå fett.. HAN e riktigt TUNG asso.. seriöst.. får rysningar.. hellsa han det asso.. gillar det häära.. vi droppar nå känsliigt shii pCe
Utalas säta pe
Producent
2007-04-23 15:55
Bra med kommentarer UPP ;)
Skit i åldern han är väll endå sämst? Kanske kan bli bra om han får basröst men ni kan juh inte säga att han e bra för att han är liten, när han är dålig för att han är liten.
Producent
2007-04-23 16:02
du rojjben du satt gö fan säkert o lyssna på backstreet boys i den åldern sen tycker jag du ska säga va han ska träna på!
Flowet och.. ähh vafan ska ja säga? han behöver träna på allt men han kommer endå inte va bra för han har för pipig röst. Man ska va ärlig visst? Nej, det gjorde jag inte men du verkar veta allt om dom du?
Producent
2007-04-23 16:11
afan allt vet jag, men har du aldrig haft pipig röst? jag skulle inte dömt ut dig ifall du hade haft pipig röst jag hade försökt hjälpa dig på så gott vis som möjligt och jag tkr hans flow duger för att vara nyss fyllt 13!
Han kan säkert utvecklas då han blir äldre, allt jag har att säga.
Producent
2007-04-23 16:35
mhm han kommer bli jäkligt duktig
tMy är gangster det vet ju alla, men du måste vara maffia? eller?
B