Pelle & Bruno - How do i.mp3
mmm, ny låt.Pelle & Bruno - How do i.mp3 tanka och uppskatta eller hata och förnedra. vem bryyyr sig ?Beat : vet ej Mix : Bruno Text : Pelle och Bruno Rapp : Pelle och Bruno
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tack för kommentaren LuNkE_ snålt med kommentarer som fan iallfall. UPP !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
fan vad nice :D myyyyycket skön låt av dig bruno :)
Första snubben var helt okej. lät lite osäker bara. Bruno, du sa till mig att du aldrig utvecklas? jävla skitsnack :D fan du blir bättre och bättre, nice det här :) big up.
grym låt, som alla andra du gör ;) haha ^
BIG UP på bruno, skön röst och bra flow.. jag gillar den här låten från dig. kör på för fan!
dina låtar är grymt bra, önskar man kunde vara lika bra själv, :D men så äre ju inte, ville bara säga att du är bäst innom rap, <3
Chill, ni båda låter lite osäkrer, fix it! ppeace
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
pappa123 , är hello my name is bjååårn :D underbar låt bruno :D Gogogogogoog
Pelle: en av dina bättre låtar helt solklart! Du flyter på bra, skön röst! Hör någon flowmiss här och där men annars helt okej! träna träna mer på texten och på flowet så blir låtarna du gör kung! Du har en skön inlevelseBruno: Skön röst, bra gjort av dig, Du har skön inlevelse du också, men jag tycker du är på samma nivå som förut, du står stilla, du står still i utvecklingen, kan inte komma på nu vad du behöver träna på men tycker du är på samma nivå, Men du kan skriva texter iallafall det kan du, du kan flowa bra, inlevelsen är väll bra, har hört dig köra många sådana här låtar, jag tycker ett "Miljöbyte" Skulle sitta fint. Men Big upp för er boys!Beat: 9/10 Rapp: 8/10 Mixning: 7/10 Flow: 8/10 Betyg: 8/10! Bra jobb boys!Peace
Peace im out!
tackar NemC... ja ska göra det. jag sitter nästan hela dagarna och kör men utan och och så kör bara med rösten och skriver så jag gör inget annat. TackarNy Länk! ___Ny Länk
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
tyckte de va mkt skön låt! tror jag inte har några låtar med pelle men han va nice han med! diggade denna!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
Okej, tack för alla kommentarer!:) UPP !?:)
Kärleks temat känns för yuck men bruno lägger d nicer
Ingen verkar villja kommentera men, UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP
Bruno, du rappar vackert =D Fast går att utveckla mkt! :)
akin vad väll fan att ta i. så bra var jag inte ! UPP !
hehe.... jahaja bruno ;) UPPUPPUPPUPPUPP!!!!!!!!!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Producent
2007-04-23 17:47
HAN HETER PELL3;) och det va jävligt nice lagt fast den texten är nästan lika dan som i våran låt:P pelle flowet är nice kännslan ja den duger iaf=) anyway bruno du har kännsla det gillar jag;) flowet duger helt! Nice grabbar
Flyger fritt, landar platt
vem är först ?:O aja det är nån av er nog ..
haha ojsan ! ta inte illa upp där bruno = ) najs
Spela roll vad han heter Joutzen, han är ändå pelle. och tack fortfarande för kommentarerna, Upp ?
Producent
2007-04-23 18:26
haha självfallet^^
Flyger fritt, landar platt
jag tycker beatet är skönt Ingen känsla av första rappare, träna där den andra orka jag inte lyssna på , eller kan vara snäll föridag Jag gillar inte eran dialekt, för mkt bonde . men iaf bruno , Bästa låten jag har hört med dig .. bra killar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk