I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ärligttalat - Sessionefterskolan

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-04-23 15:25

Ärligttalat - Sessionefterskolan

Hade tråkigt när ja kom hem, "reffen" är sjuuukt jävla dålig men ja orkade inte ta bort.

http://www.speedyshare.com/542127648.html

Beat:djspell_freebeat ngt ngt
Mix_Jag
rap:jag

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-23 15:47
Ärligt talat. hmmmm.
beat är skönt, no doubt..
rappen är hyffsad, kan inte säga mer..
texten är inte bra..
mixen är bra..
reffen är värdelös, men de vet du..

beatet och mixen är det enda som håller..

lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-04-23 16:28
okej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-23 16:37
låter som du har en preamp med rör i, som du har krämat på ordenligt med. låter så iaf, du borde pilla lite mer med EQ'n i mixen, tycker jag iaf.

skön slack rap rakt igenom, soft session
work some magic

2007-04-23 16:56
thx bordin

2007-04-23 17:14
haha älskade raden "om jag någonsin hittar en aladinlampa så är det ända jag önskar mig en canabisplanta" fett bäst i låten yao..

mysig slapp låt,

sköönt beat
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2007-04-23 17:20
Soft:)

2007-04-23 18:46

2007-04-23 18:51
helt ärligt mannen du har rappat i 2 år mer än mig och ändåhar du inte utvecklat.., I don't get it? satsa lite mannen!

tror fan inte att du har rökt ngt? det känns så falskt då när du rappar om spliffar
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-04-23 19:33
Elegant P17

Du, ja har rappat i ca ett år nu, och inte 2 år mer än dej så kom inte me fakta du inte vet. Och nej jag är inte flummare som pundar varje dag, Och det för att ja va så pass smart att sluta innan ja kom dit, dock tkr ja om ämnet. Och det var mest en session på skojj. Och nej, ja satsar inte för att ja gör musik för de är kul å inte för att bli bäst...Men tack för kritik iaf