I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samy & LrE - Mitt i smeten ( "RMK, Fonky Fresh, Asma, Petter" )

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-04-23 21:51
riktigt sooft asså brukar inte lyssna på "överklassare" men denna var riktigt soft ja hänger med ditt budskap riktigt bra!

PEeeeCE!"!
Hate it or Love it im Still nr one!

2007-04-23 22:18
shit alltså vilket skämt... allt är ett skämt.. allt är ironi.. jag e egentligen punkare..
folk verkar inte fatta grejjen.. aja då e de väl så.. tack för kommentarerna iaf
Ät mej!

2007-04-23 22:32
jag lyssnar på dö-hell_devil-metal så du får gärna vara punkare för mig!
http://www.myspace.com/danokin<br>

2007-04-23 22:34
Så ni kallar detta ironi? ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-23 23:14
Undra hur många "riktiga" hiphopare det finns på whoa, som röker brajja osv, de är häftigt.
Peace out, get laid !<br><br>

2007-04-23 23:26
den va fet, men fattar halft bara. hoppas det räcker?

peace
Det var inte jag, det var han som sprang!

2007-04-24 08:17
vafan, du kunde ju  nästan rappa ju ´? lägg ner med att dissa folk du inte ens vet vilka det är ! :>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-24 09:10
Checkar denna sen hihi^^
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2007-04-24 09:23
Tack för alla kommentarer!

Till er som har skrivit "han tar er", "sluta dissa"

Det finns INGEN diss till RMK eller FOnky Fresh i låten ? LÄS i tråden!

Majnmä_ P19 - Tyvärr så har vi tackat nej till den spelningen!

Hehejapp - Bra sagt ;)
www.samyprod.com

2007-04-24 09:30
Kul grej med den här låten, men tyvärr är största delen av whoa så tröga att dom inte fattar grejen, det brukar tyvärr vara då...

Go Samy!

2007-04-24 12:05
Diggar denna låt och ideen är perfekt!
 http://hiphopstyle.bloggagratis.se

2007-04-24 13:06
Vad förstår inte folk?
Hela låten bygger på ironi och dom är ironiska med att "söka hype".
Givetvist blir det dubbelmoral och 2 budskap men jag tror dom är mycket medvetna om det.

Till låten ~

Smårolig men inget jag kommer pumpa. Känns som om ni flowbaitar från crewbattlet de gånger då ni flowar skönt ~.

Utan detta beat hade låten nog bara varit rätt fattig.. Så ta inte åt er för mycket av äran :)

2007-04-24 14:41
Damn , lätt de tyngsta jag hört av dig Samy .. Riktigtriktigt bra gjort av dig . Tycker om låten som faan ;)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-04-24 15:20
Fan tung låt mannen :)
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2007-04-24 15:23
Du har till mestadels rätt, riktigt skön låt och budskapet är fett najs..

big up boii!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-04-24 15:31
jävla va skön:D härligt det är när sånt här kommer upp!! damn nice nice nice!!!
Pundare med Prestationer.

2007-04-24 15:48
haha, så jävla patetiskt!!! Diggas ej!
RMK och fonky fresh borde fan inte bry sej, för det här är fan inte ens värt att lyssna på!

Såg längre upp att det var nån som blev kallad fjant att han inte provat på att röka hasch.  Fan killen är ju smart om han inte prova på det..! Hiphop är defenetivt inte droger/knark ... Man förstör bara sej själv om man håller på med sånt, och får ännu mer problem! Väx upp fan!
Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv ! =)

2007-04-24 16:09
Riktigt bra gillar den mkt..Så hör det ska låta..Fucking propps till dessa grabbar..Pz
Rap

2007-04-24 16:17
Vill börja med att tacka för kommentarerna, även om alla forfarande inte har förstått grejjen.

Sen tycker jag att det är konstigt hur folk kan uppfatta att det bara är EN person som är med i låten när det i låtnamnet står Samy & LrE.
Ät mej!

2007-04-24 17:04
Menige-E P19 - Precis ;)

Qustaph P18 - Har faktiskt inte lyssnat någonting på crewbattle ;P Tack för kritiken =)

Elinaaa - Accepterar din åsikt =) Det var jag som blev kallad fjant, men det komiska är att du verkar ha samma åsikt som oss, det som vi förmedlar kan lätt förknippas med det du just skrev... =))

Sen stort tack till alla som kommenterat!
www.samyprod.com

2007-04-24 20:17
jag tkr att den andra killen påminner lite om franco i början :D fett go röst :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2007-04-24 20:30
den som drar raden
"vilket jävla bullshit är som bögar från stockholm"

han är lätt skönast ;D
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.

2007-04-24 22:15
Fan riktigt softa låt :)

2007-04-25 00:52
Du snackar om att du kan dissa RMK och Fonky, haha förstår dock inte varför du inte gör det, som chripp sa, ska man läsa topicen och ba: WOW, han har dissat petter och rmk och grabbarna för att man ska lyssna på din skit.. :/
http://www.norliekkv.se

2007-04-25 01:34
Nice låt...digga beatet å allt flöt på...Men de kändes som att man drog tills sig en massa hype på den här me....Men men keep it up

2007-04-25 11:00
Tackar!

akofely P19 - Det som är meningen ?
www.samyprod.com

2007-04-25 11:19

FonkyFresh har ju fan knullat detta beatet om jag inte har fel...

[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-04-25 11:47
Förstår ni inte? Jag förstod direkt utan att ha lyssnat på låten.
Hur många trådar existerar det inte om "Dizz till kaggen / Dizz till Fonky Fresh" och liknande? Det är hypesökande.

Och som jag förstod raden "Jag kan dizza fonky fresh".
Innebär alla som har droppat sånna låtar? Am I right?
Och låten innehåller exempel på sätt att få hype .
Var i alla fall så jag uppfattade det hela, inte dåligt alls.

Brabra :)

2007-04-25 14:45
S-Media P0 - Härligt med folk som har koll på vad som händer =)
Ät mej!

2007-04-25 14:54
damn pumpar den riktigt ofta:P diggar riktigt mkt=)

Mvh(från en som fattar låtens innehåll)
Pundare med Prestationer.

2007-04-25 15:32

Situationsterapi, Elinaaa har berättat! Det är farligt att röka hasch!

Angående det så hade det inte funnits någon hiphop idag om inte folk hade rökt hasch.

Fast nu går det ju att göra hiphop bara pappa betalar studion, sedan läsa forumstrådar så är man rapp stjärna sen.

Över till låten: jag tycker det var fett onödigt och töntigt att nämna namnen i trådnamnet. Får typ dubbel moral vibbar.

Alltså budskapet ni försöker köra, det var inte eran grejj, ni kan ju inte behandla situationen och ämnet för 5 öre.
Gör något ni är bra på istället. typ rappa om känslor eller någe.

Fucka ur!

2007-04-25 15:51
Ni bor i varsin villa fullt med massa stålar? Köp då fan en ny röst ny mic och allting nytt så kanske ni blir lite bättre =D
yoyoyo

2007-04-25 22:30
tufft
Ät mej!

2007-04-26 12:27
S-Media P0 - Helt korrekt uppfattat ;)

Försök att kommentera, kritisera låten istället för att wajna!
Vill ni klaga gör det i samma inlägg som ni kritiserar låten, konstruktiv kritik och sedan åsiker i samma inlägg så slipper det bli så mycket tjafs!

peace out!
www.samyprod.com

2007-04-26 13:55
Tyckte den va skön !

Schysst att se att ni lyckas aggroa lite folk också ;)

Peayz!

2007-04-27 14:57
Upp för dessa ludvikabor som visar vart skåpet ska stå!
 http://hiphopstyle.bloggagratis.se

2007-04-27 15:18
Fett sköne låt!

2007-04-27 15:44
Tjockt nice låt (Y)
soundcloud.com/jerrones

2007-04-27 15:55

Är på Fonky fresh och RMK:s Sida. Vad ja har förstått så är ni inga vänner till dom och att liksom bara göra en låt med två kända namn på whoa är ännu fulare. Om dom nämns två gånger i låten .... varför i helvete ska du då ha dom som rubriknamn? Jag tror hela din låt är riktad till två personer du inte äns känner. Ni har skämt ut er grabbar och till dom som diggade låten och går på Samy:s  "nej-det-är-igen-diss-bara-lite-ironi-snack" kan ju gå och förstå att samy söker uppmärksamhet i att dizza två bra rappare för att han tror att han själv är bättre? Förstod inte heller riktigt budskapet om skillnaden mellan överklass/ghetto rapp för ni uttrycke er dåligt och jag gillar den inte alls

-1/10   - motivation? .. därför att att du inte äns är värd noll

peace

www.znapmusic.com/klockren

2007-04-27 16:08
nej men dom är 100 gånger bättre än en viss samy vars självförtoende blir bättre av att ni diggar hans sjuka dizz till någon han inte känner? typ som att jag skulle gå och göra en dizz till 50 cent och sen tro att han bryr sig liksom??

2007-04-27 16:32
Seriöst , seriöst?
Hur fan kan du döpa dig seriös när du verkar vara lite skojig, pt?
"haha"? bra svar där ska tänka på ett svar tillbaka.

2007-04-27 16:33
Skulle fan inte förvåna mig om seriöst var en ny whoa typ gjord av samy eller nåt. För att låtsas som att flera personer är på din sida. Seriöst inget på sin sida eller någonting?, asg,
Pinsama är vad ni är

2007-04-27 17:09
Alltså du snackar om "hype"  du har som sagt med dom i ditt rubriknamn.. dra till sig uppmärksammhet eller What !?
Pinsamt..

Aja dags för kritiken då,

Bra låt inte mkt fel i den, skön reff, Riktigt bra faktiskt !

PZ

2007-04-27 18:03
jag tycker denna låten var jävligt fet grabbar :D Ärligt talat så tror jag att RMK, fonky fresh och dom andra är rädda för att ni ska peta ner dom ;P jag tycker att ni är bättre än dom iaf.

ta er tid att kommentera mina låtar oxå.

Apish - Bananernas banan

Apish - Samhällsklasser

Apish - soliga dar, svalkande hav

accapellan är rätt brusig på alla låtar och det beror på att jag inte lärt mig mixa bra än. Ge gärna kritik på flow, text, inlevelse osv.

Tack på förhand och ha en trevlig helg :)

Peace.
aa visst serrö :)

2007-04-27 18:42
den bästa låten jag hört med er båda!

2007-04-27 18:45
Klockren P16 - Men lilla gubben, du har lyssnat på låten? jag nämner dom i varsin rad, och raderna lyder fortfarande "jag kan dissa fonky fresh å ja kan dissa RMK", sen så är ju reffen om oss själva din jävla nolla, vi har inte fett med stålar men spelar ingen roll vad jag kommer att skriva eftersom du är psykolog och har antagligen rätt om detta så jag orkar inte diskutera men både jag och larre vet vad vi sysslat med i denna låt och det är en ironisk låt..

Låt mej klargöra några saker!

1. Det är inspelad på ett ironsikt sätt men fortfarande en seriös låt, understand?

2. Dom har ingen stor del av låten att göra men eftersom det handlar om just detta så tog vi med deras namn för att få uppmärksamhet eftersom låten handlar om hypesökande, hur man ska vara och allting, det är ju för fan ingen diss mot dom, fattar inte vad ni snackar om, dom som står på fonky å rmks sida, haha, alltså det finns inte ens två sidor eftersom mina rader jag nämner dom i så syftar jag ju på dom som dissar dom och söker hype, fonky, rmk har hype, visst? dom har inte dissat någon för att få hype så vitt jag vet.. det finns bara en "LITEN" diss om man verkligen ska grunda texten och den dissen ligger mot Asma!

Men jag står fortfarande fast vid att alla dom tre jag nämner i låten är praktexempel men på två olika sidor!

Vad är det ni inte förstår?

Tack för alla kommentarer, dåliga som bra och ni som bara giddrar, lägg ner... ni snackar om att vi får uppmärksamhet, ni har aldrig funderat på att det är just ni som jiddrar i tråden som ger oss den uppmärksamheten?

PEACE OUT!
Nu e de fredag!
www.samyprod.com

2007-04-27 19:26
maketo - Tack!

Seriöst ( Hock ) - Kommer inte ihåg men vet att det är ansane som gjort det så sök på soundclick!
www.samyprod.com

2007-04-27 19:38
Grabbar! alltså ärligt den här var tvärfet!
förstår precis hur ni menar alltså..
Ska inte nämna nåt om att ni namedroppa dem där nötterna!
menmen. Diggar inte eran musik i vanliga fall!
men den här låten diggas fett.
kör på! peeyz
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!

2007-04-27 20:47
Fan hatade denna låten , men gillade dock Maketo__ P18´s översättning till engelska , det blev najs ;)

Och detta är som alla säger ett sätt att söka hype på , träna på samy så kanske du nån gång slipper söka hype , då kan du lägga upp en låt som det bara står ''samy'' och låtnamnet på , haha ajja , det var kanske kul enligt er men enligt mej vare bara patetiskt.......

Tack för mej !!!
Förlåt :'(

2007-04-28 11:16
Chill Låååt