I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

här har ni litte på norska chekaa

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-04-24 02:50

här har ni litte på norska chekaa

dudde litte på norska till den personen som lämnade mig nyss :(
länk-->http://www.speedyshare.com/401816171.html

ge litte kritk tack den är inte lång överhuvud taget men jag funderar på att göra den längre vad tycker ni?? jag ska slutta med rappen så jag vill göra nåt på mitt hemspråk innan jag sluttar hmm vad tycker ni??

www.znapmusic.com/dudde/

2007-04-24 03:09
kan man få litte kritik eller???hmmmm skulle vara kul tycker jag gef  hmm????????????
www.znapmusic.com/dudde/

2007-04-24 03:24
norskan låter svensk, du har bott här för länge!

jag tycker de låter ansträngt, inget gangsterflow någonstans.
du har ingen avancerad text, du har inget fint beat att lägga raderna på, så antingen styr du upp de som får dig att lida och gör de bra eller så gör du som du säger lägger rappen åt helvete =)   
oh no he didn´t!

2007-04-24 03:26
menar självklart inte att man behöver en avancerad text, men för att få detta att flyta in i min värld så skulle du haft de så att jag iallafall ryckte på ögonbrynen någonstans. 
oh no he didn´t!
Groupie

2007-04-24 08:03
va fan? :O
remember my name<br>you'll be screaming it later!

2007-04-24 15:00
ner laddad 18 gonger hmm och de är bara 2 personer som har skrivit litte kritik hmm vafan är detta kom igen nu whoa
www.znapmusic.com/dudde/

2007-04-25 02:19
tackar men nu är de slut på rappen för min del sorry ha de braa pzz tack för kritiken tackar enu en gong..
www.znapmusic.com/dudde/