haha fuck den mannen :P den blev fuckt ljudet blev fuckt, ska spela in den nån annan gång me bättre ljud men du kan få texten så länge :P Shiipaan, japp albanen e tillbaka// lägg ner er torra rap, för nu blir ni slagna// ni e på amatörnivå, ni suger kuk rakt av// e ni glada nu att shipan, lägger några tunga bars// småbarn, vart försöker ni komma// er idol dissar er, e ni stolta ?// ni e små kuksugare, som e ute efter hype// först o främst, kom me dissar, som nt innehåller bajt// er såkallade karriär, är nu borta// och vill ni joina min slakt, så e ni välkommna// era torra nördrim, vill ingen höra// så dags att stoppa in min feta albankuk i era mödrar// ni vet vilka ni e, ni som slickar min ass// med andra ord, ni e mina nr 1 fans// jag vet att dt svider, men jag var tvungen// så tänk noga nästa gång, innan ni öppnar munnen// alla vet att ni e pussies, ni behöver nt leka// glöm nt att dt still e shiipan som regerar// nämner inga namn, dt får ni lösa själva// gör era hundra dissar, men ni e ndå knäckta// japp shipan, knullar upp denna mesen// lägg ner din rapp o fortsätt, hänga me kineser// 24 bars av kungen hajt dt får räcka bre// ni vet vilka ni e, känn er hårt träffade//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.