Bruno & Pelle ft. Mr.TreaT - Mitt hjärta brinner för dig !
jovisst, en ny låt :) Kommentera gjärna hela låten. Kom med synpunkter på vad som är bra och dåligt. Rapp : Bruno & Pelle Sång/reff : Mr.TreaT Text : Bruno,Pelle & Mr.Treat Mix : Bruno på verserna och Mr.Treat på Reffen För att tanka hem låten så tryck på länkarna nedanför `O=o> <-- tryck på min räzerbil
`.=. <-- tryck på gräsklipparen
Tack på förhand. Kommentera och sprid låten om ni tycker den är bra.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
hehe härlig låt :) skönt beat osv, dock lite för låg accapella.. speciellt på reffen! annars bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mkt grym låt! diggar beatet hahah ;) tycker reffen skär ut pågrund av gitaren så de låter offbeat, men de e inge fel på reffen bara fel beat, och jag gillar pelle i denna nääästan bara nästan bättre än bruno i denna :P, man hör tydligt i början på pelles vers men senare på slutet blir de bara otydligare av nån anledning :S aja bra jobbat av er! och andre, har aldrig hört dej sjunga:P de lät riktigt bra faktiskt! kanske borde ställa upp lite oftare tycker jag:P
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
Texten Reffmitt hjärta.. brinner för dig/ du är min ängel & jag vill upp till hilmen med dig/ duu.. är den som kan dämpa mitt fall/ - snälla gumman du får aldrig släppa min hand/ Bruno
jag såg en vacker kropp gå sakta ned för gatan du vickade på höften och fresh som satan// ditt namn var therese en underbar person jag kommer alltid älska dig från himmel och jord// men din mjuka fina kropp som kramar mig hårt jag älskar dig föralltid, det ska vara vi två// vi ligger naken i min säng och myser tillsammans kysser mot andan och älskar varandra// när du trallar och sjunger så får jag en känsla en känsla av kärlek, den bästa och den ända// du är så underbar och är det bästa i mitt liv ja, jag kommer alltid att älska dig för alltid// jag ska bättra mitt sätt och vara snäll för jag vill föralltid ha dig för mig själv// jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, JA JAG ÄLSKAR DIG// Reff mitt hjärta.. brinner för dig/ du är min ängel & jag vill upp till hilmen med dig/ duu.. är den som kan dämpa mitt fall/ - snälla gumman du får aldrig släppa min hand/ Pelle: jag sitter och tänker på livet med tiden när jag är med dig så är det bästa med livet// att det inte försvinner det måste jag ju säga jag älskar dig gumman, jag kommer aldrig playa// du finns där i livet om jag mår dåligt så säg mig inte nu, det är ju så molnigt// det ända jag har är dig i mitt hjärta ... du är den bästa, ja den ända// du ska föda mina barn och låta dom växa upp vi ska älska varandra tills livet tar slut// minns du den dära natten när klockan var tre när jag sa till dig, du och jag å inga fler// och.. jag kommer aldrig att glömma när.. jag såg dig i mina drömmar// för jag vill vara med dig både natt och dag jag kommer alltid älska dig för du är underbar// Reff: mitt hjärta.. brinner för dig/ du är min ängel & jag vill upp till hilmen med dig/ duu.. är den som kan dämpa mitt fall/ - snälla gumman du får aldrig släppa min hand/
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
tack för dom få kommentarena jag fått men, UPP !?
Mr Treat: reff var ok du skulle jobbat lite mer på den. Den låter tråkigt och är för låg.Bruno, text är det jag tycker du ska förbättra mest. Kanske lite mer delivery också men texten ska förbättras enligt mig. bättre rim, experimentera med olika flow och sånt. träna.Pelle: Samma sak här fast byte mellan text och delivery och flow. Du låter tråkig för du låter osäker och hackig. träna :) aja allt för mig, keep it up boiz
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
tack alla :P kanske ska fortsätta såhär då haha. texten är fel som ni säkert märker. tycker bruno la det bra i denna.! den andra snubben var helt okej också för att inte hållt på så mycket :)
Skön låt .. reffen va lite låg.. Bruno du la det som vanligt, visa andra sidor av dig. Pelle va keff.. really. Peace
tycker att mr.treat gör det riktigt fett med sången i reffen. aldrig hört dig sjunga förrut. mer sånt! - bäst på låten bruno - du var bra! skön text :) pelle - inte lika bra men fortsätt öva!
Okej tackar, men UPP !?
beatet va riktigt mysigt :)
Tack för alla kommentarer !:) men säger återn igen, UPP MED PUNGEN I VÄDRET. UPP !
Bruno: Skönaste ja hör me dig tro ja.. Mr treat yo: Fett, diggar verkligen, fortsätt såhär. Annars jävlar;);) Pelle: nje diggar ej. men fortsätt sköönt beat one love
http://www.myspace.com/quizze
thanks quiddiri-quizze, jag lovar ;)
första gången jag gör en sån här typ av flow. så kritik är bra... och tack för alla Kommentarer... UPP!!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
mr treat är min man! haha chea
jovisst, jovisst, alkolist ? men kom igen kommentera låten !:)
chea
nähä !?:O inga flera kommentarer !?:( är så snååålt !:'(
bruno. det här är whoa.. vad hade du väntat dig ;)
sant, André det är whoa. funderar snart på att gå över till frizon xD HAHA. kanske får mera kommentarer där!:P
Skön låt som fan !!!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Jag tryckte på Räzerbilen och fick en riktigt skön låt. Den var faktist skit soft alla lare soft men digga reffen o Bruno mest bra jobbat killar! vad ere för beat?