Producent
2007-04-25 14:40
Vv & Phoenix ft. Jotohananen - Ett kliv in i striden
Tjallahopp... Vi hade lite tråk så vi mekade en låt. De som rappar (i ordning) 1. Vv 2. Jotohananen 3. Phoenix Redigeringen stod jag för och så ska vi ge ett stort tack till Icetail för beatet också :)Speedyshare Hoppas ni njuter och för orgasmer genom örat och sånt :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
nej diggades inte, Joto var den enda som höll en standard, phoenix nja asså detta var inte nå bra, du gjorde till rösten det lät inte bra !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och ge KONSTRUKTIV kritik! Mangan45 vad menar du med att Phoenix gör till rösten? han tog i! Joto låter inte sådär irl, ska du inte klaga på han också?! Och en sak till, vi var tre i låten du kommenterade bara Linus och John..Så ska du skriva överhuvudtaget, kommentera då allas insats.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okok Mangan. Att ta i är att göra om rösten... okok tack då vet jag =) ger lite kretiker ist så man kan bättre på sig ist för såna där skit kretiker
Ge folket öl och sprit ist för skolmaten!!! ;)
beatet diggades inte, för övrigt okej
jag gav faktist lite bättre kritik än vissa andra som brukar skriva, DETTA SÄG TOTALT, yeah yeah men orka tjafsa, men ok VV tycker du ska öva lite mer på att skriva text och flow, för du har rösten, men det är lite konstigt flow du har på nått sätt, Joto du var väl den som var bäst i låten diggar din röst bäst text utav alla fortsätt så!, Linus som sagt rösten lät lite tillgjord visst fattar jag att man ska ta i , men tkt du tog i lite väl mkt asså if you know what im saying, ta åt er nu istället för att tjafsa emot :) peace
ja och samma med linus oxå öva på text och flow sen ska det nog bli bra! ta åt er och försök utvecklas!! peace out
Okey d va bättre =) men texten var skriven på 4min eller nåt xDUPP!!!!!!
Joto hade fet text..
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Graffare
2007-04-25 15:37
Graffare
2007-04-25 15:46
Skumt eko på joto. :S Ska de föreställa adlips ;) Texten va fet. Linus har aldrig laggt det bättre. Distade lite när du tog i. VV Känns som om din text inte handlade om ett skit :/ Beatet va coolt :)
Producent
2007-04-25 15:51
VeCn det skulle föreställa adlips :)
Ganska soft låt, suger på att kommentera låtar men jag kan försöka. VV; Ganska skönt flow, gillar när du kör snabbt asså. Textmässigt så var det tyvärr inte mer än okej. Har hört bättre med dig innan. Jotohananen; Bästa i denna session tycker jag, texten var mer än okej, inte jätte-BLAOW, men mer än okej. Flowet dög också, diggades. 753PhoeniX; Flowet låter lite konstigt enligt mig. Men texten var helt okej. Men är det nåt jag tycker du ska träna på så är det just flowet. Allt som allt, den var snabbt gjord så jag förstår att den inte är 100 procentig. Men värd att lyssna på i allafall, helt klart.
vv hade bra flow och röst,men jag gillade inte texten joto hade bra text,men jag tyckte inte att du flowade så bra phoenix hade inte så bra text och flow,tycker jag men träna på så kommer det ;)
Nej fan , det var inte det bästa jag hört .. VV , det låter för mycket fronda tyvärr..+ att du måste verkligen bättra på skrivandet Joto , du hade däremot bra text och så , men träna på flowet och så :) Pheonix , Du måste också träna på texter och flowet .. Beatet var ju helt okej , enligt mig. Ger er en 4/10 , ni kan bättre!
Äckel.
Mozilla: Fronda??!! shiiet mannen var låter jag som fronda? vi skrev text på 4 min så det är ingen toppenkvalité...men men tack för att ni tar er tid iaf:)
Tackar kretikerna boys! känns bra att inte få höra "inte värd att lyssna på" och " Ne Lägg ner fan" xD
Producent
2007-04-25 17:12
Heh ja... Jag utforskar lite med min röst. Försöker hitta den där ultimata rösten som alla har inom sig eller hur man ska säga. Både med och utan adlips. Falsett och mummel funkade tydligen inte. :( Men kul att du tittade in ialf :)
John är mezt zoet.
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Producent
2007-04-26 08:15
zoet hesten zoetar selim mä :*
Som du sa joto så stärker jag d :P du exprimenterade med rösten ganska rejät xD
VV Jag tycker du är speciell, du duger. å du kan bli ríktigt feeeet om du övar ;) BIG UPP på digJoto Låter fan bra men konstigt :P haha.Phoenix Din röst låter inte som vanligt, låter som om du gör till rösten. men som ni säger. kan bli så när man tar i lite mera :) aja. övning ger färdighet. (är fan nästan som om jag skriver det i alla trådar ;) haha pallar inte skriva så feet kritik. men lite iallafall Pöss
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
tackar för att folk tar sig tid och lyssnar:)