Styrunn - Nya för i år
Det är bara jag och Kattsmugglarn i den här låten, och Chasse gör brä grejjen i början ;P Mixning: Hobbe Beat: Ballin Aja hoppas ni tkr om :) Kommentera gärna konstruktiv kritik. Vers 1: Hobbe Refräng: Hobbe och Kattsmugglarn Vers 2: Kattsmugglarn Reff: Hobbe och Kattsmugglarn Vers 3: Hobbe LÅTEN
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Fett najs ;) Keep it up guys =D päyz
Upp och Ner!
haha era jävlar !!! grr vafan palla att min vers försvann idioter ljudet var störtskönt nu hobbe ;) båda la det fett tror det är de bästa jag hört från kattsmugglarn iallafall hobbe du la det bättre här än i crewbattle big up nästa låt är Chasse med på BRUUUÄ
chasse dyker upp som döda fiskar
Fett robert ! jag litar på dig till 200%
Tack alla :) haha jaa, vi orkade inte vänta chass33, men vi lägger nån låt soon? ;D Jag blev hyffsat nöjd, hade dock kunnat göras bättre på vissa ställen, men men :)
tankar, ska checka kommenterar sen peace
SOftmode, skönt att höra att ni håller StyrUnn äkta! ;D haha .. puss boyz.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
vart fan bra ljud :) kyss
StyrUnn up in dis mafakka! Keep it real! Hobbe: Helnajs! :D Katt-calle: Det är sött so mfan och du lägger det galet fint :] Nog bästa från dig, ja. Puss, visst blire feat. Essell snart? ;)
www.slackerz.se
ah fan viss utveckling.. men vad äre med alla jävla hi-hat beats alltså, man blir ju tooooooookig!
facebook.com/idiomatisk - fan page
orka styrunn utan mig :(
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Tack alla ! :) Skönt att ni gillar :> Mange, vafan du kommer ju aldrig... NU FAN ÄRE BARA Å SKYLL SÄ SCHÖLV INNAN I HELVITES JÄVLAT BLIR GUUUUUD FORBANNAD
man slår itne sin mamma benne helvite
Kom igen nu! UPP ^^
Fint! Ni glömde skriva att jag är med!! jag klappar ju vid "Benne man slår inte sin mamma! <SLAP> inte heller sin pappa" JÄVLA!! Kattsmugglarn <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha dock inte, din dator buggade ju sönder när vi fick till allt, så vi gjorde ju om typ de mesta, å där ingår slap skiten (by me) MUHAHA ;>
Fuck you, du får inte använda min dator nästa gång ni ska spela in! KEEFT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Uppdate! Hobbe var sämst på denna låten, inget flow, ingen inlevelse och han låter som en gås! Kattsmuggler var hur bra som helst flowwet smiider och inlevelsen var bäst och har jävligt skön röst!! Peace
Hahahahaha, kommer från killen som battlar Aiiner och förlorar ;) Btw, bara för att vi sitter 1 bord ifrån varandra betyder inte de att jag kommer trycka ner dig ^^
Keft, sen när battla jag aiiner? Och förlorar? den enda som skulle göra det är du ;) Och du kan ju testa trycka ner mig naaawb!
Skön låt btw.. tror katten var snäppet högre på denna men hobbe du var inte dålig.. Hatar beatet fyfan så satans äckligt haha uppp p'z
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
haha, tack louis för att vi fick låna din dator (L) tack magnus haxxx;D!
Hobbe: sämst Kattsmugglarn: sämst lägg ner med rappen båda 2 pusshej
ps hobbe jag är 18..........................
Tack :) Låter ju bra, vi funderar på att lägga nån ny låt snart ^^ Får väl se vad som händer ;>
benne du är bara sur för att du slår din mamma
Haha okej Är de bara jag som känner till "kf"? Är de inte kattsmugglarns gammla användare? ;) (kf P20) = Kattsmugglarn ;) Haha är du busted? ;)
Är det bara JAG som känner igen "
7thpoetry P15 " det är hobbes gamla användare :)
(
7thpoetry P15 ) = Hobbe ;)
Busted right back at ya ;)
Va? HAHAHAHAHAHAH Jag gjorde åtminstone inte bort mig, haha 7thpoetry P15 är Jozzar från norrfjärden i piteå ;) Hahaha
KF P20 är kristoffer fjällman från ursviken/skellefteå ;) kyss