Svar på Svar (Winzo Diss) Jag har inte kört seriöst så många gånger o jag o winzo körde lite träning SÄG INGENTING OM NI SKA GE DÅLIGA KOMMENTARER, SÄG vad jag ska träna på iställetLink: http://www.speedyshare.com/406486165.htmlText:
du måste fatta fakta mannen du kan inte rappamina vänner hörde din låt o dem började skratta
du vet själv vem som vann dem röstar på migvem skulle rösta på nån som rappar som dig
backa sluta snacka sluta rappa så ja slutar skrattainse fakta du kommer lacka inte råd bara packa
att min gamla låt va skitsnack lovar du blev skitlackdu tänkte ha sagt att din låt va de sämsta du lagt
Nämn aldrig mitt namn igen för då blir de mickslaktdu e otakt rappar sick sack säger bara tack tack
jag skiter i vad folk säger för min musik säljerdu e på farlig mark o dissar mig e de va du väljer
går på alla fyra hon e fet o ser ut som en kossae större än ett kylskåp jag pratar om din morsa
men ok Du försöker låta stor och aggresivgör nåt annat o så kan du skaffa dig ett liv
nämn inte mitt namn igen de blir ditt misstagom du skiter i va ja sa kan de bli din sista dag
du svara på förra dissen o lekte att du var bästo de e såna som dig som jag vill skjuta mest
flera timmar skrev du en text men endå e den keffoch jag får bara ont i huvet så håll bara käft
o du har bara dåliga beats de e sånt du fixxarmen jag har beats o jag vet också hur man mixxar
låtsas röst eller lika rund som ett bowling klotslå mig kom me dina hot jag dödar dig din idiot
och vem fan låtsas du vara du e bara stor o rundja vet att din morsa va hora o du var hennes kund
de e faktiskt såna som dig som jag brukar raderajag avslutar dissen nu innan du exploderar