Producent
2007-04-29 13:35
fett bra. dock så sänks kvaliteten på mixningen, du borde låta xeilon eller någon mixa den, den här med dunderkvalle kommer bli en riktig banger i sverige. big up.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Fett Queff! Peace out
http://Myspace.com/Slukarn
hatar att behöva lyssna på myspace, så nedskärd kvalla! Kan inte tanka den, ingen aning om varför, jobbigt. Men det var asgrym, queff är ju ol'school @ whoa, toff kille! Lite tråkig ljudkvalité dock.
soundcloud.com/brormusk/sets
det var phat phat, lyrik som no other. rösten skär sig rätt rejält ibland, kanske beror på det du kallar för "mixning" =). men det var fett, i dig. holla!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den va riktigt nice måste jag säga! Keep it up mayne!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
tack så mycket allihopa! det värmer!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Mkt bra skit Queffen, jag diggar det. Bra att du slipade texten innan reccning. Bra text med många feta bars. Beatet svänger och är bra mixat. Du flyter bra och rappar ganska jämnt utan avbrott i tempo, röstläge etc. Good shit mao! //Pz
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
upp ett tag! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit va du är dålig joel, pumpa på myspace då!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff P19 "Kan dessutom tipsa er som diggar, att kika in min myspace lite då och då" Finns det nån som diggar? ^^ närå men seriöst fixa en fungerande länk till låten för myspace funkar inte med min jävla webbläsare...
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
uppp
don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon..
Tungt shit! allt flyter på stabilt i hela låten och rimmen och rösten och allt passar till beatet lätt en av dina fetaste låtar jag hört från dig! Keep it up!
Jag är faran som lurar i natten!
du är erfaren!
www.sds.studio.nu
Du har helt klart utvecklats en del, din röst är mycket stabilare och sånt. Det känns som om du blivit ännu mer bekväm på micken, jag tror säkert att bra saker väntar dig, bara jobba på, det är få som har så pass mycket karaktär som du.
tack kamelmannen och alla andra!
sjukt bra låt :) flyter bra, rösten är passar in på både rappen och sången, och texten är skön. dessutom var beatet rätt cleant!
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
d här e ju sådär bra så man nästan ryser :) BIG UPP TILL QUEFF!
tack allihopa! joel, tack för att du äntligen kommenterade! och jag vet att du hade följt upp "snubbnen som missar bussen med några sekunder" med tolv bars om hur du halkade på ett bananskal och vrickade foten typ haha.. och det är därför jag tycker om dig!
gansak skön låt men jag skulle vilja ha lite roligare flow i verserna.
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
Word på denna, men jag vill ha bättre mixning och kvalité. Qibiddi-kvibille!
Grymt jävla bra väsbys tygsta väsby rappare!:D
ett stort uuuppp, för det är den här låten värd!
don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon..
Graffare
2007-05-03 16:50
soft som fan, beatet är played =( bigups
http://metafourhiphop.com/
Queff , fyfan va underbar låt . Riktigt jävla tjock . Fortsätt såhär :) BIGUP
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tack så mycket!