Dumhet - jag älskar dumhet! [5 månader nu!]
hej, alla älskar dumhet! Testade lite annorlunda grejs/flow/mix/röstläge osv i denna! beat: nån av mina proddare har ja för mig, filåt glömmer alltid. rapp: duuumhet! intro: en massor av folk! mix: dummis övrigt: 5 månader av rapp idag! GRATTA MIG! Dumhet - jag (L) dumhet (högerklicka, spara mål som !) tack alla söta rappare som ställde upp på intro! <3
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
haha, så jävla söt gubben, man hör min sång i introt :$ haha tycker det här va hel nice :D Grattis bro :D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Beat; är riktigt soft:) Rapp; Soft flow, texten är riktigt bra rimmen sitter nu !:) Intro; hahaha skönast ! mix; tycker den var riktigt soft ! :D:D Övrigt; Soft jävla låt GRATTIS BROR :)9/10 O'noclick/neggah! ONE!<3
myspace.com/herrolsson026
näe detta går inte fyfan sorry men spelar ingen roll hur bra du än är, går inte lyssna på din röst/dialekt
Var jag med i introt baby ? :P tyckte jag hörde mig ;)
Signatur?
Rätt skön ändå ;) Men men, rimschemat pojken!
Signatur?
ahaaha, så skön låt! ;D mysigt intro :D härlig text, flowet, beatet, men reffen var nog skönast grattis m8 (;
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Det här var riktigt fett Dumhet!:D Bara kör på, gogogog!GRATZ & KEEP IT UP:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som faan alla! (: kul att det diggas. det här var bara en liten söt låt jag spela in under dagen, sen drog jag o shoppa, sen hem & recca klart! fortsätt droppa kommentarer (:
lyriken var inge vidare, flowet har du potential med. Deliveryn kan man kanske inte avgöra i en sånhär låt, men aa. Topicen är bara fjantig precis som texten. Kommer fortsätta lyssan på vad du droppar iaf, alltid roligt med rappare från stan! peace
work some magic
Skön låt:DGrattis!:P
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
O'no click in my ass. dumhet in my mouth, me horny me love you long time baby (A) ses i sommar oj låten: 00:04-00:07 på högersida är skit najs! "Men han fortsätter älska sig själv" i reffrängen tycker jag var skit nice röstläge and so on.. :D ajja jajja jajaja jag är trött mer orkar jag inte
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Congratz:) Fortsätt såhär , flyter skjukt soft:) Lite fattigt på rim ibland kan jag tänka på ibland men aja :) keep on going!
best shit hittils. Skönt när du sjungde ut, mera sånt förhelvete ! rappen var bra, men vet att det döljer sig nått bättre i dig :) hör mig inte på introt din jävla räka.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
wihuu jag finns med däär ;D;D;D <3<3<3 puss
okej, nu ska jag tacka alla. brodin, kul att höra (: a_to tackar ^^ servopervo: söt liksom! momiz: tackar! (: jazzze: jodå, men blir bara bättre o bättre på det med (; Foerplay: hihi tack snygging! kommer mer sångshizz (seriöst) du är med på introt! alla klagar på att dom inte hörs ;/ dra på dig hörlurar och lyssna, inte ditt "bazz-system" hih raddan: haha! yes ;D tack för kommentarer! Flerrrrr.
Producent
2007-04-29 22:33
Haha riktigt nice det hära! Grattis<33
Lil_H..
låter som du är 12 , fixa röst läget annars vare fult.
Peace out, get laid !<br><br>
tackar ;D uppideliupp..
VAFAN! Jag höll på med ett beat på denna sampling =( Aja *slänga beatet* Men låten var nice!
måste säga att för att ha rappat i 5 månader så eru sjukt bra
lost in skåne
SaXoR; haha trist ;/ tackar! gavle: kul att höra! mermermermer tycker jag!
Fattar inte ditt tema .... Låter som på dig " Lyssna hur jävla grym jag är " " bara 5 månader " Eller vad menar du egentligen ?
Haha, håller med Lunnne :D
tack folks :D lunne & H0774; nej nej, mer en egen-kär låt. proppsar mig själv bara (: fleeer?
UPPPISH! ;D
va soft men vill höra rimmen mer ;D ..
soundcloud.com/jerrones
tackar! kommer till min nästa låt, som kommer gå undaaaan!
Riktigt jävla soft stoffe, en av de bättre du har gjort.. 5 månader, helt sjukt.. Big up!
-Kolla han! ..det är Joqe