I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The South of Stockholm Syndrome

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-04-29 20:22

The South of Stockholm Syndrome

Whad up peeps!
Tänkte bara dela med mig lite av min musik, låtarna finns att höra på www.myspace.com/thesssyndrome
Något att tänka på är:
1. allt är gjort i mitt sovrum, så ifall ljudkvalitén sviker - ber jag er ha överseende med detta och fokusera på spottandet istället
2. alla beats är INTE gjorda av oss, vissa rim är spottade över instrumentals, t.ex. Bedroom Confessions som ligger över ett jurassic 5 beat.
3. All feedback uppskattas, oavsett ifall ni hatar oss eller diggar oss - berätta vad ni tycker o hjälp oss utvecklas!

Deep down, below the surface of your town, in the gutters
of the underground - that's where i can be found

2007-04-29 21:04

Flyter på ganska bra..

"allt är gjort i mitt sovrum, så ifall ljudkvalitén sviker"

Jag skulle nog säga att det är engelskan som sviker!

2007-04-30 01:46
Hur menar du då? engelska är mitt första språk, gick i skolan på engelska, snackat det hemma osv, så det vore intressant att få veta hur du menar att den sviker? :)

2007-04-30 15:51
Det är det bästa jag hört i Audioforumet någonsin =S speciellt låten "bedroom confessions"

2007-04-30 15:59
Vad heter fonten du använder dig av på omslaget/bilden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-30 16:05
Gonzales; en av dom heter subway, en heter tagz tror jag, det är ju olika på headline och på bubblan

2007-04-30 19:17
TAJT!

2007-04-30 20:50

Är engelska ditt förstaspråk? Okaii då borde du väl veta bättre än mej men jag har t ex aldrig vetat att man uttalar over som Åver.. "Im white as a snow" ??? Jag är vit som ett snö? Så visste jag inte heller att man sa and so on and so on.. Men men om det är ditt förstaspråk och allt så borde du ju veta det bättre...

Hahaha puss

2007-04-30 21:09
jag säger "white as the snow" inte "a" - over / åver handlar väl om uttal, men som sagt - det finns slips i låtarna för jag bara kört snabba preliminär inspelningar, so har jag inte pallat köra om för små misstag, eftersom allt ska göras om i studio. Min dialekt är östkust, men eftersom jag inte är från NYC kanske det låter udda när jag försöker spotta med NY dialekt. Men en sak kan jag lova, o det är att rent språkligt är min engelska felfri, eller så nära som..

2007-05-02 00:06
Obefogad kritik mot engelskan enligt mig.

2007-05-03 22:09
Det här var det fetaste jag hört på riktigt länge!
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig

2007-05-04 18:20
Piiska, jag kan engelska, rent teoretiskt, bättre än svenska, men jag talar ju svenska utan någon som helst brytning, jag är svensk, men har alltid snackat engelska liksom, pga av att jag bott utomlands många år..

2007-05-04 18:25
ska du använda ett j5 beat på album som du ska släppa?

det var inte jättedåligt men ingenting jag kommer lyssna på igen.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-05-05 04:39
Nej, jag ska inte använda j5 beatet, naturligtvis inte, men det här "albumet" kommer ändå vara helt fritt, inget intresse av att sälja nånting (oavsett ifall nån skulle köpa eller inte)

2007-05-05 09:15
Sööööderort yeah!

2007-05-05 10:56
yeah, låter fan grymt!
The Hassle

2007-05-05 11:37
LÄR DIG LÄNKA FÖR FAN!

www.myspace.com/thesssyndrome
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-05 11:38
det gick ju inte för mig heller iofs, En gång till!

www.myspace.com/thesssyndrome

2007-05-05 11:39
det är dålig flow och det hörs att du är osäker på flytet.
sen är engelskan dålig, inte jätte dålig, men inte bra heller.
träna träna.

2007-05-10 23:13
tsun

2007-10-17 19:10
tyngsta jag hört på länge, speciellt The Wake Up :D :D
www.myspace.com/thisisyoof

2007-10-17 22:33
jävla tyngsta ja hört på länge detta diggades! Speciellt Bedroom confessions och the wake up!
4/20 24/7

2007-10-17 23:19
respect my friend!