The South of Stockholm Syndrome Whad up peeps!Tänkte bara dela med mig lite av min musik, låtarna finns att höra på www.myspace.com/thesssyndromeNågot att tänka på är:1. allt är gjort i mitt sovrum, så ifall ljudkvalitén sviker - ber jag er ha överseende med detta och fokusera på spottandet istället2. alla beats är INTE gjorda av oss, vissa rim är spottade över instrumentals, t.ex. Bedroom Confessions som ligger över ett jurassic 5 beat.3. All feedback uppskattas, oavsett ifall ni hatar oss eller diggar oss - berätta vad ni tycker o hjälp oss utvecklas!
Flyter på ganska bra.. "allt är gjort i mitt sovrum, så ifall ljudkvalitén sviker"Jag skulle nog säga att det är engelskan som sviker!
Är engelska ditt förstaspråk? Okaii då borde du väl veta bättre än mej men jag har t ex aldrig vetat att man uttalar over som Åver.. "Im white as a snow" ??? Jag är vit som ett snö? Så visste jag inte heller att man sa and so on and so on.. Men men om det är ditt förstaspråk och allt så borde du ju veta det bättre... Hahaha puss