Alexz K - Jag gör grova misstag shue ! hade tråkigt och bestämmde mej för att kicka en låt ! Kommentera,hata,älska :D Resultatet : LÅTEEEN !!
UPP DÅ !!!!
du är fett bra nu :) fortsätt mera låtar vill jag höra :) Pz
Flowet va la sådär, texten va riktigt nice å reffen va oxå grym :)Men som alla har skrivit innan beatet va lite uttjatat, men d funkar la :)
tack Brusch :D
vers . 1Jag vet att jag inte har vart så bra (bra)Jag vet att jag har svikit flera tusentalSårar för jämnan - svek finns alltid i mina tankarnaHatar detta - vill inte vara såhär mot alla andraTror att allt löser sig - men det är alltid för sentAlla stunder ensam på rummet - känns mer som en evighettror min lycka kommer hålla när jag har den Men så händer det nått - och jag ångrar massa sakervarför kan jag inte - behålla lyckan någon gång Ett svek - allt är över och jag känner bara sorg Jag tycker aldrig synd om mej - bara om alla andra För det enda jag känner - är sorg för andras tankar
mellanspel /reffJag har svikit, förlorat, kämpat, tappat tron Jag vill inte vara han - vill försvinna från vår jord Jag sårar allas känslor - jag gör grova misstag Hatar att jag gör de - men jag ska bättra mej idag
vers . 2Mitt förlåt räcker inte - mina misstag är för storaSamma sak varje gång - men mina misstag förstorasIngen litar på mej - och jag hatar att sårajag är rädd för att bli sårad - jag får istället se andras tårartro mej när jag säger det - jag är ledsen för allt att jag ljög för er - och bara snackade falskt Mitt hopp här i världen var att hitta någon rätt Och hur jag än försökte slutade de med bitchlapsJag tänkte mej inte för - tog tillbaks och sen bröt uppJag kände ångest och jag kände mej inte minsta tuff Även om vännerna stog bakom mej hela tidenDet blev ändå inte bättre - fick lära mej av misstag i livet
mellanspel /reffJag har svikit, förlorat, kämpat, tappat tron Jag vill inte vara han - vill försvinna från vår jord Jag sårar allas känslor - jag gör grova misstag Hatar att jag gör de - men ska bättra mej idag