Mr.Treat - Jownas vem? (Diss)
Jaa.. idioten gick över gränsen. la ner ungefär 0.1 sekunder på texten, spelade in lite snabbt och mixade lite halvt. bajs i mun
vad vill du få fram med dina märkliga dissar/ vad strävar du efter din läspiga fitta/ nu är det stopp, du BACKA tillbax/ jownas nu är det slutrappat idag/ du vet hur det blir, så varför tästar du chansa/ hur fan har du mage att nämna min farsa/ jag mena shit, är det jag som är dum?/ jag är inte han som utmanar en kung/ din tunga skapades för att sättas i baken/ så bäst du börjar vänja dig att känna skitsmaken/ nu är det så att du möter din död redan/ och det kommer synas på alla löpsedlar/ ska jag suga din kuk, sätt dig ner va/ hur fan ska jag suga nåt som inte existerar/ & det är roligt, att dissa pojken utan IQ/ jag bajsar på dig så man kan kalla det för skitkul/
fan skön text o skön beat, gillar detta :)
riktigt skön hahah. behövdes inte äns lägga en diss för att vinna Treat :P
d där satt som klippt å skuret :) nice mayn :)
haha de här va fan nice =)
Peace im out!
ska jag suga din kuk, sätt dig ner va/ hur fan ska jag suga nåt som inte existerar/ hihi den va lite rolig
Tänkte bli gangster..
haha thanks boys.. ska slagga nu. godnatt
ska jag suga din kuk, sätt dig ner va/ hur fan ska jag suga nåt som inte existerar/ den har man hört så mkt på i olika rader, thihi börjar bli lite played, men diggade texten och rappen var bra, fortsätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla goo låt asso!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
tack treat för att du dödade killen, han ska inte ta upp något om din pappa, har själv en pappa som gått bort så vet hur de r
tvär tung grej fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jownas ska få tugga... riktigt bra diss treeeat. puss
Bättre än den andra snubben men absolut ingen ögonbryns höjare låter som det mesta här på whoa
Planet 80!
Ant3 - haha tror du jag gav mitt allt på denna snubbe? seriöst lägg av :P
Spelar väl ingen roll den här låten va inge bra jag skulle väll kommentera den ? å vadå lägg av ? :S
Planet 80!
"ingen ögonbryns höjare låter som det mesta här på whoa" kändes som att du tog detta så seriöst :) aja din åsikt är diin åsikt. Pöys
Jag sa ju att du skulle ta honom :) Softish :D De lät gött :D SOFTSOFT MAYN :D PUss
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Lyssnade på det andra som du hade på myspace höll ju samma klass...
Planet 80!
Ant3 - jag tror han menar att det står ganska klart att det inte är så good shiet.. han la väl bara nåt för att den andra nollan som dissat han 2 gånger utan vidare ska hålla käft :)
Låter bra gubben , han får skylla sig själv asså . så mördad på introt redan.. upp
http://www.myspace.com/aiinac
men yeah, det jag har på myspace är just some old shiet.. enligt mig så har inte du så jävla hög klass på din myspace heller? men leave it now.
Fikuzs Jaha ? sa vad jag tyckte om låten sen lät ju hans grejer på myspace likadant !?
Planet 80!
Ouch mr-treat vad har min musik med att göra att jag inte tycker ditt e bra blev du lite ledsen nu när jag sa att det inte va bra så du va tvungen att kasta nått tillbaka !?
Planet 80!
men lägg ner nu haha. du sa din åsikt om denna låten. jag förklarade varför man kunde tycka så om låten, sen var det du som drog upp min myspace, som jag aldrig uppdaterar.. och jag drog upp din och sa vad jag tyckte om dina prylar. lets leave it?
jag sa min åsikt men du började ju argmuntera skicka gärna länk eller dylikt så man får höra nått nytt du gjort som du kan stå för
Planet 80!
men snälla ant3 . lägga av
www.myspace.com/danielbylund
menade inte att säga emot vad du tycker ;) har nu inte något nytt, hade tänkt att ta det lugnt ett tag innan den där andra nollan började dissa och hålla på. men jag slänger ihop nåt antingen idag eller imorn. lär nog inte ha tid för det idag såå. Chill
allt förrutom åsikter om låten hänvisas nu till GB'n :)
bylund_90 haha tyst !? Aiight treat
Planet 80!