Alexz: tycker du bara låter skrikig och saknar känsla, som om du försöker låta nått du inte är "/ Mixxen vettefan. Känns som om du kunde gjort det mycket bättre än vad du gör. Dialekten är bara jobbigt att höra. Flowet sitter väl där det ska men saknar bättre flyt, låter tråkigt och så vidare. Övninvg ger färdighet.Reff: Kunde ha blivit mycket fetare känns det som, hela låten känns känslolös som om ni bara ville bli färdiga med den snabbt. Jag låter nog väldigt negativ men jag förväntade mig mycket mer av den här låten och av er.Forza: Först och främst, nice text :) hehe, känner mig lite inblandad. Lätt det bästa du gjort, du lyfter fram låten lite mer med flyt & text. Men blev lite skrikit på ordet FLA, det är ett stort minus i mina öron. Mixxen samma som alexz, vettefan alltså. Du låter fortfarande lite stel och saknar mer känsla från ditt håll. Men det kommer, du utvecklas mot något positivt och det är bra. Fortsätt så här, och nöta texter och träna bort din dialekt så blir det superb. Beat: En fet instrumental, många bra har gjort på det här så det är ju svårt att komma upp på den nivån.Helhet: Bra, inte mer. Ni skulle lagt ner mer tid. Bettyg. 4/10 Take care, over n out || Holla
AAC - http://www.myspace.com/ntodao