Dumhet - Skryt 2007 (snabbt)
Detta är en liten session jag jobbade på idag under dagen emellan åt. då jag gått bakis. var ett tag sen jag rappa snabbt, och folk har bett mig göra en till sån låt, så äh vafan tänkte jag! Beat: snook - mr cool (instrumental) rapp:dumhet mix:dumhetDumhet - Skryt 2007 (högerklicka, spara mål som )
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Din bästa låt du gjort dumhet ! , Detta är din stil ! , Tight UPUP !
soundcloud.com/jerrones
hör inte vad du säger, bara dumhet, snabb rapp i tackt, som dom flesta låtarna, dom ordet va de ända jag hörde typ:/
SKönt flow! men det Godkänts inte! Rimmen, jag tror du droppar för mycket sessions!
Signatur?
fet, men du mummlar lite. fast har inte mycket att klaga på !:) Puss.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
tack alla! nynge, mummel tror jag inte för jag lyssnar igenom varje acapella efter varje tagning, det är nog några ord ligger så nära inpå att det låter som mummel, men icke sa nicke! uppideliupp! MER MER!
jaja, men att du grötar ihop det som jag sa på msn. men men !:) gillade den ändå. pöss
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
ojojojo så snabbt de går ffS:P haha dumhet :) skönaste killen juh
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
fort sånt här hänger inte en seg jävla norrläning med på. böh böj det var ok, men sluta slänga sessions varje dag. Arbeta på nått seriöst ett tag :) netplay eller liknande ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
ritkgit skön ;) lööv ju
lost in skåne
jag diggar fan, flytet e nice
Nje, varken bra eller speciellt snabbt.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Nja ,, Du säger samma sak i alla låtar "Ville du battla, snabb rapp i takt" osv... texten måste förbättras .. Ditt flyt är sådär, kör vidare ! peace
fan kul att den diggas! (: ni som inte diggar texten, förstår jag. skrev den relativt snabbt, körde med gamla rader. -som sagt, bara en session för att få kicka lite snabbt! (: mer mer mer! ;O
Den var nice:D Flyter på bra genom låten,, soft soft
Södra 16 Studio
flytet e soft . men skulle vilja se texten fortsätt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
lespar du ;o?
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
ett av det skönaste du lagt :D haha tur att du kom hem igår trodde du skulle sova på stan ^^, Nee men detta var riktigt soft bror !:) upup !
myspace.com/herrolsson026
tack alla! (; men mer kommentarer kan ni bjuda på.
"NÅGON SOM KAN UPPA MIN TRÅD PÅ WHOA :)" Har precis loggat in! x]
remember my name<br>you'll be screaming it later!
skojja bara ,)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Soft Dummis :) upp Pz
<3 S.ärlemar -
hah man hör ej vadu säger! denna va keff rakt av!. haha sluta rappa på ett tag o lär dig skriva text o utala orden! .. Big up! hahhahaha
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Moderator
2007-05-01 22:57
Basilusken Sluta rappa, Han knäckte ju dej när ni beefa:O aja one !
tack alla!
tyckte inte det var så snabbt som jag trodde att de skulle vara när jag läste igenom tråden, men det är ju hyffsat snabbt iaf... tyckte du fick för ljus röst när du började rappa, för din vanliga röst var skön som fan.. blev ett jävla negativt inlägg, inte menat för tyckte den var ok, sessionen var cool... ungen i bakgrunden, haha
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
negr! beefen är ej slut!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
tack boys! (;
droppa text! man hört inte så mkt men du värkar vara grym på att rappa snabb:P hör dock inte mkt av vad du säger, men har du nå rim? eller hör jag inte att de är rim? droppa text iaf
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//