Mfs - Så vad gör vi nu?
Skrev och spelade in en låt. Mycket känsla, personlighet och ärlighet. Kommentera gärna. Beat: The Roots - What They DoLÅTEN
Riktigt chill G...über skön refräng!"om nån inte vill ha mig vill jag alltid ha mer" Den stigen har man knatat på =/
Anfall är bästa försvar
Riktigt skön låt...Du gör det grymt på ett långsamt beat. UPP! PEys
Snäppet bättre än s. s.
Känns som din röst får mkt mer fokus när det är såhär laidback & smooth, än de attitydsfulla battle-tracksen. .. Det är soft.. En bra text du kör, säkert betydelsefull också Beatet passar perfekt, och ja, det blir helt enkelt fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För att inte glömma, läggs det skön sång i reffen o ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eh, jag är lite generad utöver det, skön låt haha
fett nice, upp med text
http://www.youtube.com/meeyeer/
Vers1: Ärlig mot mig själv säger precis vad jag känner// Hoppas att vi två ska vara annat än vänner// Är vi på samma nivå? Jag är alltid för på!// Min insikt är den att de blir aldrig oss två// Vet inte va du ska säga men ingen är säker// De är som om det alltid är ett hinder i vägen// Jag tror och vill hitta nåt annat än dissonans// Men jag ser bara ignorans inom allt// Stunder av lycka med en underbar flicka// Beundrar din stil och klass, driv och kraft, liv och kall// Inte nog med att du berättar saker// Bekräftar jaget... Gå nu de blir lättast av det// Min åsikt är inte komplex förstå min kontext// Ska man säga som de är eller hålla käft// Jag vill egentligen säga att jag beundrar dig// Att jag just nu står och tömmer min lunga för dig// Ref: Så va gör vi nu// Kommer det ta slut// Om vi låter de va// Tar de ett tag sen är allting bra// Vers2: Kanske hörs vi aldrig mer// En parantes Om nån inte vill ha mig vill jag alltid ha mer// Vi tillsammans vår samtid är korta// Uppskattar det goda först när allting är borta// Inte så att jag nånsin bevakar min heder// Men köper en extra snaps som behagar min lever// Beklagar men lever smärta av biopsi i hjärtat// Som svärtats ner gång på gång, som om jag borde byta omgång// Nån gång om du ber om en grej// Är det min fråga hos Olle som du ser en kväll// Försöker bara vara snäll och vänlig// En person jag är bekväm i, undviker att vara jävlig// En stabil grund hjärtat utanför centrum som Sollentuna// Drar ett sträck över allt som om ja bombar rutan// Jag kan komma utan gammalt groll och tung packning// Passa på eller Passa PÅ: Här är en uppvaktning// Så lämna hatet åt sidan tala om va du känner// Känner du inte ett skit kan vi ändå vara vänner//
ojoj! bland det bästa jag hört av dig, utan tvekan! tycker dock du skulle gett lite mer delivery. men flow,lyric allt satt fint. reffen var fint lagd med (: uppideliupp
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
this is all good mate.. löve the beat, löve you :) jimmie
G . nice, allting är fint, men jag gillar när du gör mer utslag på beatsen .. men detta va dock mkt bra. pöss
Du blir bättre o bättre..vem är jag att uttrya mej..men du gav dej på en jävla klassiker asså
Ah, länken funkar inte för mig, kanske min dator... men en ny länk skulle vart asfett... Tjolong
mfs - sa vad gor vi nu.mp3 This file has been downloaded 35 times
File size 4.34 MB, uploaded 59 minutes ago
The one-hour limit has been reached. Wait 15:35 minutes.
wtf?
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Låter galet bra... du har kommit en bra bit sen jag hörde dig sist. Flowt blev jag typ kär i, bra val av ord osv.. ahh sången kan du jobba vidare på, ganska mycke för att vara helt ärlig... Sången är även för högt mixad! Men i stora drag, fett mannen!
Älskar beatet också. It´s got a vibe
Helt okej, alldeles för monotont för min smak. Låter som du gör till rösten på något konstigt vis som får det att låta sämre. I helhet en okej låt.
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
Chea! första sololåten jag kommer höra med dig nu då antar jag (har hört dig EN gång innan i crewbattle). Minns inte hur du lät där men inget jag höjde ögonbrynen för om jag minns rätt, förutom att du hade en enormt grym text! kanske blandar ihop dig med någon annan men det tror jag inte. Sliggedy slår på låten då, hör det sköna beatet/instrumentalen, whatever slå igång. Du kommer in med din götebörska? eller stockholmska, jag hör inte riktigt haha! men du har en enormt skön röst, fett cleant sound och jag kan säga att jag är possitivt överraskad över dig... Du var inget speciellt i crewbattle om jag minns rätt (som jag sa ovan) men nu höjde jag ögonbrynen, och som jag förstog så skulle du ha en enormt skön text, skön reff, lite lite lite för seg kanske jag vet inte, men det var chill. Vers 2 börjar och det låter till o med bättre, det kanske var typ 2 ord jag inte förstog i texten annars vare fan dunderbra ... Jag ger dig.. 9,5/10
Spottsäkerväst: Tack. Din åsikt betyder mycket!dumhet: Det kommer lite mer av den varan. Kommer tydligen dyka upp lite varstans det kommande. DogMK: Yeah, från Inngenstans som Peter Pan :)daBBE: Tackar hjärtligt! Tveksamt om jag tycker att sången är för högt mixad alltså. Här låter det i vilket fall bra. Kr0nan: Om det är någonting du inte förstår är det bara att fråga. Tack till alla som tar er tid att lyssna och kommentera!
En behaglig låt här på morronkvisten! Du kan ju sjunga typ oxå! Skönt beat oxå.
Skivsamlare
2007-05-03 09:55
mycket softare röstläge än i rond2 i crewbattle. detta är coolt.. propps.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Tycket det här va riktigt tungt :D So i cast this shit up.!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
lite monotona verser men du kan din grejj, sången på reffen va okej. Men du är duktigt, kör på!, diggar inte din röst så överdrivet mycket men rösten är inte allt. Fin inlevelse å texten va jävligt najs, bra rimmande å fett innehåll
Mja... jag lyssnade... med vetskapen att jag INTE gillar dig... ... Jag hade fel. Grymt nice. Perfekt text, ännu mera när du säger att den har en mening och inte bara är en snygga meningar utan tanke. Reffen är vågad, du får det att flyta dock, inte bomben fett men än jävligt bra. All in all, soft, casual, layed back, med skön text. Gillas mannen. 2 saker. 1. Ner i mp3 spelaren. 3. Du har ett nytt fan.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Bra beatval, riktigt stabila verser, reffen kunde du kanske ha gjort något mer av men helt okej där med :)
jag tycker den är fet! du passar som bäst på sånt här som är mer lite avslappnat.. reffen kunde textmässigt och sångmässigt vara bättr,e jag tror också att du kan sjunga bättre än så, det hörs nästan. och vadan denna anspelning på sollentuna? haha bigups brursh!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Bra jobbat grabben! Kör på mer i den här stilen!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Bästaste bror, du gör mig stolt över att va din syrra =)
Den här var soft... chill..
Södra 16 Studio
det här gillar jag! skön text skönt flow och fruktan svärt skön röst! men ändå diggar jag dina kaxiga texter mer! men man kan ju tröttna på samma sak hela tiden så stort + för din variation asså! Big up
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Skön låt grabben. Keep up the good work..
K.I.S Killaz In Suits
Producent
2007-05-03 15:49
rätt chill... ingeting speciellt... hört liknande spår... refräng dock mindre bra... raderna sitter nice...
pharsanmiroh...
ooooh...fett nice inlevelse och känsla i det här...big up broder..
AMG - hooligans
detta va fett! diggar som fan mfs.....ditt vokabulär gör detta shitet goare än de flesta andras grejjer i denna stilen...peace /Hampus
/ Känslan tar mig dit EP2009
riktigt bra (Y)
http://www.herrbitter.blogg.se/
Producent
2007-05-03 20:10
fett bwoi! denna stilen passa dig fett!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
sjukt skön va låten ;D passar precis in i mitt liv just nu ! du räddade denna dagen kan jag säga dig !
lost in skåne
party_kurre: Tack! Det var nog den bästa kommentaren jag fått från dig, tar sig!Pchycholess: Jag blir alldeles rörd.Queff: Tack polarn! Det med Sollentuna håller jag för mig själv, hehe. Hampuss: Underbart! Då kanske vi kan styra något snart? Tack till alla andra, It´s all love!
den är nice! helt klart, fan va mysig röst att lyssna på! bli radiopratare haha!
Tack för alla fina kommentarer. Gör mig glad trots den gråblåa himmeln. Vill ni höra mer av mig kan ni bara smäcka på Göteborgs studentradion 103,1 19.00-20.00 idag. Fortsätt lyssna och kommentera...
Tycker detta är skitbra, bra röst som fan, texten e mycket bra, reffen är precis sådär lagomt skön. Enda jag kan gnälla lite på, är att någon rad i första versen låter det som du bar aläser ifrån pappret på något sett, låter som du rappar, missförstå mig rätt, låter inte som i andra versen där man bara lyssnar på vad du berättar. Fan va jag flummar, min poäng är att nånstans i första texten så känns det bara som att jag är väldigt medveten om att du just står å läser & rappar. SKIT I VAD JAG SKRIVER. Låten var helfet, bästa jag hört från dig!
work some magic
yea du har sjuk bra röst tycker jag, Reffen fett skön, Beatet Det var as bra Flowet jo du flow bra bra rader hela låten är fett bra reffen gör den extra bra. Big UPP Pz.
www.myspace.com/friphmusic
Tack så väldigt mycket Brodin1 och Noper! Ska ta åt mig av det ni säger. Hade faktiskt texten på papper, kan bli bättre om man lär sig texten och lägger den fritt, men texten var rätt avancerad och det skulle nog ta en stund att sätta den direkt från skallen, även om jag gör det ibland.
Ps. Har en plojsession med Shazaam uppe på min myspace också. Och nu även en Dreamteam-session från Elegants kommande mixtape där bland annat DVV gästar. Lite feta flows helt enkelt!
Myspace:
www.myspace.com/mfstristan