Manekäng - Lärorik förbannelse ( Måste veta) Jag vet inte om jag ska fortsätta med låten =/ För jag har bara gjort en vers + reff och 4 bars.Men de kändes lite weird typ :SSå därför vill ja att ni endast skriver vad ni tkr att jag ska göra.Och om ni vill hata undvik gärna att skriva då!tack än så länge Manekäng - Lärorik förbannelse
Vers 1 :Alla förbannas av tankar som är arga.Och ingen menar att fightas för att tanken sparkat.Och fastnar , för en spikmatta syns i mitt mål.så jag fintrampar så däcken inte fylls med hål.Men allt skapas av en gloria samt samspel.hiphopen dör snart pågrund av rappers som lagt ner.Så orden skulpteras och adningen kontrolleras.Och alla samlas under jorden, vi är undermedvetna.Drömmer om att leva, men vaknar till verkligheten.Där nudelpaketen är ditt kval för att du är med i leken.Så spy ut, eftersom att syran vunnit loppet i kroppen.förstått mig, att jag vill va domaren som fängslar offer.Jag trampar ner alla bekymmer, kalla mig storfot.jag vandrar med rimmen,kalla mig vandrande ordbok.Stort ord för en sån liten människa med en tom tro.Som knappt gror fort, för jag växer utan att väcka oro.
REF : Saker blandas när man inte har nått annat.Att andas och tajma tiden då allting har stannat.Att fightas med anden för att glaset har vällt.Att blanda korten, för att leken inte blandas själv.
Vers 2 :Roterar genom cirklar för att bilda en ring.Och fastnar vid himlen, för stjärnor glittrar så fint.Det är så man tänker när man väl nostalgerar.Sedan blir man sentimental och inte orkar mera.
Oj va förvånad jag blir, va de inte du som skulle dissa mig?Inte så konstigt att du inte diggar då :)
(: