Fett skön simon:), träna lite mer på rimmen,men skön mixning på den! skulle ha lite mer mixning på röstläget,men bra mannen! Skriv lite mer varierande texter än om kärlek å livet,man blir bättre i text skrivandet på det sättet:) så mixning, får du 8/10! röstläget 6/10-men de var skönt:) takten,de va skönt:) lite enfromigt skulle variera lite,men skönt till beatet. /Anden;)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
upp:)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
tack tack anden.. känns bra o höra.. ahh jah e lite monotom i rösten. men får skylla på att det e en session xD.passion. menar du att mina texter e som en femåring elr forumet?
Utalas säta pe
Passion P0han vill antagligen har kritik på låten inte namnet?
Bättre kritik vart de nu iallafall:),hatare är till för dom som inte är kända får inte lika bra kritik som en känd,så kommer de alltid vara,så menar du whoa är? Flowet tkr oxå då med, ska ha eget flow till beatet inte beatets hela flow,låter inte lika enformigt då. men om en okänd gör så på whoa säger dom att flowet är kasst,jah vet:)
tack tack passion . jah men låt oss hålla oss till musiken:) inge har.. pce and love:) ah text o flow behöver bli bättre.PeYs
Utalas säta pe
word zorkizh
OFF I BÖRJAAAN SOM FAN ,sen blir man trött på att du abara gör kärlekslåtar typ äru fag kanske hhaa, :P, sen texten va helt okej,flowet va bra ;D
/DanniBrown
ahh va off.. märkte det.. jaah men FAN KICKA COLLABS me mig så kan jah droppa nå fett:P haha
Utalas säta pe
Säger som alla andra byt nick, tror inte du är 17^^, men till låten! Du förbättras som fan efter varje låt! och det glädjer mig, det enda du ska träna på är text sen sitter det dära, fortsättBYT NAMN!:)
btw: bästa låten gjort :)
haha ahh men vilka e alla andra TMY .? haha. men funderar på det.. men vad ska jag heta? simon.? låter ju så tråkigt.. zajkon har jah funderat på osså:P men känns jobbigt.. ingen kmr ju känna igen mig sen:P. men tack för kritiken. ah måste bli bättre. men det tar tid märker jah. TACK ALLA..
Utalas säta pe
fortsätt DROPPA;)
Utalas säta pe
Nu börjar det bli cs nick, nejnej :p du kan allti förkorta namnet som jag gjort?:)
jah men det låter som du heter TIMMY ju hehe:P? men asso hur skulle jah kunna förkorta menar du?
Utalas säta pe
UPP då Whoa?
Utalas säta pe
vetej testa dig fram tills namnet känns rätt:)
rätt skön faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
a just ja.. bara flowet, inlevelse... skön style annars
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men ända jah har så här är simon.. RÄTT TRÅKIGT xD. men ändå, tack tack:). UPP WHOA
Utalas säta pe
Fett Zimon lägg lite delay på röst snuttarna :D
Illusion studio www.danceofdeath.se
haha jeeh .. men pallar inte ändra nu det e det xD.
Utalas säta pe
det här var ju skitbra, det bästa jag har hört med dig :) kul att du har utvecklats somfan.. fortsätt såhär :)
denna låt var fasornas fasa! varje dag utan denna låt har varit gyldene, men jag var för dum för att inse det och tankade ändå och lyssna.... jag saknar mitt liv som det var innan jag upplevde helvetet på jorden :(
PEACE
beatet var fräscht som fan! texten var djup och riktigt känslomässigt fin också..
tack andiii. kul o höra fan. har du hört låtar förr elr? vem e du:D? hoppas ni diggar sprid mina låtar :D sen_ap känslosammaord där.. poesi:) gulligt av dig (NOT)
Utalas säta pe
sluta inte nu
Utalas säta pe
upp whoa,mer åt simorn:),bra ljudet var fräscht med, upp whoa!
juste uppp
Utalas säta pe
TACK tack:D.. upp whoa.. ge mera utförlig kritik.. tiden va 45 min!! gjorde den efter skolan PeYs
Utalas säta pe
Du har utvecklats sen jag hörde första låten du skicka, men du har mycket mer att utvecklas på, inlevelse och själva känslan i helhet, flowet börjar ta sig, de blir bara bättre för varje inspelning, men kämpa på. lägg inte ner de du gör.
tack tack pojja. jag håller helt o hållet me dig. men tar tid fan:/. men tack för kritiken. pCe
Utalas säta pe
yeah upp:)
men upp nurå? KRITIK?
Utalas säta pe
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. upp!
jag menar det;) time will tell;) upp!
Utalas säta pe
upp med den nu:) mer kommentarer:D
skön låt :) gillar den =) upp
Moderator
2007-05-06 13:16
Nja jag tycker du låter väldigt osäker. Du flyter inte alls ihop me beatet, du stakar dig typ fram. Men forstätt och träna så blir de nog nice.
myspace.com/jiahprod
fortsätt droppa kritik
Utalas säta pe