Jezper - Stanislav Dör (Diss)
Okej, det har blivit lite knas med alla diss låtar till stanislav jag lagt upp så ni kan skippa dom admin ska deleta dom, Och den här är den riktiga nu då, så får vi se hur det blir men droppa tung kritik tack. Det här är då min typ femte låt, om du räknar med dom 2 skit låtarna jag droppat till stanislav.. Jag är 12 bast och detta är nog min bästa hittils, har inte rappat länge så . Hata eller älska.LÄNK Det är EggaH i slutet,Beat : Kaggen FreebeatMixning: JezperText : Jezper Text: Jeppe rullar in och stabbar kniven i ryggen / du är svettig så snart kommer myggen / Okej , du blir dödad i den här dissen / Du är så äcklig ska du inte knulla på kissen / Killen heter Stanislav i andra namn / är det inte lite för fult man / Här äre dubbel v som rockar hela stan / ni röker inte Spliff ni röker på banan / Du lever inom en kompiskrets / Och din fattiga jävel kan inte äns köpa keps / Sätter en spark i din röv / Du blir fett med ägd och troru är hög / Killen sitter hemma och gråter hos mamma / Jag slår dej i huvudet med hammarn / Du sitter i en kiosk med dina kompisar / jag sitter hemma och röker med homisar / Du vet jag knullade på så kallade din vickan / Hon var inte den bästa jag mena lite trång i fittan / Jag äger upp dej med hela Krylbo clicken / Sparkar dej i nyllet med ninja kicken / Jag kommer kalla dej för Stanislöv / Ta inte illa upp men du liknar en röv / Göran är ju fett med bög / äre därför han gjorde dej tondöv / din morsa även kallad Kerstin / Hon är ju tung med nödrimm /Peace!
Tig Kvinna!
den var rätt bra rader, men du tappade flowet där i låten där tycker jag sen man hör inte allt dy säger heller, men annars var den bra peace man keep it up
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
Tackar main, Fortsätt kommentera! PEACE
Tig Kvinna!
Du har blivit bättre på texter. Men flowet dör mitt i låten. Lite synd. keep the good work up. träna träna på flow. gör lite längre rader så skulle jag tro att det blir lite bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det e lungt jeppe man .. keep it up holla out
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
varför dissar du stanislav?är du rädd för att du inte kan vinna över någon annan?
PeK P12 - Ska tänka på det , tack för kommentaren <3 Diaz P26 - Tack för dina kommentarer ochså <3 Fortsätt kommentara ! peace
Tig Kvinna!
Krullet - För han snackar massa skit om Mej, min familj osv. klart jag svarar ,och vi 2 är på samma nivå!
Tig Kvinna!
släng bara upp konstruktiv kritik åt grabben tycker jag, för mkt onödigt kritik i annars fall. alla kan inte vara bäst men alla vi gör vårt bästa bara träning ger färdighet. vi har alla vår stil och vårsa skills. fortsätt med du gör jeppe du kör din stil men som sagt träning ger din färdgihet texten var bra och längre rader skulle bygga upp d . peace
Diaz P26 - tack för det :), sant sant, jag ska förbättra det ni säger ! :D
Tig Kvinna!
yeah mannen peace
jag säger som Diaz , jag hörde inte vad du sa.. men den var väl bra. du kan din grej..
Tack Andiii ! <3
Tig Kvinna!
jepp, Diaz har helt rätt. bortsett från att det är omöjligt att höra vad du säger och att låten kryllade av flowmissar, så var den riktigt bra.
PEACE
så keep it up grabs upp peace holla out rätt ska vara rätt
Tack för allt :) fortsätt!
Tig Kvinna!
Säger som många andra. Den va härlig men synd att du tappade flowet. :/ Men övning ger färdighet :) Fortsätt bara ;)
Don´t mind me, just cruisin´.
tackar, fortsätt kommentera! puss<3
Tig Kvinna!
HAHAHA hela låten är ju ett skämt , Nödrim hela låten och ingen vidare tung rad heller , bara lättlästa rim som , ryggen/myggen , dissen/kissen... HAHAHA tror jag dör.. Beatet och flowet och din pipigaröst har tyvärr förstört hela låten :) tråkigt men SANT ! - ta kommentaren som en MAN , och sen lägger du ner med hiphop för du platsar inte ALLS ..
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
haha, Okej jag tar åt mej från macy P17 .... Jag slutar för att en kommer in och ger mej dålig kritik? skulle inte tro det.
Tig Kvinna!
Du har jätte lätta rimm, du borde öva på att fixa till rimmen, öva på att skriva bättre texter överhuvudtaget, Flowet är bra till en början men försämras från början till slut, och du borde träna in så du kan texten innan du kickar låten, så ska det nog gå mkt bättre, men fortsätt kicka Övning ger färdighet! peace out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seriöst keff diss. Du har ju inte ens rytmen rätt. Du låter fan som en av dessa nummerstationer som statiskt bara läser upp nummer helt utan varesig känsla och stil. Om du ska imponera på mig så måste du lägga ner mer tid än dessa 5 minuter som säkert den här rappen tog att spela in. Ok låten är i alla fall ett steg i rätt riktning, men knappt ens det. 1/10
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Jeszper du e jue inte mkt bättre än stanislav den enda skillnade jag hör e att det låter som han e handikappad ,
Om stanislav svarar, så vinner nog stanislav...
Okej, tack för alla kommentarer , tack för det där din mamma sög din kuk, hahahahahahaha
Tig Kvinna!
droppa inte dina fjärde och femte låtar här.. ingen är bra efter 4 låtar.. droppa dina 11-12 låtar här.. då kmr de nog låta rätt najs..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
hahhaha ingenting jag kan säga är positivt om det här men starten var ju super eller nä :<
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
" tack för det där din mamma sög din kuk " ?? Omoget? eller är det så att du inte kan det svenska språket?det märks att du är 12 eller 11.
HAHAH det är nog inte bara jag som tycker att du ska sluta med hiphop , aiijt? hade man en omröstning här på whoa skulle du nog vara en av dom första som gatt sticka härifrån SOPA!
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Det här lät faktiskt riktigt dåligt.. spelar du in i data mick ? lätta rim tänk på att inte ta det första bästa öva flow träna träna träna skriv mycket texter och spela in om du inte känner att du kan få texten bättre Pz
samt sluta dissa " dem högre "..även fast Stanislav inte är bra..Så är han mycket bättre än dig.
haha, okejj ;(,
Tig Kvinna!
jävla tönt, vf dissa stanislav? som nån sa innan. Vågar du inte battla mot ngn annan? Testa någon större, Eller.. Gör Som noobs brukar. Dissa kaggen :)
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Detta va inte bra, men med tanke på din ålder så kan det diskuteras.. Det räckte iaf för att ta Stanislav, men jag menar vem kan inte vinna över honom?
Okej broshan detta funka ibörjan blev jag fan glad när jag hörde det lät bra sen döre runt mitten av låten så kommer flowmissarna sän äre ba tänka på uttal..Pz bra jobbat mkt bättre..
Rap
Seriöst ditt beat är ok, men jag vet att om 1-2 år så kommer du börja komma in i stuket.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
tack för kommentarerna, sluta inte ! :D
Tig Kvinna!
Kan bara avslöja att alla som "dissar" den där stackas pojken är lika efterbliven som han själv..
Vilda väst!
16Rader - Okej vi säger så.
Tig Kvinna!
Asså, du är 12 år och är 1.30 samt väger 30 kg? Så jävla töntigt att sitta och leka tuff.. "Jag slår dej i huvudet med hammarn / Du sitter i en kiosk med dina kompisar / jag sitter hemma och röker med homisar / Du vet jag knullade på så kallade din vickan / Hon var inte den bästa jag mena lite trång i fittan /" Vem försöker du lura? Ut och lek i sandlådan..
inget delivery, flowet är monotont och off! träna på de mesta:) men du har potential
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Detta va inte bra, men med tanke på din ålder så kan det diskuteras.. Det räckte iaf för att ta Stanislav, men jag menar vem kan inte vinna över honom? WORD!
Word! höhö
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Okejj, tack :)
Tig Kvinna!