AvM & Joto - Be Min Woman Ikväll
Godafton kära whoaiter! Nu är det så att jag och min vapendragare Jotohananen a.k.a Joto (för en oändlig mängd utav smeknamn, kolla hans whoapres) har gjort en ny lite truddiliut(stavning?) som ska lyssnas på! Upplägget är väll så att han rappar på svenska och jag på engelska. Simplare blir det knappast! Så klicka på länken och njut! Speedyshare:Be Min Woman Ikväll(Detta är alltså länken ni ska klicka på)
www.myspace.com/avmmusic
Alltså, din engelska är tokskön Tommy.. Diggar den som fan! Beatet är skönt som fan, texterna är trevliga dom med =) Joto, du lägger detta bra, bättre än vanligt, det är bra =) Tommy, lägger det lika bra som vanligt, kan inte klaga på dig =) Big up boys!
Producent
2007-05-04 23:47
Emopojkarna från Avesta :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2007-05-04 23:58
rätt soft gubbar ! :D skön röst som fan AVM (Y) ;)
Thörnblom och Jotohananen: Det spelar ingen roll, för min snopp är ändå störst! l--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------l
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-05-05 00:04
Räkan jag har alltid undrat vad exakt BAW står för? :P Kul att ni som checkat tittat in ialf :) Sånt här uppskattas <3
Jag håller med! Vad står BAW för?
www.myspace.com/avmmusic
Skön som fan, Joto har blivit mycket bättre :D AVM lika skön som vanligt :D
`whoho ;D skööönt :D
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
wiiho. Sköönt! utveckling på Joto, aWWWWWWWWm lite sämre än vanligt, men ändå bäst!
Producent
2007-05-05 10:34
Kul att man får se lite positiva reaktioner :) Det är kul som fan att ni chieckar alltså! :D Kärlek till er <3
nice shiet sköönt beat mysiigt! tommy är skillad du göre nice! joto vart överaskad de var soft =) tummen upp! öpp
Tack alla! Kul att ni diggar! Även kul att folk har märkt Joto's framsteg! Fortsätt lyssna och komentera!
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-05-05 12:44
Ett framsteg till och jag ramlar över stupet. Langa åsikter gott folk! Positiva som negativa! Bara det är åsikter!
Producent
2007-05-05 14:10
Nu ska jag på 40-årsmojjs så nu är det bäst för er att ni komenterar! UPP!
hur bra som hälst!!! jag blev inte förvånad när jag hörde låten!!! Och beaten var åååssss skön!!! fortsett så grabbar!!!
Hur skönt som h-heeelst! ;D
oooooh! ööööronorgaaaaasm:) haha Tommy vad kan man säga.Du spottar det lika soft som vanligt:) Joto:Du är bra och det vet du;) låter kanske lite osäker här och där..men det låter fett! B-B-B-BIG UUUUUUPPPPPPPPPPPP!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste man ladda hem en gång till? :P Haha nej men den är skön det har jag redan sagt dummer :*
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Nej kom igen nu, upp med denna! =)
Tack alla! Fortsätt lyssna och sprid!
www.myspace.com/avmmusic
avm's engelska får mig att rysa likaså jotos utveckling.
------------------------------------------------------------------------------
EASTON!
Producent
2007-05-05 22:12
YEah! Tack alla! :D noi får gärna säga mer aker!" vad man kan utvekla och sånt ni vet :)( Hihihihi! :D
Tack folk! Fortsätt lyssna och tycka om!
www.myspace.com/avmmusic
Vart tog tråden vägen?
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-05-06 14:23
Fan kul att ni gillar alltså! :D
avm - du är riktigt jävla toksäker på engelska.. jag är imponerad, kommer ihåg att jag vart ännu mer impad i avesta. låter riktigt najs! lite flytmissar i andra dock, men diggar det ändå! joto - låter mer som du flyter än rappar.. du stakar ur det för att få till flytet men har ingen inlevelse! plus att ditt var mixxat mycket lägre än avms och hade sämre ljudkvalle, vad nu det beror på. men du är cool textmässigt absolut!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Producent
2007-05-06 14:56
Queff! Tack ska du ha... Jag har lagt bättre grejer och jag vet att du har helt rätt i det du säger. Ska träna på inlevelsen :)
riktigt skön låt grabbs! keep it going!
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Tycker den här låten är underskattad, eller jag gillar den mycket iaf ;DUPP
Producent
2007-05-07 08:22
Och jag tycker fortf. det är kul att ni gillar alltså :)
faaaaaaan as skön grabbar:D AvM: Lika bäst som vanligt:) toksäker på engelska! Joto: slutar aldrig förvåna mig! mycke bättre än förut! övning ger resultat! BIG UP!!!!!!
Tackar alla! Specielt tack till Queff eftersom han droppa extra mycket kritik! Håll utkik efter mer, då vi är produktiva! Big tack!
www.myspace.com/avmmusic
Upp!
www.myspace.com/avmmusic
kom igen nu!
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-05-08 08:05
Upp!
Det var sista uppen för min del...
Tackar sleepy! Men vi är bäst:D
www.myspace.com/avmmusic