Kodd-On & on(Det smärtar mig hårt)koddprod
spela in igår kväll! låten handlar om mig och mitt ex ;( saknar henne men det känns lite bättre nu efter jag spela in den här låten :) Rapp:kodd mix:kodd Beat:Koddhttp://www.speedyshare.com/553709545.html dropp en kommentar ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
Beklagar mayn, likadant för mig. hårt. ska lyssna på låten nu! börjar skönt. fett beat.texten är djup satan, du lägger skön rapp även bra mixat. feel it! upp på denna o krya på dig.
beatet va skönt fan , skönt flow å text mannen , de här var nog en bland dina bästa mannen , peace.....8/10
Kör mitt anonyma , namnet äre inte sagt/ Peganism upp me handen, inget göre som Danne Kan FUkkers!!!/
Kodd jag blir impad av dej mannen, utvecklig, jobbigt o sakna sina ex, vet hur de e man, Word peace
Fett KoDd, orkar inte kommentera:( men du vet vad jag tycker ! päyyss whoa upp nu för fan !
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
tack för allA kommentarer ;D upp whoa kommenetra nu då för fan
Laash tack ;D
Det lät faktist bra asså =).. Gilla din röst.. beklagar med flickan asså.. Men men Det lät duktigt asså =)... Peace
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
dulle tack så mycket ;D
cool, trodde inte du kunde
okej vad mena du me det då??
Bland det bättre jag har hört av dig , men inget som kommer att dunkas tyvärr .. Dialekten kommer ingenom ibland, känns jobbigt . Helt okej dock . Beatet är ett stort minus , gilldes inte alls . Svag snare och kicken känns fel bara .. Flowet passar inte riktigt , som första raderna : "Det kommer kommer kommer kommer.." , Känns inte som en sorglig låt , tyvärr .. Vet iaf hur du känner , forstätt - du utvecklas . Bigup .
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
jag menade att det låter bättre än vad jag hade förväntat mig. jag håller med zycore lite ..Flowet passar inte riktigt , som första raderna : "Det kommer kommer kommer kommer.." , Känns inte som en sorglig låt , tyvärr ..
soft, vet exakt hur du känner dig, beatet va klockrent, flowet satt där det skulle accapellan låg lite lågt tkr jag, men bra låt fortsätt
okej kodd du ville att jag skulle lyssna o kommentera jag sa till dej efter rond ett mot oss i tagteam att jag var imponerad av dig för de va mycket bättre än va jag trodde de skulle vara, de här var dock inte riktigt lika bra tycker jag, men helt klart mycket bättre än va jag hört me dig innan tagteam o allt sånt. Flowet, funkar helt klart, röstläget funkar också, dock sticker dialekten ut lite i vissa rader men i en sån här låt kan de va rätt charmigt ändå för den går ju trotts allt ut till henne kan man säga och då ska du ju visa en sida av dig och inte någon du försöker vara så tycker det ändå va bra. Måste dock hålla med zeta och coffe om inledningsraden kändes de som och du kudne skippat, även lite mer delivery av form av sorgsenhet skulle jag vilja se med. Texten, ja du skriver väll de du känner antar jag, vilket e bra fin text på de sättet, däremot skulle man kunna införa nått speciellt rimschema eller ltie mer avancerade rim här och där. Det är inget måste i sånna här låtar tycker jag, men alltid snyggt när sånt kommer in med. Mixning, den funkar, den är ganska så clean kanske skulle kunan höjjt pytte pytte lite till. Men här är det bara sitta och leka i programet skruva på alla spakar fram och tillbaka så kommer det bli perfa! Lite mer lekfullhet alltså men ändå en bra mix som funkar har du fått till. Beatet, fin slinga med fin insamplad röst eller va det är? Lite smått simpla trummor kanske men det passar i temat med tycker dock att du kunde dratt ner på kicken en aning och höjt snaren lite till istället. Men det är en smaksak och jag är inte speciellt bra på beats så de e bara köra på. Helhet, låten är fin för personen den är skriven till tror jag även om den går ut till allmänheten med.. inget jag skulle sitta och pumpa men tror jag sparar denna på datan faktsikt kan va kul och höra den och jämföra med sen om du utvecklas ytterligare. Så de va nog allt för mig skulle jag tro, har försökt plocka fram en del bra saker och även en del saker jag skulle vilja se en ändring på eller att du kan förbättra dom. Bara köra på, du utvecklas. Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för alla kommentarer ;D upp whoa
UPP !
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
jag diggar beatet! UPP
Give me five!
du har verkligen utvecklats mycket mannen, tycker du blivit bättre sen sist jag var inloggad här dvs några månader sen ^^ tyckte låten var nice!
tycker det är skiit Niice faan ;) Lätt en av fetaste låtarna du har droppat ... Uppp !!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
tack för alla kommentarer ;D ska tänka på det ni skriver :) upp whoa! kommentera nu då
Ja, vad ska man säga. Det låter bra. Man hör att du kan din sak. Flyter på bra i stort sett hela låten igenom. Du leverar det bra. Beatet är hur soft som helst.. This is good!
bergaunit Tack för kommentarerna ;D upp whoa kommentera nu då ;D
Ny länk mayn...funkar inte för mig?
Peace
ska fixa snart
okej ;(
beatet kunde du gjort bättre, med bättre trummljud, annars va detta ganska soft faktist:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
otis ;D jag vet men slängde bara ihop det! har inga softa trumljud hema på datan ;( men men upp whoa!
kommentera nu då va fan whoa :D
upppppp
du har gjort en fin låt =) lite otydlig på visa ställen men annars var du bra :) hoppas allt löser sig, krya på dig! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ;D
upp whoa