Annika & Tshino - Sprider Kärlehk
Shuue Nu Släääänger vi upp en låt vi bakade ihop under dagarhna! Inge kompleceraht shiiiet Bah gläädje Lyssna gärna om ni orkahr ägna era själar till det....Uppskattahs:P Hoppas den tilltalar någon där ute.(Annika & Tshino - Sprider Kärlehk) http://www.speedyshare.com/368490673.html Älska elle hata Bless all yaaah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett! Riktigt skön! =) Keep it up! Peyz
fett skööön låt pepole ;) man gungar till beatet och texten e riktigt niice!:) annika: jag älskar dig & din dialekt, du lägger detta klockreent, helt underbart:) tshino: du e också rätt skön, din röst e rätt nice ;) lägger det niice du med! bra jobbat :D kraam.
cheeeeeeeeea ;D
Diggas:D bra lagt båda:D blir in på mp3. Keep it up ! Peace & Love , !
jag är UNDER dig MooLooa! men, till låten. tshino: bästa du lagt tror jag. sött beat. annika: porrig röst i reffarna? rappen diggas med! söt låt, sparas!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
nice shit tshino! keep it up
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Annika lägger det bra digga din sexiga röst i reffen :$ Tshino, omg det bästa du lagt. du utvecklas som fan :D UPP FÖR FAN :D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
De va Nice (: upp pz
<3 S.ärlemar -
annika shiit, lät helskönt i reffen! versen flyter på helt kalrt me, men reffen in tha shiit liksom, riktigt skön! tshino..skön röst, tycker du flyter på rätt soft med, helt klart. Sanknar lite av trycket i accan bara, den kändes lite låg kanske skulle höjjt den pyttelite annars så lät de bra.. skön rätt laidback stil och schysst delivery.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
najs som alltid.. fortsätt så tshino
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Najs! så härlig dialekt Annika har da :D du var bra du, tshino :) <3<3
kakka i brallan ;)
Den var riktigt nice! jag gungar precis som
Sussir till beatet, den var riktigt skön! Nice text och Annika har fett skön röst. Du har skön röst du också Tshino.
Beat: 8/10 Mixning: 7/10 Flow: 8/10 Röst: 8/10 Betyg: 8/10Peace im out!
Peace im out!
nicenice ;D keep it up ;D
www.myspace.com/lizenmusic
den var fan fett skön .. tshino din röst var fett skön röst. bruden gillade jag inte
Jag kommer dunka denna låt , klockren , skön text skönt flow allt perfect ! ÄLSKAR DEN
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
Annika du va fett skön, lika så du Tshino du börjar komma igång nu de är bra :) Upp för denna! =)
Annika, Riktigt sooooft ! Reffen var ruggit bra :D Tshino; damn bästa du lagt nu kompis !:) Denna gillas Mycket! Spara blir det.. Fan rösten var riktigt skööönt, ONE ! 9/10 Tshino du reppar 026 med denna !:) one ! alla respekt Bless.
myspace.com/herrolsson026
Annika var jävligt soft! vill höra mer med dig! Tshino bra dääär ! bästa jag har hört med dig : ) tyckte om när du kom in där då och då i reffen.. naaaajs peacE!
bra lagt av er båda , keep it up broe!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Tack så mycket allihopa...det glädjer att den diggahz :P Kom igen whoa...ge lite komentz
Njaa Annika va inget jag digga.. Tshino tyckte jag faktist va riktigt fet på denna.. Keep it up!
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
tack så mycke allihopa! jätte kul att ni gillar den!!! ligger även på min soundclick som finns
här tack Tshino för ett roligt sammarbete :)
kramar
tshino har blivit bättre, nice och höra! och annika har jag aldrig hört, men hon var sjukt grym!
Don't!
hel soft, diggade. Keep it up ;)
<¦¦¦¦¦ Microphone Fiend ¦¦¦¦¦>
Lät soft från båda ! ;) ..
soundcloud.com/jerrones
Känner mig ensam när jag säger att jag inte diggar låten.. inget jag kommer ta o lyssna på igen. Peace
- Shizzle
tack alla som gillar och som inte gillar :P