I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pba(övik)-flying in the sky

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-06 17:21

Pba(övik)-flying in the sky

this  is tha shit :P första låten vi har gjort :)

http://www.speedyshare.com/792409713.html

2 Good 2 Be True ! :P

2007-05-06 17:23
Länk!

lär dig länka björn;)

Peace! lägger en komment snart;):D
Peace im out!

2007-05-06 17:24
hehehe thnx m8 :P jaja :P lyssna på den !! först e det alex sen e de pelle sen e de jag :)

2007-05-06 17:28
ok!:P haha:P Ni måste träna mycket mycket mer innan ni lägger upp här på whoa:P Bara ett litet tips:P Bara träna träna och åter träna tills ni får in allt, flowet och allt!

Den får 2/10 av mig!
Peace im out!

2007-05-06 17:45
lol och det ska komma från NemC !!! YEY! :P

2007-05-06 18:02
lol och det ska komma från NemC !!! YEY! :P 

haha WÖÖRD:P

hur kan man ge kretik på något man inte hör:P
asså accapellan va för låg hög den lite och langa fram texten så kanske jag kan ge kritik

~~ KusKeN ~~
whoa är till förr rappare
så man slipper lunarkaxare//

2007-05-06 18:06
Vaddå WÖÖÖRD!
Är du hög eller? NÖÖÖRD//

Haha ägd Kusken! jag ger kritik och jag utvecklas hela tiden och du ska sluta snacka skit! för du är den absolut sämsta rapparen i Övik! Så du ska sluta uppföra dig som en Lunarkaxare haha!

Vad är Wööörd med det att det kommer från mig!? Kusken så du vet det så uppför du dig bara som en liten fjant nu så du vet det! så gå och var så jävla rökberoende! som ska snacka om att man är så röksugen på msn och att du ska gå och köpa cigg nu för du inte har rökt på 2 min!

Det är så jävla patetiskt asså! och du är så jävla cool för att du röker också!

Peace im out after butching this bitch!
Peace im out!

2007-05-06 18:20
hahaha jag gjorde nemc sur:D hahahahahaha
hur är de med humöret nemc har du lingon vecka i dag eller:P
ägde mej på raderna... jo men visst:P vill du köra en battle eller?:P isf skriv i min gb

och vaddå är så cool för att jag röker? jag har ju slutat röka din dumma jävel, om jag tror att "röning är coolt" så hade jag väl inte slutat? men du e ju så cool för de va ju du som drog upp ämnet på msn som du glömde berätta! du sa något med stillen " fan jag har bara en cigg kvar, jag måste köpa ett nytt packet när jag far in till stan"  just då påminde du mej om rökningen och blev sugen! kallar du de rökberoende eller?! har hört av matilda din förra tjej ( hon som du TRODDE du va ihop med )
hon säger att du röker som en jävla skorsten så vem av oss är de som snackar skit igentligen?!

och vad jag menade mer word va att du säger ju till alla som inte är kända att dom borde träna och dom får låga betyg eller att dom inte änns borde lägga upp förns dom har blivit MYCKET bättre, men själv så lägger du ju upp dinna låtar :S

känn dej blåslagen så du ser ut som en smurf/
och du är lika mycket svensk som en ny inflyttad turk//

haha vem ägde vem:P
~~ KusKeN ~~
whoa är till förr rappare
så man slipper lunarkaxare//

2007-05-06 18:36
HAHAHAHAHHAHAA bråkar om rökning.
ni 2 är för störda.
lägg ner.

och låten: träna massor. (allt)
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet

2007-05-22 14:05
haha! kusken;) roligt! Bear15, varför inte ta åt sig av kritiken istället för att börja tjafsa, jag började som den sämsta, för alla börjar ju nånstans och jag har blivit hyffsad, men inte den bästa, jag behöver också träna på flowet och jag säger bara vad du behöver träna på.

Peace im out!
Peace im out!