Contra - Brevid dig.mp3 (IceTail Prod) En till låt till min flickvän.. HAHA :DBeat : IcetailRap : ContraText : ContraMix : ContraReff : ContraNu vill jag ha mycket kritik :D Peeeeeeace out to WhoaLänkBackuplänk Text
Lina sen jag fann dig , har jag blivit förändrad//bara några månader och vi är snart föräldrar//För mig är du guld , du är allt min juvel//Jag har visat det så fel , borde tackat dig mer//jag gör det nu , för du ska veta en sak//Du är mer än bara kärlek , du ger mig vänskap//Du är min bästa vän så väl som min flickvän//När jag är med dig så känner jag mig aldrig instängd//Tack för allt jag fått , och vad jag fått ge//Vill ge dig allt jag kan så du borde fått mer//Men det är en ära att få kyssa dig//Jag blir stolt varje gång som jag syns med dig//jag drar hela världen i näsan, för världen hade fel//Kärlek är ett spel ja , men din kärlek gör mig hel//Allt du har gett , ska du få tillbaks//För alla felen som jag gjort ska jag stå till svars//
Allt du har gett till mig det ska jag ge till dig//Jag ska alltid stå brevid dig//För när jag stänger mina ögon är du kvar//Du har fastnat i min hjärna , men jävlar vad jag är glad//
Nu är du största delen av mig, minns förut//När jag bara drömde om dig och mitt liv var nästan slut//Du satt i soffan , softa , skratta//Jag var där och skratta med men ändå kändes du så jävla långt borta//Sen sa det klick , gissa vad jag fick//Jag fick alla världens sevärdheter , med en blick//fick en kick , nåt annat än innan//Nu går jag hand i hand med världens vackraste kvinna//Du och jag baby , ända till döden//Du är det enda jag behöver och jag lämnar mitt öde//i dina händer , ta det , du kan göra vad du vill med det//men om du kastar bort det så vill jag inte finnas mer//Hatar när vi bråkar , fast jag jag vet att det blir löst//hatar när jag inte visar min kärlek och det behövs//Tro inget annat än att jag vill bli far//Det enda krav jag har är att det är dina och mina barn//