kan väl slänga upp den här skiten så slipper nån fråga.är så less på denna skit, inte värt å sätta tid/ det är i skitsnackens centrum, jag alltid lämnas i/ personer blir lacka, alltid det samma/ = mitt uttryck om tankar & tyckandet om andra/ ni tror nåt & drar egen slutsats/ hat på vänskap, är hur det vanligen slutar/ så är det, man får täcka sitt sår/ och hålla huvudet högt för, dom äkta består/ rykten tar spinn, dom får liv från ingenting men/ med stolthet, vädrar jag mittenfingret/ man lovar men suddar sitt löfte/ jag hör så mycket snack att jag vill dumpa min hörsel/ blir alltid lika less när man hör skiten/ varför ska ni alla jävlar ta mig förgivet/ "jag har inte sagt nåt" - Lögnaktiga jävel/ jag tänker inte ge mig bara för jag gått den "halkiga" vägen/ jag är som jag är, och om det inte duger/ så vet ni mitt svar, behöver inte få ur det/ för vad ni tycker, blir stämplat, det vet ni/ för alla era hinder förändras till medvind/ ni gör det lätt att utse, vilka som är värd mig/ att lita på er, är det sämsta jag lärt mig/ tiden gick innan jag började inse/ ska jag vara rädd om vänskap som inte finns mer/ alla gör misstag, men ni kan dra åt helvete/ hädanefter ska min tro få ligga i rätt händer/ kärlek till er som.. står kvar/ ni vet vilka ni är & ni får mig att må bra/ jag tänker inte låta mig luras nå mer/ för nu märker jag falskhet, utan problem/ snälla håll käften nu/ jag lämnar er och tänker det kunde då faan inte få nåt bättre slut/