Mouldy_mushroom P22 :snackar du om asma eller mig ?
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Tycker som dom flesta att du borde forsätta med engelska.
Don´t mind me, just cruisin´.
mer mer mer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ASMA O RUZZZTEL ! haha chea ;D diggas som fan ;D
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Producent
2007-05-11 14:50
ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!!! :D Langa text
Lil_H..
Fett bra asma, fortsätt kicka på engelska :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yehiiiiiiiiiiiiiii
tackar, tackar!
UPP!
bra rap, sköna röster, saknade nån riktigt fet p-line eller liknande, men rapmässigt var det nice.
tackar kamel
riktigt nice låt, men asma varför inte dissa kaggen och den lilla monkey boy fonky på engelska istället? Du skulle ju tagit dem lättare! Big up
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
grymmt tung ! :D
80% aggression
Kul att höra att det finns några som lägger det bra på whoa!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Asma är ingen skåning längre ;), fan va skönt, fett bra låt.
Ingen tar mig.
e det ngn som kan berätta vad instrumentalem heter??
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
CallemAn p 17 HAHAHAHHAHAHA ?
zoom zoom: för att det var en audio battle på svenska och svenska är mitt primära språk jag bara experimenterar lite på engelska. haha jag är fortfarande skåning :) denna förtjänar väl lite mer än hundra inlägg?
yes!!skit skön låt...lovar....beatet e riktit trevligt...
Aah det va en skön låt och förtjänar mer än 100 inlägg ! =)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
yeah xD tackar grabbar
Riktigt bra gjort asma, du la de fett. Har inte hört ngt från ruztel innan men du va ju tajt som fan mannen! Diggade detta som fan, detta är musik! Droppa mer ihop liknande detta, Du har bra engelska uttal asma fattar inte Vad Mouldy_mushroom snackar om :P Keep On PZ
Grymt mannen, tackar för the eargasm. Fortsätt jobba hårt!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
maddafakking sweet detta asså! ruztel : riktigt bra, snubben är mad ;D asma : mer engelska från dig, tight! Sheek Louch - Here Today, Gone Tomorrow Hosted by Styles P den instrumentalen, helt maad ;) up!
Alla måste göra sitt!
Jag måste faktiskt säga att den här var tung, Rutzel lät ju totalt osvensk, inga svenska utal på något, Asma hade ju några mindre missar på engelskan, men seriöst! den här var galet ör-vänlig! Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Ruztel *
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
thnx alla. jag har inga missar protagonisten, och om dom finns, var snäll att peka ut dom till mig?
detta va hel fett första killen ohf asma fortsätt på engelska tyyyyngt
fixa nylänk!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
ny länk.. :)
-§ '_' § ( . )( . )
ny länk.. :)
-§ '_' § ( . )( . )
langa ny länk, c'mon
hoppas att det inte gjorde ngt att jag langa ny länk asma o ruztel
thx man ;
Fet som fan Mayn :D Keep it up :D
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.