Upp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom igen nu kritik vill vi ha:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JEH KRITIK
Utalas säta pe
Låter som du läser texten samtidigt som du rappar...?
haha jaah men det gör jah. minns inte hela texten i huve .HAHA
Utalas säta pe
Haha okej.. Men det var ganska bra endå, är ni nybörjare?! Piiiz
Thanks aalto ;) Pz
haha ahh jag kunde lagt det bättre fan
Utalas säta pe
Men fan de vart bra endå :P sluta gnäll nu ^^ haha
haha . DEt blir va man göre till
Utalas säta pe
Den funkar lite jobb så blir den bra ;D peace
så chill PeacE!
Tack alla men vi vill ha mer kritik ;) kom igen nu!
första snubben helt okej, nikko inte bra fan
vem e zooorkizzh?rätt okej för o va ny, o snälla nikko sjung inte mer asså :D
haha tack tack disible:P.. adda msn om du vill:) står på pressen pCe
Utalas säta pe
o förresten ZoOorkizZh det e jag xD
Utalas säta pe
du e inte så nybörjare här . men helt ait, kan förbättras nikko. sjung inte mer , eller träna innan
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
vadå jag e inte nybörjare här:P? vad e jag då? t
ack tack:)
pCe
Utalas säta pe
Lvs o Crille de va andra som tyckte att de va bra så:P aja puss på er ^^
Upp!
Nikko antar att Crille va menat till, mej, isf har jag stavat fel på min gaddning :D jag stavar me K min Lilla kantarell :D
som sagt, träna in texten så du kan den utantill inann du spelar in den! sen träna flow ochså men annars blir du bara bättre:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tack otis. ah jag behöver skärpa mig. lägga ner mer seriös tid på det hela. alla låtar jag gjort e endagsprojekt i princip.. jag är en impulsiv människa. men ska försöka skärpa mig så småningom:) pCe
Utalas säta pe
lite hackigt flow de funkar men öva iaf.. piiiiiiiiiiiiiiiiizel meh nniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizel
-- ~SlCrew~
Oj sorry Krille ^^ nöjd :P heh
tack tack ahh flow e ju nått jag kan träna på:) pCe
Utalas säta pe
haha ahh det e möjligt;) inte ens tänkt på det:) men det låter ju så fint xD..
Utalas säta pe
rätt bra låt =)
men helvete byt namn, det ser så jävla dumt ut
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
tack tack!.. ahh jag vet. men fan jag e ändå inte känd än. när det börjar komma så långt så byter jah.
Utalas säta pe
Haha bara klagomål om annat tjafs:P skriv kritik på låten ffs ^^
AHH KRITIK varE? pCe
Utalas säta pe
jag tyckte den var bra :D
njaaa:/ diggades inte alls..texten funkade på vissa ställen men nej, inte godkänt...haha killen på reffen låter som nån jävla smörpopbög wannabe;D nej diggades inte..men öva..det blir säkert bättre:)
okej hmm:/ ahh men texten skrev jag ganska snabbt:P o så. kunde lagt det bättre fan:/ men tålamodet sviker.. men tack för all kritik:)
Utalas säta pe
uppp KRIKTIK BLAAAAAAAAAAAAAa
Utalas säta pe
sluta uppa 24/7, du på sången, gör aldrig en låt igen. snälla! Du på rappen , var helt okej! har en del att jobba på men det kan bli riktigt bra! Peace <3