förrst!
http://www.krasse.studio.nu
låten är fett bra fortsätt sååå päjs
http://www.krasse.studio.nu
Sircuz : lägger det soft som vanligt :) Aziz : utvecklas mer o mer , de är bra grejjer dehär :D allt var najs ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävligt fresh killar . fett
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Den va riktigt soft..men fan guys, ni kunde ju klippt bort " ansane " :D Sircuz du har fan blivit bättre mayn TUMMEN UPP :D Aziz har aldrig hört dig innan, men fan va du påminner om sircuz med andra ord tummen upp för dig med :D!! pejz :d
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Yey ;D Det var nice :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det enda som ni kokar ihop är låtar utan mig.. bästa reffen jag hört i hela mitt liv,
http://www.youtube.com/meeyeer/
asså P-1 reffen är det bäta jag nånsin gjort haha
den som inte gillar den här reffen är seriöst dum i huvudet jag är lessen men så äre
tack
bäta.. ett feltryck på tangentbordet hur orkar du ?
btw det stavas Sircuz
eyy! fan va feeet låt! grabbar den va kals fet! Sircuz min ponny;) du va klockren! Aziz;) du sa förut att du ej kickat på länge. men haha de va ju helt as fett!!! up!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
nja... jag tyckte väll låten var så där. inte direkt den bästa reffen sircuz har lakt, men låten var okej förtsätt så hår boys :D
Låten var fet. båda la det nice
Södra 16 Studio
Shit! :D Snyyyggt säger jag bara !
NS
tackar till alla som diggar
riktigt bra låt, reffen var sådär, men erat flow är skönt som faan.. lägger det nice som vanligt, förstätt så
Life it's like a dream You can do what ever you want to do, but you must have money to make the dream come true
brush haha tack din svartting ! :D
nice ;) killar .
054 - KARLSTAD <3
skiiit bra av båda :D <33333 aziz har blitt jävligt bra! sircuz också såklart, som alltid
Absolut!
detta är riktigt tungt, allt va rånice! UPPPPPPP!
helt sickness........... Fattar inte hur ni gjorde en sån reff. Fett bra av båda men aziz har utvecklats hur mkt som helst. Måste proppsa mixningen med. PZZZZZZ
Ayyytt fettt!! Sircuz är djuuuurrr, najjs mayyynn! Reffen e fan skön också, men du låter som arrogant :S Aziz: Ditt bästa, flyter skööönt! keeeeeeep it UPPP! ;D //// PÄÄJJSSSS DJUUURET! ;D
Gangsta Rap Made Me Do It!
fett tungt, david du lägger det riktigt bra, som jag sa förut =D aziz du flyter på riktigt bra du med, utvecklas verkligen :) pzzz! Reffen är mkt tung, tuuuuuuuuuuuung!
Grymt bra jobb grabbar! Förra låten jag hörde med er. (Nätter blir till dagar) eller hur det nu var måste ha varit den bästa reffen jag hört på länge då men den här slår allt ni och många andra här på Whoa gjort alså. Grymt flow hos båda Sircuz och Aziz också. Hoppas det blir mer grabbar och varför inte någon spelning i Karlstadtrakten snart? Peace out
Freedomfighter In War?
sirc -> du är galen och har kapacitet för att bli hur bra som helst. Inte någon av mina favoritlåtar med dej, men fortfarande fätt. Pröva skriva ngt annat än kärlek,skryt och dissar någon gång. Skulle vara extremt kul att höra! Flowet och rösten med dej gör att man bara vill höra mer, jag kanske överdriver nu men pröva på något nytt och du är bland dem bästa på whoa, lätt! Aziz - Utveckling här som fan!! Flowet är mycket bra, tycker texten är lite småsmutsig också.. fääääätt!!
hets, stress, fest!
fet låt ;d fortsätt så boys !
nice b0ys men gillar inte insaine ljudet i början peace
Jag är för jävla bra!
Riktigt nice faktiskt. A to tha ziz överraskade helt klart ;D Sirc la det tight med, as usual ;)
- OKAAAAJ
Kul att ni diggar Boys !!
jävlar vad bra ni blivit asså:D Sircuz: bra så faan Aziz: Lika jävla bra:D det var längesen du kikkade jui:PBIG UPPPPPPP
(\_/) (O.o) (> <)
sircuz lika soft som vanligt Aziz bästa jag hört med dej du utvecklas mayn. Peeeyz
jora.. tror ni redan vet allt men, ;) sircuz helt okey.. finns låtar jag diggar mer, bra flow dock :) men fan aziz vad har hänt, du börjar bli nice som fan :D
sure thang do that it aint gonna be nothing after that!
Riktigt fet låt grabbar. skönt flyt som fan ;) UUUUUUUUUUUP
de va bara aziz som la de bäst resten va semst !
Fett bre låt keep more of this shit commin guys
Sircuz lägger det bra som vanligt.... Aziz utvecklas för varje låt! Reffen va galet bra ;) keep up
Producent
2007-05-11 15:55
aziz är tight.. andra delen av reffen är ganska skön.. men första delen fram till innan "finns ingenting kvar" låter töntigt och och inte bra alls.. men dom sista 2 raderna i reffen är ganska najs faktiskt.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Till att börja med så har jag aldig hört nått, med nån av er tidigare! jag tycker det är bra! Sircuz: du flyter grymt bra, du har bra inlevelse, bra rösr och du levererar det på ett sådant sätt att åtminstonde JAG tror dig. fortsätt!!! Aziz : du har inte samma inlevelse som sircuz. "men det betyder inte att det inte är bra" fortsätt utvecklas.