WilleS-Ett hårt slag (Svar till alternativ)
Okej denna låt är knappast serriös gjorde denna på cirka 1 timme.. sen drog jag ut å jama lite med grabbarna sen kom jag in med en polare å drog i gång kickningen.. Jag är dock lite slut på alla beefs..Men..men jag hoppas att nått glatt litet sött ansikte kan lägga nån fin kommentar om detta... Ett jäkla BOOOM BOOOMM..pZ med många glada munnar.. Låten:http://www.speedyshare.com/216646112.html Allt av mig...Text kommer upp snart måste rätt stava:$
Rap
Inte nåt som fastnade i mina öron asså :/ tyvär... Peace!
http://Myspace.com/Slukarn
Det här var farligt Shit! :D Jag tycker inte Alternativs var direkt bra.. så min röst går till WilleS för jag tycker han var mycke bättre helt enkelt.. diggar din röst, ditt flow och så :D text kan ju givetvis förbättras men jag ska inte säga nått :$ Men det är bra Victor... PUSS
Tig Kvinna!
Nej den här gillades inte:(
haha men du WilleS är mitt namn inte Alternativ;)Tack endå hoppas det är lungt mellan oss..
Rap
naee, dissen till dominic, va 100ggr bättre en detta, PZ
B
men den va jag sugen på liksom denna vart såhär aja jag måste göra denna för annars fega jag ur men aja..Hde ingen lust liksom borde ju märkt för hade inte spec anledning till att dissa alternativ men jaja..
Rap
"Text kommer upp snart måste rätt stava" 'Rätt stava' Wille S, brukar du "sär skriva"? :p - Måste ju påpeka att det var inget bra ställe att särskriva på. Vet inte om det är så att du sover när du spelar in eller om du är rädd för micken, du låter så osäker, bra flow dock! Ett kollektiv konstiga ord, bla. "Fittfjant" vilket verkligen inte betyder speciellt mycket i det svenska språket. :P Men de låter ganska roliga.
Okej :/Men aja är lite slut..Ska ta en paous skriva lite släppa nått fett precissom jag gjorde nu tog en paous den kommer dissen då jävlar va jag sugen..Sen dan efter kom denna ja :DPZ
Rap
den var rätt skön wille=)
Nja vet ju iten vad jags ak säga tkr inte denna va så skön själv.La endast upp denna för att jag liksom inte orka legga ner nå tid eller ha detta bakom mig så säg vad ni vill blir bara glad om det kommer nå fint ..:P
Rap
Länka WilleS vill höra denna:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså, Du tar han i Flow, men Alternativ Tar dig i Text och attityd, men den här låten var lite mer som man kan lyssna på för att Alternativs skärde sig i öronen, så låt mässigt så vann du, men Text mässigt vann alternativ Peace out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön låt, gillar ditt flow. texten var me bra :) jag tkr du tar han, för hans lååt var ju ingen vidare kvalite så var mest jobbigt o lyssna på hans. upp
alex vinner på text.. du har fördelen att alex låt är jobbig att lyssna på pga urusel kvalité... dock.. skulle vart lättare att avgöra detta om det var samma kvalité på båda låtarna... men det är nått med din röst jag inte gillar.. du låter typ osäker.. som om du stod och megaskakade ungefär o.O
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Haha..Okej skaka va nått jag inte gjorde jalafalla:P
Rap
braa lagt Willes ja tkr du tog han ;D gillar dock inte beatet så mkt.. PeaCE!
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
Alltså din låt är 2.30 och Alternativs är 1.02 Och Endå så krossar Alternativ dig . Bra Jobbat
du kör fortfarande "bom bom!" grejen hörde jag. lite uttjatat kanske!
har ungefär delade meningar med resterande boy&girls. tycker du har lite för dålig fantasi när det gäller texandet, beatet fastnade väl inte inte den här gången, det ville jag påpeka! ingen nagelbitare för alex så att säga men fortsätt kicka, Puss&tack för mig!
wait a minute man..
Alltså.. lägg ner dehär "BOOM BOOM", låter skit larvigt med din röst! Annars vare helt OK ;DDddd
willes mycket bättre i flowet och kvalitets mässigt men alternativ t ar dig i text och attityd ! min röst lägger ajg på alternativ peace
skit
Asså jag bryr mig facktist inte ett skit i denna låt ..Kul att höra nån gillar men va inte beredd på så¨mkt vart inte så nöjd menme..
Rap
Ypp
men shit desamma asså...:P
Rap
"Okej denna låt är knappast serriös gjorde denna på cirka 1 timme" Aaaaah fan va irriterande det där är every single time.. Helt seriöst, du blev ju nöjd med resultatet, annars hade du ju inte lagt upp det... Vet inte vem Alternativ är så jag kan inte säga om du vann denna eller inte, men det här va iaf inget som jag gillade!
Ingen av er är vidare bra iaf.. WilleS hade kass text men hyfsat flow, samtidigt som Alternativ hade uselt flow och halvbra text..
Lika gött som vanligt Viktor :)
Men vadå altenativ krossa wille? wille tar han lätt fast kanske inte bästa texten men ändå. alternativs diss diggades inte så mk jag tkr wille krossar alternativ..
Men snälla p12 ett okej flow och helt värdelöst i övrigt räcker inte i en battle iallafall inte med tanke på att alternativ hade galen delivery och en bra text även om det inte var så överarbetat i övrigt, speciellt inte kvaliteten.
Fuck eller rounf 2 jag orkar inte ...Vi får väll annars kanske se en kick tsm man kan ju hoppas.:DPz
Rap
vadå gjorde den på en timme måste du poängtera det?:O jag tror inte folk tycker den eh bättre för du skriver så! förövrigt så tycker jag sleepydog P19 kan vara tyst om han inte har nåt vetgt att säga! willes är lång i från bättre än Alternativ det har blivit konstaterat flera gånger jag tycker willes är på första stadiet med rimmen! men det har gått fort framåt och om han fortstter så blir han riktigt bra! peyz out
det skulle stå vetigt och långt i från ursäkta!^^
han kommer längre än dig? pissluffare