ZoOorkizZh ft. skutte - Härliga Tider
shuue shuue.. slängde ihop det här idag. droppa fett me kritik! beat: rmk breaking free text: ZoOorkizZh och skutte mixning: ZoOorkizZh på mitt. skutte på sitt intro: ZoOorkizZh o skutte vers 1: ZoOorkizZh vers 2: skutteLÅTEN!!!!!!!!!!!!!!! backup-länk pCe
Utalas säta pe
upp nurå:) pCe
Utalas säta pe
zo0orkizZh2k7l000l featttn000b, nej men du blir bättre å bättre kul att se , fortsätt:) skutte aldrig hört dig men du skötte dig fint,lite mer känsla, annars fint:)
haha blaa blaa:P.. mitt namn sluta klaga. jag byter när jah börjar bli mera känd bland folk^^ nu e jag väl sämst xD
Utalas säta pe
tackar :D ska tänka på de där me känlsan :) upp
jag tycker de e bra gjort av första killen,för o vara ny så e du bra man, den andra killen e oxå soft, har inte heller hört dej någon gång, men nu hara jg det
tack tack.. mera mera kritik
Utalas säta pe
tack tack disiple:). det glädjer mig.. jag kunde lagt det bättre^^ e off nån gång haha:Dmen men
Utalas säta pe
Nice grappar :) fast Zo0orkizZh du kunde gjort de bättre :P Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack tack:). ahh vet nikko:/ är off flera ställen.. va snabbrecc det hära:).. tålamodet sviker mig xD
Utalas säta pe
introt var sköönt :) zooorkizzh lägger sina rader bra som vanligt bra flow å text :D skutte har hört dig lite mer. men du blir bara bättre och bättre flowet satt där de skulle och dina rader är as sköna :D love and peace grabbar <3
tack tack mannen:) va nått jag kom på ba:D haha.. TACK som fan:) lägg mer kritik pCe
Utalas säta pe
tack för alla kometarer, ge oss mer kritik upp whoa!
UPP ge dom kommentarer nu !
Nu är det bättre skutte, hihi! några rim här och där som inte är perfekta, men det har blivit bättre, fösök och klämma till nått dubbelrimm sen nån gång, den första snubben är inte lika skön;) några var rimma var kassa, några andra bättre, Peääz
tackar anton :) ska tänka på de du sa om dubbelrim :D
yeah bara mer å mer låtar simon:), använd lite olika tema på dina låtar bara^^ skönt flow,
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
jeeh thx.. allihopa.. ahh men den här hör ju inte till det vanliga anden?... pCe
Utalas säta pe
Moderator
2007-05-11 22:07
Beatet är fett nice! Du har utvecklats som fan! Skutte: aldrig hört, men du va sådär.. kommer bli bra! bara kämpa! pCe
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tack tack:D synd att man inte gjort det sj då xD haha.. jeeh. pCe
Utalas säta pe
jag har ingen aning om du släppte denna efter den andra låten jag har hört, men om så är fallet, så fick du till en riktig lyckträff med förra låten ;S Zoooaoo (vadfandunuheter ) : Byt namn förfan! ;PFlow :. helt som bortblåst, i denna, har verkligen en hel del att jobba med om det ska bli bra, du har 2 ordentliga flowmissar.Delivery: Låter mer krystat här än i den andra jag hörde, och det funkar inte på dej, mer laidback!Text: Inte bra alls. "tiden är så underbar allt är så chill" . fyfan, ta längre tid på dej att skriva texten nästa gång!Skutte: Flow: Riktigt tråkigt flow, men om detta är första du gör kan jag förstå det.Delivery: för krystat, fyfan, sitter du på toa och spelar in? ;OText: samma klass som den andra, med andra ord, inte speciellt bra. Beat: Utspelat som fan.Helhet: Inte bra, 1/5 . Ni har en hel del att jobba på, men ge inte upp! Hollatcha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för kritiken . vet tt jag har två feta flowmissar.. hur menar du me krystat? o vad e laidback? pCe
Utalas säta pe
Krystat = att du låter ansträngd, som att du stönar fram raderna Laidback= bakåt lutat, lite kaxigare och lugnare! fred!
okej tack så mkt ska försöka tänka på det mannen:) pCe
Utalas säta pe
skön ;D keep on going :D Peace
så chill PeacE!
Du måste lära dej att inse när tråden har dött....
den dör aldrih;). det blir va man göre till!
Utalas säta pe
GEEEE MIIIIG BEAAAATET! seriöst låten i sig var inget vidare...allt går för segt...men keep it up..de blir bättre
haha okej chill haha xD
Utalas säta pe
värt jah vill ha kritik FFS
Utalas säta pe
sista uppen nu pCe
Utalas säta pe