Mathilda ft Ung - Allt eller inget (Testar nya studio sakerna)
Shoo nya studio saker! Så vi gjorde denna!:D Text: av oss Studio: Young studio vers 1: Mathilda Reff: Mathilda Vers 2: Ung Reff: Mathilda Waling: Mathilda Eyandet haha: Ung MiX: Ung Komenter när ni lyssnar peace!!!LÅTEN:D
UNG
Fan, hade inte du redan värsta fetaste studion?! Vad är det för nya saker du köpt?:D Du har bra kvalla på din skit, soft lät i övrigt
Jag har köppt in denna gång: Apogee Ensambel Universal Audio 6176 KRK v8 Series 2 monitorer
UNG
Okaaaj !.. Fresh med nya saker, bra sound!.. M . yes nog var hon tajt. cleent med brudar Y . Ditt "Ey " var sjukt grymt, aldrig hört någon liknande:S ;P versen var 'även den plz! haha ajja låten var helt J**** ok!:D ( ska styra upp halsen , sen fan ) peace / K , Jkr
Fan, är du pojken med guldbyxorna eller?:P Hur har du råd med sån shiet?
Moderator
2007-05-12 19:29
Fan riktigt cool låt asså. Lite anorlunda stil :) peeace
myspace.com/jiahprod
Min studio består av: Mick: Sony C800G Dator: Imac 24 Ljud kort: Apogee Ensambel Pre/com: Universal Audio 6176 Monitorer: KRK v8 Series 2 program: Logic pro 7 Hörlurar: 2 stycken av dom nya AKG lurarna Allt är köppt nytt i butik och internet.
UNG
så går det när en rikemans unge har studio
YeeeY YeeeeeeeeeeeY
jag är inte rikemas unge:P bara spart:)
UNG
Fyfan va cleant och nice, vad gick studion på egentligen? :p
den var väll helt okej .. men tkr faktiskt mathidlas sång inte var så fräsch på alla ställen... men hon var helt okej, du med ungish! nice sound .. pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men shit, micken kostar typ 40 lakan..
S ljudet på din accapella skär sig ju,
Micken kostar runt 8500 dollar! Köpte den för det iaf! Tack alla som komenterart. FLER?
UNG
tycker inte ljudet var spec bra faksist ? kolla alla inställningar .. för med dem grejerna lär man ha bra ljud.. + kolla även hur du ställt in preamapen eller mixern..kolla ifall du kör med rätt ljudkort.. assså jag har ett internljudkort för 1000 kr och en akg mick jag har haft sen typ 6 år till baka och har mycket klinare ljud .. så kolll alla inställningar!
www.sds.studio.nu
Aa håller på att ställa in saker! Hörde din senaste låt! Det är inte samma kavlaite alls. Inget hat utan det är inte alls nära ! Om du har provat ljudet här hoss mig så fattar du skilnaden först då! Men jag tror jag kan pressa mycket bättre ljud snart! Peace
UNG
Många som tankar få som komenterar!?
UNG
ajuste, tankade den här igår å glömde kommentera :P Det är riktigt soft ljud måste jag säga :) Kul att nån har pengar ialf :( :D haha
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Okej tack för att du lyssna fler
UNG
Komigen skit många tankar få snackar!
UNG
jorå den va skön:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Mathilads sång på verserna? Nej, detta funkade inte pga det utdragna "flowet". Ex. "Jag er-känn-er", "in-tee", "Tan-ke". Blev väldigt, väldigt, väldigt jobbigt! Refrängen var dock hyffsad. Träna på flytet och lär dig hålla ut en vers hela vägen bättre eller håll dig till refränger! Youngs vers var soft, finns inte så mycket mer att tillägga. Produktionen var nice! /Crimmen.
soundcloud.com/brormusk/sets
Komigen whoa många tankar!
UNG
shit ljudet va ju inte bra ju du brode kunna ge mycket bettre ljud kavalite med dom gejer allså hoppas du får ording på din inställingar snart då peace
Musikstudio pannrummet CR
jag har lyssnat på den sen igår kväll typ, och jag gillar den...den är skön på nå sätt. lägg upp texten då?
Mathilda: ja jag känner, att jag inte, kan förstå, att du kan gå denna tanke, som jag har att du har. räddslan kvar mina tankar, som jag tänker att jag sänker, mig själv men jag måste, vara stark huvet höggt, hjärtat kallt Reff: men jag har inget att mer att säga dig// dessa problem är som att klätra över ett berg// men jag känner att inget är försenT// allt eller inget du gör som du vill// young: Låt oss sätta oss ner och prata ett tag// vad hände med oss och en kärleksfull kram// detta är inget jag klara av// Kanske ingen ide att jag stannar kvar// Försöker hålla uppe allt, jag är ett tak// bråk och tjaffs har verkligen fått en start// Du sprider varje dag en massa prat// Vad hände med det som var så underbart//
UNG
250 har tankat med båda länkarna typ komigen nu!
UNG
så jävla skön! diggar beatet som fan! Fred
Peace
Alltså dett blir sissta uppen jävligt trisst att ingen komenterar!
UNG
Tack uppskattas!:D att nån komenterar°!
UNG
Måste kommentera igen! Din låt pumpas på hög volym om o om igen mayn! Jävligt välarbetat! Fred & UPP NI MÅSTE HÖRA DEN!
Peace
Tack man kul att höra som fan:D
UNG
cool stil . helt ait mayn . men du borde ha fränare ljud
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Aiight tack ! jobbar fram det du vet
UNG
vem har producerat? riktigt bra beat. tyvärr förstör ni det mer eller mindre : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.