Moderator
2007-05-12 18:57
Moderator
2007-05-12 19:07
allt för storstilarn ska kunna mima ;D
Detta blir nog sista chansen Ditten o datten du dricker mitt vatten jag pissat i natten/ Fixat kontakten med era jävla mickar och sladden// Visst ja har haft den, men nu tar jag den igen/ För att kunna få vip på eran jävla kändisfest/ Det känns nog bäst om jag e med på ett hörn/ Dricker helrör till jag blir full o störd/ Tills jag blir dum o trög så ja kan skriva dessa rader/ För jag vet, att vissa blir mätta av det/ Det jag droppar det som ni får höra om/ Jag är som en soppa som behöver röras om/ Shake not stud james bond en riktigt man/ Du får 1 skott på dig precis som golden gun/ Ja får din famn så jag har nått att snyta i/ Som jag ska skryter fint behöver du nog krypa hit/ Din slyna lyd annars får du en lavett/ Till din ryggrag sitter långt upp i ditt skelett/yes !
Skulle detta vara rolig eller skulle de va skryt/ För ja flyter över toner som jag vore en elit/ (Detta är inte roligt) att vara den jag e/ Han som alla vet är bäst i gbg(säg)/
STOPP ! nu går det snabbt/ icetail lägger det snabbt itakt så watha fuck aight/(aight,aight) ....Jag är riktigt nyskapande/ Jag har rappat så länge att ja flyter pratandes/ Rata mej och du får ett helvete/ Icetail kommer in o du blir dunkandes i väggen/ För alla vet vad ice kan göra av det/ Och alla vet att han som sa han va det/ Detta kommer pumpas från malmö te happa/ Och dem sitter inte fattar kan bara sluta rappa/ Häng med i låten sluta ignorera/ För alla vet att ice han levererar/ På beats eller med att göra beats/ och säger du nåt annat kommer du få smaka skit/ Du är en individ menas jag är tidzoner/ Och när du låg i magen rev jag sönder livmodern/
Moderator
2007-05-12 19:20
shit ice ovanligt och höra dig rappa så här känns inte som ice men a lite träning så kan du bli super nice på de för du har en go röst gött flow! keep it up man!
du va inte så dålig men det behövs mer träning men annars var du braa!!!!
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
Icetail, jag blev positivt överraskad faktiskt. Fast texten är ruggigt ojämn. Ibland lägger du dubbelrim o ibland inte. Lite mumligt ibland. aja shohej!
håller med LBR där, ovanligt att höra dig rappa sådär! men jag blev positivt överasskad!(; din dialekt e grym :) grymt kompis. keep it up!
cheeeeeeeeea ;D
Icetail, jag gillar dina låtar verkligen, gillar din röst din text flowet o allt, vill att du ska börja rappa mer, det var länge sen man hörde nått me dig :)
fett bra låt mannen! keep it up!
NICE! :) Dina beats är fetare, men detta var nice.
skönt låt :P lätt den skönaste jag hört från dig :P
<Propellerhead Reason 3.0>
Promotor
2007-05-12 20:56
Lite slöddrigt påå vissa ställen, men skönt o höra dig ice ;D pz!
Du vet va jag tkr om dig :D du hade ett par flowmissar tycker jag.. men detta var inte dåligt.. texten var fram och tillbaka.. vissa rader som diggades.. vissa rader va mindre diggade.. beatet är lite played efter crewbattle.. men det funkar bara för de är du :D reffen, diggades inte.. lite tom kändes den.. lite fetare röst på den skulle sitta.. ahh låten får en 7/10.. am out.. lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
du gör beats bättre
http://myspace.com/monzdidryk
Moderator
2007-05-13 03:30
Moderator
2007-05-13 14:24
vissa rader flöt du rätt bra med skön attityd, men som kaggen sa, hela låten har en ojämn nivå.. å den där aii aiia iight aight raden kan du bara skippa peace
work some magic
Diggar din dialekt och din röst :) Dock blir det lite sluddrigt på raderna i början, men vafan ;D annars låter det fett soft =) peace :D
aa visst serrö :)
försöket på snabb rappet i början? NEEEJ. lät urscha!.. för mycket mummel. annars var flowet bra! mixen var inte nåt som jag tyckte om heller. (smaksak) texten är clean, det har du lyckats bra med, fortsätt så. reffen lät tråkig.. antagligen pga mixen. och det där Aiit aiit aiit, hahah va sött det lät ;) du skriver bättre nu än förr.. fortsätt såhär nu. fred.
Moderator
2007-05-13 16:59
har gillat din rap i alla tider . :) många har hatat å jag förstår inte varför. fan du har flow, skön röst å bra text. bättre blir det väl inte? Fet lår mannenBiig Proops
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
fet låt * :)
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Moderator
2007-05-14 14:11
Håll dej till beats mayn..
Moderator
2007-05-14 14:55
Du är en individ menas jag är "tidzoner"/ Och när du låg i magen rev jag sönder "livmodern"/ du hittar nog fler om du checkar texten en gång till... eller vet du ens vad flerstavla är ?
hahahaha kefft
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
Fattar inte hur man kan få dt å låta bra? dt här va dåligt, så va ärliga å sluta slicka röv bre men öva, så blire bra . over N out / iffe
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
Moderator
2007-05-14 16:39