I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Puntriken & Elak - Dålig Uppväxt

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-13 12:36

tjenare!, nu äre såhär att det här beatet, är så fucking play'd out. men fuck it, tänkte bara att vi ska lägga bättre än alla andra gjort på det här beatet =D. Låten dock sann, släng gärna en kommentar. Micken dock skit kvallité , satt ni är medvetna om det! PEYS AND LOVE!

Vers 1 ; Puntriken

Reffräng ; Puntriken & Elak

Vers 2 ; Elak

Reffräng ; Puntriken & Elak

Mixning ; Elak

life is to short to be pissed off all the time.

2007-05-13 13:38
Puntriken ; naa. sådär. aldrig hört dej förut. men det va väll sådär

Elak ; du har gjort bättre mannen, men det va väll också sådär

5/10

Pz

B

2007-05-13 13:39
vette fan, varför jag gjorde så jävla mkt mellanrum mellan allt, men det blev bara så :)
B

2007-05-13 14:18

Yeah Riktigt najs Grabbar;)

http://www.myspace.com/KriTaaaN
Rappare

2007-05-13 14:26
Puntriken
Mannen e du ny? Du låter inte så säker på din sak iallafall, texten är väll okej, men jag diggade inte flowet. Så träna på de mest så blir det säkert bra en dag:)

Reff
Det är en bra idé på refrängen och ni lägger det ganska bra, men Elak är lite vassare på reffen.

Elak
Du lägger det ganska bra. Jag vet att du kan mycket bättre, men du är snäppet bättre ändå i denna låt. Flowet duger gott och väl, texten också:)

Mixningen
Nja det är nått jag inte gillar med det. För mycket brus, och accan e för hög på vers 1 och för låg på vers 2. Till nästa låt bör du också sänka dubbelrösterna som ligger alldeles för högt!

Aja bra jobbat iaf killar:) Keep it up Pz

2007-05-13 14:37
Puntriken: Min älskade kusin:) nja vad ska man säga du är ny
men du förbättras otroligt mycket hela tiden! Kul att se!

Reff: Grymt skön refreng, den lycks ni med som fan!:)

Elak: Du la det nice du med, men du har lagt det bättre, men
bra gjort,

betyg: 6,99/10

2007-05-13 15:04
gillar texten :)
cheeeeeeeeea ;D