AMC - Droppar bomber!
hahaha en snabb text jag gjorde, en liten session typ .. :p haha.. ge kritk, dåligt eller bra, passar peeerfekt!tjuuuuuuuur, här! puss / angelica
chapchop, jag droppar bomber som saddam hussein/ jag är brud, det är tungt, som du låg över mig/ det går helt wild när du ser mig framför dig/ häng med för jag har mina bitches, oohh nej/
räkna, 1,2,3 yea* du kan kalla mig för AMC/ spottar orden på scen, så det skärs mellan dina ben/ vart vill du komma nu, när jag tar dig till slut/ ohh sheeat* där tacklade jag dig som en tjuur/ ooh noo*
inget jävla bög rappande, oh tog du åt dig/ sorry, my bad då är det här ingenting för dig/ skyll på mig, men jag rimmar inte på kärlek/ och sen avslutar med ordet närhet, ohh shet/ ohh noo*
vart vill du komma nu, när jag tog dig till slut/ opps, my bad igen, upprepade samma som förrut/ ska vi köra playback på saw 3, kutta lite delar/ du fattar vad jag menar, ah jo precis tjena/
har inte en aning om, vad jag rappar om/ det är bara att testa hänga med som dom/*ohh noo men det är mitt fel och det är mitt problem/ jag är bruden som gör dig fett sneeeee/
hållkäften ditt fuckade äckel och lyssna bara/ jävla emofittor som skär sig när dom är nakna/ köp kents nya skiva, och få två rakblad på köpet/ finns på mcdonalds, så tryck upp det i röven/
Vad kommer upp imorgon 18:36? igår var det domedagen idag denna exakt samma minut ;)
haha jaha, de tänkte ja inte på ,mahaha
Wicked! ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_BaVeR_ det var ju inte alls samma minut
Hahahhaha, du kan inte flowa.. O nej jag säger inte de bara för att du o jag har beefat.. du kan verkligen inte flowa :P
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
haha jag kanske inte är bästa på och "flowa" men kan, kan jag visst.
Vad kommer upp imorgon 18:36? igår var det domedagen idag denna exakt samma minut ;) Var inte den 18:16 annars?? , och nu till låten, nja det var inget som diggades av mig alldelens för många flowmissar diggar inte när du gör skrytlåtar osv, men typ "Emo låtar" lr vad man ska kalla det, dom diggar jag med dig, men fortsätt träna, du kommer nog gå långt Peace out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dina stöningar när du försökte få fram "a m c " var hot resten flöt helt ait coolt my bitch , rulla vidare så snackar vi på msn NU . bra puss.
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
aii, tack för kritiken! upp
rätt sköönt bryyyyyyden ;) men försök hittta ett soft flow, då kommer de låta ännu bättre ! :D men upp på denna ! fortsätt som du gör, du komemr bli grymmmmm ! ;D peyys out // räääääääääääk
den var bra låten hehehe du rappar snabbt där tungt jue fortsätt
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
amc. Hehe tyckte detta va fett flumm asså:) kul att du kör Peace:)
ehhh jag har inte snott något från han, aldrig hört han änns
skyll på mig, men jag rimmar inte på kärlek/ och sen avslutar med ordet närhet, hahaha va fet! =D
Spitbull P20 Din idiot! "bomber som saddam hussien" en sån rad kan inte någon ha patent på. Det är nog fler än shazaam som sagt så.
Din okunniga jävel
hah soft låt keeeeeeeeeeeeeeeeep this mathafacka up
köp kents nya skiva, och få två rakblad på köpet/ Tokbaitad rad från sober
Kaggen P18 bra där gullet ;)Dansk_BB det fick jag av en som hette så på msn! så är det från sober, så visste jag inte det förrns nu!
det är inte bra att baita :(
Alltid lika roligt när kaggen stampar på spitbull :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
jag droppar bomber som saddam hussein/ har jag hört, i minst 10låtar, och exat, jag droppar bomber som saddam hussein
B
haha asså shii.. haha jätte arg.. nä tubben upp! haha
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
A-M-C är en shlyne... Tuung låt du flowade tuungt som fan på vissa ställen där jag inte trodde du skulle få till flowet, du överaskade mig men sen så gick flowet överstyr ibland så du tappade det lite missar men som du sa en session tungt annars... FÖRUTOM mixningen, keff och jobbig som fan. Annars tungt! Uppish!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
jätteplayed rader dåliga rim skitkass text
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
flippat, haha! jobba på rimmen :)
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
fet låt.. najs som fan.. gangsta som fan att höra en tjej rappa gangsta :D
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
hahaha tack så mkt, upp :D
mh vet, jag suger på och mixa :p
skön låt :P gillar din röst tjejen =) texten var skön
fan den va helt okej beatet va väll sådär men annars hejt ok ! peace !
riktigt dåligt flyt, stulna rader, nee usch..
haha stulna rader ? lilla gumman, isf fick jag det till EN stulen RAD, och det fick jag från en tjej som hette på msn, och då tänkte jag okej, tar det, sen fick jag reda på att det var från sober och det visste jag inte änns, sen om jag flyter dåligt om du tycker det, så okej :)
Ivanliga fall så brukar oftas tjejerna nu föritden vara betträ på att rappa en grabbarna ärligtalat.Men diggade inte det här specilt men jävligt soft beat är det du som har proddat?.. P.S. Det känns som din "stil" skulle låta mycket betträ på engelska en svenska det känns som du har en sån röst iallfall,haha? =) Bigs Up Anway....
att ingen kommenterat det an? du har ju bajtat fron sober , pinsamt asso
Graffiti Cant Be Stopped
Riktigt skön röst men mycket flowmissar och ganska dålig text. Be kaggeponken ghostwrita lite :)
öj fet
Bruutal P15: att ingen kommenterat det an? du har ju bajtat fron sober , pinsamt asso Jag får det till 4 st som har kommenterat det? :) Till låten då. Tycker att du missar dubsen totalt på nåt ställe, och som folk sa - lite flowmissar, men jag diggar din röst som fan, tycker du är skönaste tjejrappern här på whoa iaf :) Big ups!
zent haha sorry mitt fel, vette fan hur jag missade det, men bajt ar bajt , so gor en trad nar du kommit po nott sjalv?
Graffiti Cant Be Stopped
NIce Amc du lägger det tungt!
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
Snuskigt dåliga rim och texten i sig sög också bajs, skittråkigt beat.
men herregud du hamnar ju offbeat innan du börjat rappa! :/
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
jag droppar bomber som saddam hussein- väl baitad rad från shazaam ;) och kan du inte ens säga saddam´s namn korrekt bör du inte nämna det för överhuvudtaget... piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
baitat och saddam e död.. ingen bra rad
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...