AvM - Romeo & Juliet
Inte mycket att säga om denna låt. Lite smått sorlig men mest agressiv. Detta är en del av dom låtarna från skivan LUCY som nu är slutsåld. Eftersom den är slutsåld så kommer jag släppa dom flesta utav dom bra låtarna här på Whoa för gratis nedladdning Rap: AvM Beat: Brother Ali - Room with a view (Instrumental) Prod: Inte helt säker, men jag tror det var Alternativ... Annars var det jagSpeedyshare
www.myspace.com/avmmusic
Text Denna funkar... För jag gjorde det i IE
www.myspace.com/avmmusic
Chea. Äger faktiskt plattan. Var tvungem att haffa ett ex av emilie efter din spelning på cozmoz. Du är skum alltså. Jävligt grym dock. För övrigt är favorittracken Uncertain. Fastnade för den efter att du körde den live :)
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Som alternativ sa. Mixat av honom. Dread_lime: Tackar! Hälsa Emelie!
www.myspace.com/avmmusic
gillar inte beatet så värst mycket. tyckte din accapella var lite för låg eller så är det jag som börjar bli döv:D texten är bra och du har bra flyt. men jag har hört bättre med dig. låten får 5/10 peace
Den var grymt bra men jag gillade dej bättre live :D
juliathorén
Okej , det dåliga var.. Att jag missade dig live! Hade fullt upp att leta efter Donken i borlänge ! Hoppas på en andra chans ? =) den här låten är ju helskön , men jag tycker faktiskt som Dread_lime , det är inte din bästa låt , men inte fan är den dålig! BIG UP! <3
Äckel.
Det är lugnt hövding trefötter på marken! Nästa gång ska du stå längst fram och vifta med händer!
Tack för kritik! NU ska jag
sova!
www.myspace.com/avmmusic
jag menar RIKTIGT GRYMT !!!!!!!!!!!!!!!!! :D haha puss återigen ;)
Producent
2007-05-15 08:12
Du vet nog vad jag tycker om den här :)...
...Får jag inget propps som "Push-the-record-button"-man? :(
Nej men seriöst, jag gillar den här. Det är absolut en av de bättre låtarna på skivan. Älskar texten till den :) Älskar ditt flyt (okej det kanske är lite att ta i med att säga "älskar". Men ändå!)
Det jag vill ha fram är att det låter bra.
Puss på dig :)
Och för alla som köpt/fått plattan: Ignorera min dåliga rapp på Fuck you Lucy spåret. Jag kan inte rappa bra med tommy i samma rum :( (live är ett undantag)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
De här gillar jag... skönt beat och skönt framförande... Du flyter riktigt snyggt du har hittat en stil som passar dej väldigt bra ... du får till riktit sköna texter... de enda som inte va bra i den här låten va mixen.. den va för dov och för platt.. för basic mixat..... hör av dej så styr vi upp någe... //Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
OOH, VILKET FLYT! ME LIKE <3
du är grym mannen! det tristaste är att du är så jävla besatt av rhymsayers.. lucy hit, lucy dit, ant-beats haha. dom e grymma, men om du tar ett steg ifrån hyllningarna till dom kan du bli ännu bättre! du borde dubbat den lite och höjt accan, i övrigt är det fett! keep em coming..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Tackar!
Queff: Jag kom faktist på Lucy konceptet innan jag hörde talas om Atmosphere. Så allt som har med Lucy att göra har inget att göra med Slug's påhit. Sen att jag kickar på Atmosphereinstrumentaler är inget sammanträffande:D
www.myspace.com/avmmusic
shit, denna var soft! ska bli roligt att höra om du släpper nå mer..
mannen du är gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeen jag älskar din skiva som faaaaaaaan du är min älskling(L)
Ruskigt bra.. Lyssnat på den ett par gånger redan =) Men, detta var verkligen nått jag gillar. Big up Tommy och släpp mer =)
blev faktiskt förvånad hur bra du va på spelningen i borlänge, diggar skivan helt och du är grym!
Hur skön som helst,! bäst som vanligt ifrån dig :)
Alternativ: Jag håller nog fan med... Jag känner mig ganska jävla älskad, så mad love till alla som gillar låten! Håll utkik för mer musik. O.B.S All som bor i Avesta! Håll utkik efter ett projekt som involverar alla bra rappare i Avesta, förutom Alternativ, som kommer släppas som CD lite här och där i Avesta! O.B.S
www.myspace.com/avmmusic
Det är ju typ sant!
www.myspace.com/avmmusic
din engelska sitter som att du va född i usa.. det diggar jag till 100 procent :)
Jag kollade på alldeles för mycket TV som liten, det är därför! Tack för att du diggar!
www.myspace.com/avmmusic
rikigt skön låt, diggar den!
Asså det första jag tänkte på när jag hörde den här,(kanske har gjort det på äldrte låtar med) men asså FAN VAD GRYMT UTTAL DU HAR!! helt sjukt bra engelska, ojojoj för övrigt så är accan lite, väldigt lite, för låg! synd på en sån pass bra låt, om du förstår vad jag menar?BRA JOBBAT!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
töööngt shiet grabben du är duktig! btw....fick du skivkontrakt eller nått på jamet i blg? aja pääys
Tackar alla! Jag har för övrigt en ny mixarpersonfilur i Mr-banditen, bara så ni vet:P
www.myspace.com/avmmusic
tuuung låt
www.sds.studio.nu
Jodå Alex! Du duger, det är bara det att...
www.myspace.com/avmmusic
Upp!
www.myspace.com/avmmusic
Mm Tommy, du blir bara bättre och bättre. Riktigt tung det här. Bra jobbat!
Jag gillar denna.. en av mina favoriter på skivan faktiskt.. dock vet jag inte om det beror på jag gillar låten bäst eller för att några andra låtar är lite sönderspelade från dom gamla versionerna... men jag gillatr den.,. du är bra som vanligt.. ses ikväll :*
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Tackar folk! Fortsätt lyssna! Håll utkik för nätsläppet av hela skivan "LUCY"!
www.myspace.com/avmmusic
Skön låt o riktigt nice utall.. Keep it up!
www.Myspace.com/InsoMusic
www.myspace.com/avmmusic
Sista uppen!
www.myspace.com/avmmusic
älskar denna låt allt är bra iden:) handligen<3