Måste dock säga att toppen har jävligt skön sångröst.
Oj. Ni la det mycket bättre här än någon låt i hela Crewbattle i år.Toppen : Skönt att höra dig lägga något i annat röstläge än aggressivt, det gungade ju som fan! Det går inte göra annat än att buga för sången i refrängen. "Jo fan ska inte klaga" haha ärligt talat det roligaste någonsin.Beatet : Tungt och glatt, blev skönt stuk på hela låten, älskas!Estet : Samma sak för dig, ingen av er har nog lagt det bättre än nu. Grymma rim i din vers! Lägg mer i denna stil, uppskattas verkligen. Peace!
förlåt marcus måste:P "Jo fan ska inte klaga" haha ärligt talat det roligaste någonsin. de e jag som säger :( hihi tack alla diggare =)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Soft låt. toppen låter lite som afasi
Gnupp P16 skrev:Toppen : Skönt att höra dig lägga något i annat röstläge än aggressivt, det gungade ju som fan! Det går inte göra annat än att buga för sången i refrängen. -WOOORD!! Du sa det mesta :).Reff: Riktigt bra, skön sång som alltid! Flytet vart helnajs :)Estet: Bättre än nånsin. Några riktiga gulkorn bland raderna, o du la det mkt bättre än i Crewbattle. Grabbar, skit battle och det aggresiva, och satsa mer på sånt här. Tror det uppskattas av måånga!!! :) BTW: Valet av beat kunde inte göras bättre. Skönt gung!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Sjukt mycket Afasi-vibbar. Verkligen. Mycket mycket bra. Tight som fan. Toppen tightare, men Estet är soft ändå. :)
estet Sa inte att det var Toppen som la det heller, sa att sången var bra, och "Jo fan det är bra" var det roligaste ;) Iofs jävligt lätt att tolka det som att jag menade att Toppen la det, men jaja! :) Riktigt skön låt, fin att softa till. Peace!
Håller med Bross om Afasi vibbarna och därför diggar jag låten! Toppen och Estet håller en ganska så jämn nivå i denna.. Sjukt härlig ref.. Bra jobbar grabbar.. Mer sånt här..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Gnupp jo men när du skrev de i samband med hur du granskade toppen så kan de lätt missuppfattas :) hihi
Mjo det funkar.. men jag vet inte. Jag tycker det låter lite mycket snook över det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Estet Yes, kan hända att det var lite klantigt skrivet av undertecknad, men du hajar iaf :) Fortsätt med denna stil! Upp upp upp.
såå jävla goo låt toppen lägger det alltid lika bäst :D<3 hubler lägger det också sjukt taight finns faan inget att klaga på ! bara att älska de ni gör gubbar! :D älskar toppens sång röst i det mesta:D peace and love<3
Momiz, måste bara fråga vart du hör Hubler nånstans? =P hehe HYPE HYPE HYPE
hahahaha :D
suck it dry bitches
alltid hört att jag och adam har lika röster ;) haha
text text text
suck it dry bitches
hahaha...adam harväl sjuuktmycketi låten! :D
" Jag har då aldrig haft en NOKIA" - citat av lucifer
Skön låt som fan :) Vill höra mer av er! När kommer nästa spelning? PZ
langa texten
http://www.herrbitter.blogg.se/
fet track, toppen sken över denna.
.
keep em comin motherfuckers!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
haha sorry läste hans namn medans jag skrev:$ (pinsamt) men menade ju så klart estet !
det är nice som fan, sång och rapp osv. Och som många andra nämnt, mkt afasi-vibbar på det hela men det är nice!
NAAAJS .. NI HÖRDE VA JAG SA!
jodå bra låt, en av dom bästa:D
sköönt beat.. estet märks att du är nykter nu iaf.. :P du vaar nog den fullaste i avesta på scen !! :P bra att du är nykter. stora applåder:P PZ
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
momiz du är fölåten! tack alla !
Toppen har den behagliga rösten o fett ton läge när han sjunger=), kul att ni kör =)
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
tack tack, kul att det gillas!
Riktigt soft låt !! (y) Keep it up fan ! :D Bästa jag hört ^^
Jag är faran som lurar i natten!
med dig -.-
Jag är faran som lurar i natten!
fan kepsen lägger de fett bra i denne låt (:
-pack you'r bags man, you are a tourist!
ironi ? :P uppsi =)
så jävla skäna asso!! love it:D:D
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
haha yes estet ;P nu till låten, Beatet är skönt, ni båda har utväcklats mkt, efter Crewbattle har ni blivit en av några favoritartister, flowar bra o inget att klaga på.. tycker bara att ni låter lite lika :) upp för denna
-pack you'r bags man, you are a tourist!
en till upp må jag tycka få äga rum!
kan inte motstå att slänga in en kommentar och säga att ni läger det fett som vanligt!
tackar :)
ni är grymma ;D skit bra låt
Du som sa att de likna Afasi har lite sant, flowet och beatet känns väldigt typiskt för hans musik så förstår din tnake-gång. Låten är hel soft diggar som fan, Estet har nice lyrik och toppen helt vrickat flow, peace out / chank
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"