Ung ft Mathilda - Säg mig (Kvälls session)
En liten kvälls session från oss njut och lev gott!!! Mix: ung Studio: Young studio Text: Av oss OCH KOMENTERA DENNA GÅNG!!!!!! PEACE
UNG
ohh lite reggae stuk.. reffen elr va man ska säga... iaf hon mathilda hon var riktigt cool i denna tkr jag.. digga det! young.. de lät helt okej, men hört bättre saker med dej tkr jag men det funkade helt klart! fortsätt köra på! Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Reffen va helt klockren ! jag reagerade på din text med så det var väll positivt !
Ingen tar mig.
jo svin bra men jag tycker att jag hör hört den här låten förut?? är det möjligt vis en covver?
Jo stava är en onödig sak tycker jag, förlåt.
Skön låt. Även om ni är norrlänningar så diggas bådas röster. Ser fram emot fler låtar.
Ren cover com vanligt, mathilda lät fett cool haha, jävligt bra delivery hära av henne. Rapen var dock sämre, no hard feelings.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
yeah! de va nice, skönt som fan:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Beatet kändes jävligt memo, ni är långt därifrån dock. Stör mig fortfarande på mathildas flyt eller vad man ska kalla det, hon måste verkligen träna på det så kommer det nog bli nice. Orkar inte prata utförligt om det för antar att hon inte kommer läsa whoa-trådar ändå. Men rösten är inge fel på, just som trainin'! Young börjar lära sig att använda rösten, inte lika krystish längre.
soundcloud.com/brormusk/sets
låten är bra men det är trist att ni gör covers. låtarna ni gör covers på är dunder beats med mega producenter som mixar å fixar och då är det nästa bara dumt att göra om deras versioner, vist låter det bra men när man gämför så blir era grejjer tråkiga.. skulle ni däremot haft unika beats som inte är covers så kommer åtminstonde jag uppskatta eran musik mycket mer=). Fred ut!
Jo stava är en onödig sak tycker jag, förlåt.
Håller på med en skiva därför kommer dessa låtar emmelan åt för man blir less på allt seriöst arbete och vill bara göra en session! Déssa låtar som är typ covers fast med våra texter är för skoj mest! PLUS att det är annars INGEN rapp på dessa baets. sÅ det är ju ändå inte helt rena covers tack till ni som diggar peace ung
UNG
fresh , ( pallar it skirva mer ) peace / K!
Många tankar som vanliga och få komenterar!!!!
UNG
oufff de här e en synd. gentleman gör man inte låt på helt enkelt. hes tha shit. diggade inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ha ha ha haaaa
cutiepie !
Producent
2007-05-18 00:00
bbbbbbbbboooooooooowwwwyaaaaaaaaa..........den här satt jävligt tight.....sjukt grym låt =D ~1~
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Tack man kul att höra!! peace
UNG
käft young! ^^
Hur mycke knark har du knarkat idag
tjejen var faktiskt grym tycker jag :) rappen var bättre än tidigare men känns som om att du måste köra mer laidback rörandes andningen o så :) men big up
:)
Fexy: att du ens orkar! Teevee: okej man tack
UNG
Du har aldrig funderat på att göra egna beats istället för att ta sånna som redan finns? Du hade ett par låtar i början som var bra, egengjorda beats
"Din diss är som en hora för nu viker vi ut dig"
jo det har jag faktiskt! eller ojj juste jag spelar in en skiva på typ 12 spår med bara exklusiva beats så vare!! Som sakt dessa låtar gör jag bara för skoj på sidan om mitt stor project!
UNG
Happ alla skiter typ att komentera! sissta uppen då!
UNG
Tack tjejen kul att höra!
UNG
Hey, dax för lite comments! Beat: Reggae toutch, de va najz mayn! Text: Skön asså, gillades! Spottet: Ni gör de riktigt bra båda två, ni sammarbetar bra asså! Mix: Riktigt bra jobbat på de oxå! Sammanfattning: Me fucki´n like this! hehe Släng en gb nästa gång du droppar nytt igen mayn.Fred //Doggy
Peace
Tack man! kul att höra. klart jag ska man! peace
UNG
UPPA BOWHA! Folk kommenterar en massa hype trådar, men när de verkligen e nåt bra så tankar dom o skiter i de. To sad. UPP
Peace
Knacket WÖRD!!!!! allexxx och LrE tack kul att höra! :D
UNG
Tjejen var cool som fan! Skön röst! Young känns som din text inte direkt passar in till hennes sång alls;S Din röst e cool! Känns som du tappar andan ibland där i början! Typ som du flowar över vissa ord som är viktiga att betona men annars var det nice! Skön kvalla! Peace!
okej känner ingen puls tack för denna gång ha utkik mer kommer snart!
UNG