Kalliistudios© 2:avåningen
17 downloads o inga komenterer cmon :) obs vet inte hur mixningen är har inga sateliter bara lurar..
Du vet vad jag tycker! Det är inte mkt fart i det, snålt med inlevelse fast man hör att du försöker! och det är ju bra! du brukar ha hyfsad inlevelse och attityd men det är lite brist på det i denna tycker jag.. sen ligger du offbeat! VARFÖR?? texten är skriven i bars som flyter hur jeävla bra som helst så jag fattar inte varför du ska envisas och ligga offbeat?? snubben i slutet gilla jag inte alls, vilken dialekt! dom borde få förbud på att rappa dom som låter så! :S Skoja ba! (: Men annars var låten helt ok, inget större fel så direkt men heller inget som var så där riktigtsupergrymt om du fattar va jag menar m8!Ha det! /pläst! ey, ut på msn med dig.. NU!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aah vet blev en tagning på allt så de blev väll inte så jätte bra :S men hhee de ska ju va en drug session så den ska ju vara slöö...de va liksom meningen. ne men kvaliten på ljudet dög el?
tyckte detr var bra kvalite på ljudet. och rappen var bra :) texten kunde suttit bättre men för att vara en tagning var det bra ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
japp, TNX more kretik pleace hehe
50 downloads jeyy hehe men komentarer na fattas:S
soft beat, men ibland ligger du i otakt. fortsätt bara :D
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
okey thank,s mer komentarer nu :P typ 80-90 downloads nu men inte värst me komentarer peaacee
TNX jeeeä komm igen mer komentarer :P
som sagt du ligger lite otakt iblandt men annars var det nice pz
Den va skön,lite hakigt flow, men skönt beat å text mannen=)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
aah fn flow,et kanske inte e på topp i denna session men.....de kommer nog snart lite bättre sessions...brukar faktiskt ha lite mer inlevelse menmen,, tackar jätte mycket för komentarer de hjälper som fn man blir mer o mer kick sugen när man hör ngt positivt....så de kommer mer låtar så småningom :) men fn mer komentarer tack
Tjoo.. trevlig liten session ni dragit ihop.. Vet inte vem som är vem men det är alltid kul med lite sessions! ;) Låter najs! keep it up baby! :D PEace
www.eddaonline.se
Jag tycker den va helt okej mannen om man bortser från beatet som jag itne alls gillade :/.. Peace
ok men tyckte de passade skit bra till denna session lite slött o såå:P ok,ok men,men de e bra mer komenatarer nu...
hehe ^^.. Asså inte för att jag e värsta proffset då men jag e nybörjare å den låten ja la in igår va min anndra jag har gjort :P.. Men du va bra på göra text hörde jag å bra flow som faan.. Peace
tnx en kompis nicklas står för lite text men bra att du gilla mitt flow:P peaceeee
hehe helt okej :P.. är kul att lyssna å kommentera ^^ Peaceee
heeh ja..Edda P20 - det är ja som lägger det första peaceee
Har ju redan sagt det till dig kalle via msn Bra forsätt så
beaten är grym flow kan bli bättre kämpa på up up
okey tnx mer komentarer...
jasså hehe:P:P
beatet är coolt, fast det låter som inlevelsen sviker lite och så ligger du tyvärr ganska off. Men öva! : )
aah vet de sj men ja villle kör a/bakis slött hehe brukar ha ite bättre inlevelse o attityd hehe de e brist på de i denna men dee ju en weed session så ja vill hade lite halv konstig............
okej, men det kör ju sig bättre till temat iofs :)
hehe thanks;) peacee mer komentarer :P
cmon upp:P
inga mer komentarer o 160 dowmnloads heh
Det låter helt okey bois..beatet är chiiil. Laidback wräp, alltid skönt att lyssna på..Tycker låten var helt okey..peace/Jooe..
det var helt ok... beatet var soft men ljudet var lite dåligt... 6.5/10
Get Random!
Jag tycker den va bra . Lite långsam för min smak bara .
Jooe P20 Laidback jaa de e klart till en drog session TNX för komentaren... KinG-PhiL aah beatet e soft mm vet min mixning kanske inte e så bra har bara lurar o brukar ha rejält me ljud så tror inte ja hör riktigt hur de skullle låta i stereo...men tack för komentaren .... blumisch ja brukar inte köra så långsamt men tänkte på temat så den fick bli lite slöö..okey men kul att de diggas lite iaf...okej mer komentarer nu da men tack alla peaceeee!
det va helt okey faktiskt men kändes lite tomt men har inte hört dig innan så om ja hör nått annat kan ja säga lite mer ;) peace
Kolla inte ens på mig när du vet att du är ful!
soft man soft låt
Denn va niice för att va föörsta ;)
http://soundcloud.com/mikeybeat
Alkolismen! a det blev lite tomt fattas lite effekter i den..o så skulle de bra med ett soft intro men palla inte o lägga ngt på den men de kommer feta så småningom... F-unit P16 tnx för komentaren kul att de diggas.. MiiKe P17 är inte riktigt den första sessioon ja kickat men en bland dom första peaceee mer komentarer nu...
nice för att vara en av dina första låtar. Flowet är ganska bra, men beatet var inte det bästa.. pzzz
den va nice men lite off, vem va skåningen..? nice cine men vill höra mer skånska.. :P upp.!!
o |\_o )) \
necta P16 okey ja tycker iaf att beatet e tvär fett..men tack för komentaren.
chippO_ P0 aah den e lite off,,skåningen e
PikkuLainen han e tvär fet men ansträngde sej inte... han hade tråk o slängde ngra rader bara på min låt så den inte skulle bli tråkig..
okey kul att de diggas chippO_
och tack för komentaren..peacee
Vem har gjort texten till denna? Har hört en annan snubbe med exakt som text :/
nicklas min granne men ja kickade först på den han andra skulle testa texten men han sög va heter han på whoa??
Tror att du syftar på LilG hehe.. Tycker att det är tråkigt när folk inte skriver sina egna texter :/
japp han amen detta va ett test när ja inte hade ngnra bars så släng en normal komentar de.. dee va han som bajta för ja la de först.
slämg bra komentarer nu peaceeee
Ja men du sa ju att nån Niklas hade skrivit den? Då har ju inte du skrivit den iaf? Ajja hehe vem fan pallar. Peyz :P
Helt ok... Det kommer nog bli bra när du fått mer vana osv.
okey tnx japp men de kommmer mera framöver paceee